SEGÍTSÉG!

1 éve 1 hónapja #281107 Írta: Ergil
Megválaszolva: Ergil

Wally84 beküldte: Megvettem a 113at. A legénységet hoztam a 9-es nehézből. Az első meglepetés, hogy most már nem a parancsnok a rádiós, hanem a töltő, így a parancsnok nem tudja használni a képességét, ami tök király.Miért ne változtassuk meg a tízes tanknál a legények funkcióit, hagy szívjon a marha? ( Köszi WG)
Most jön a kérdés :D

Nézem a parancsnoknál a visszaállítást. Épp a 6. képességét húzza azt is 60% felett. Erre jelzi, hogy 4 képesség marad csak!, az 5 fullosból és marad még 30 % az 5. képességnek. Az átképzés miatt veszíthet persze párat(nem aranyért képeztem), de ez azért komoly. Nem lehet , hogy elírja és 5 képesség marad + a 30% a hatodikon?(Mert ha ennyit bukok inkább képzek bele másikat)

Elnézést a hosszú felvezetésért.


Elvileg ha nem aranyért képzed újra, akkor valahol 40% körül van a határ, amikor a credites reset még megtartja az előző full képességet. Vagyis 5 képesség és a 6.-ból van 40 % akkor újraképzés után marad 5 teljes és néhány %

Wings of Turul [WOT]
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Wally84

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #281109 Írta: _Szazados_
Megválaszolva: _Szazados_
Mi történt a pályákkal? Baszki újra kell tanulnom a mapokat, mert folyton olyan érzésem van, hogy soha nem játszottam ezzel ezelőtt. Olyan helyekről lőnek, ahonnan eddig - fél-egy éve kb - soha, néha fel sem ismerem a pályát, hogy hova megyek (pl Erlenberg), annyira más lett.
Hova lettek a fák? Hol vannak a bokrok? Miért lettek egyes részek tükörsimák? Miért kellett berakni oldalvonali camper mélyedéseket körberakva egy kis zöldséggel? Miért lettek laposabbak egyes pályák?

Nekem úgy tűnik, hogy a pályák sajnos nem az előnyükre változtak. Erlenbergtől konkrétan a belem kifordul, annyira rossz lett. Nem is értem, hogy melyik volt az az állat, aki szerint a teljes C1 körüli részt érdemes volt majdnem simára kontúrozni mindenféle fedezék, fa és bokor nélkül. Támadás módban gyakorlatilag az egyes-kettes soron támadni az öngyilkossággal egyenlő, amit tetéz az ezen az oldalon lévő kis camp sziget az oldalvonal mellett. De a túloldal se jobb. Simább, laposabb lett a rész, a fák jó része eltűnt, amit nem tudok hova rakni. Értem én a WG szándékát, hogy ha nem tudnak hova elbújni a játékosok, akkor kevesebb lesz a kemp, de urambocsá, ha már kimozdulni sem mernek mert azonnal meglátják őket a zöldség hiánya miatt, azzal nem előre léptünk egyet, hanem kettőt hátrafelé. A pálya közepe is más, most már ott nyomul a nép, hejj de jó lett :silly:

De ott van Fishermans Bay is, ahol szintén mintha laposabb lenne az egész és a középvonalat is ritkították rendesen, aminek megint csak nem látom értelmét. Nem akarok minden pályán végigmenni főleg, hogy ne is láttam még mindet, de eddig ez nagyon nem begyere. Province is megint kísért, ráadásul nem csak kis tierben. Oké, még csak T6-ban járok, de na.

Amicus Plato, sed magis amica veritas.

"Behatolás; Az APCR akár a 10-es szintre is behatolhat túlsúlyba, egy 8-as fokozatra jellemző, tornyosító tulajdonsággal."
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: FZRPUPU, Sics, Tomat, _BudSpencer_

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #281111 Írta: pap32
Megválaszolva: pap32

_Szazados_ beküldte: Mi történt a pályákkal? Baszki újra kell tanulnom a mapokat, mert folyton olyan érzésem van, hogy soha nem játszottam ezzel ezelőtt. Olyan helyekről lőnek, ahonnan eddig - fél-egy éve kb - soha, néha fel sem ismerem a pályát, hogy hova megyek (pl Erlenberg), annyira más lett.
Hova lettek a fák? Hol vannak a bokrok? Miért lettek egyes részek tükörsimák? Miért kellett berakni oldalvonali camper mélyedéseket körberakva egy kis zöldséggel? Miért lettek laposabbak egyes pályák?

Nekem úgy tűnik, hogy a pályák sajnos nem az előnyükre változtak. Erlenbergtől konkrétan a belem kifordul, annyira rossz lett. Nem is értem, hogy melyik volt az az állat, aki szerint a teljes C1 körüli részt érdemes volt majdnem simára kontúrozni mindenféle fedezék, fa és bokor nélkül. Támadás módban gyakorlatilag az egyes-kettes soron támadni az öngyilkossággal egyenlő, amit tetéz az ezen az oldalon lévő kis camp sziget az oldalvonal mellett. De a túloldal se jobb. Simább, laposabb lett a rész, a fák jó része eltűnt, amit nem tudok hova rakni. Értem én a WG szándékát, hogy ha nem tudnak hova elbújni a játékosok, akkor kevesebb lesz a kemp, de urambocsá, ha már kimozdulni sem mernek mert azonnal meglátják őket a zöldség hiánya miatt, azzal nem előre léptünk egyet, hanem kettőt hátrafelé. A pálya közepe is más, most már ott nyomul a nép, hejj de jó lett :silly:

De ott van Fishermans Bay is, ahol szintén mintha laposabb lenne az egész és a középvonalat is ritkították rendesen, aminek megint csak nem látom értelmét. Nem akarok minden pályán végigmenni főleg, hogy ne is láttam még mindet, de eddig ez nagyon nem begyere. Province is megint kísért, ráadásul nem csak kis tierben. Oké, még csak T6-ban járok, de na.


Idővel meg lehet azért szokni, bár az olyan típusú térképeket én is utálom, ahol 1-2 "négyszög" birtoklásán dől el az egész csata, pl. Fisherman's Bay full középen (gyakran 15-ből 8-9 tank is ott b@ssza a rezet :spaz: ), Glacier-en dettó középen megy a "halálra szpotoljuk a népet" és Mines is még mindig ez a kategória a hegyével, sajnos...az ilyeneket sok esetben már a 2 oldal eltérő tankállománya eldönti...
Provice meg kb. mindenki szerint VICC kategória tier 5 felett, kivéve persze a WG-t... :lol:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja - 1 éve 1 hónapja #281123 Írta: C-4Andras1991
Megválaszolva: C-4Andras1991
szia az már megvolt ujra raktam a wot és akorsem tudom megnézni a szolgálati feljedzéseimben a jármüveimet? valami jobb ötlet?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja - 1 éve 1 hónapja #281124 Írta: Sics
Megválaszolva: Sics
_Százados_, ne aggódj!

Amikor én elkezdtem ismerkedni a WOT-tal ... hát, nem ment a legjobban.

Lassan jöttem rá mi mire való - pld mikor végre meglett az első csatám ahol kilőttem két tankot is, egyből egyórás pihenőt kaptam, mert véletlenül mindkettő csapattárs volt.

Később eljutottam odáig, hogy csatánként már csak egyszer fulladtam vízbe.

15 ezer csata utána szert tettem egy olyan gépre, ami 10 fps-nél többet is meg tudott jeleníteni.

Aztán úgy 30 ezer csata után rájöttem, hogy miért jobb ha bekapcsolom a képernyő jobb alsó sarkába levő zavaró izét. ( Rögtön mint ha egy teljesen más játékkal kezdtem volna ismerkedni...)

40 ezer csata után meglett az első X-es tankom. Rögtön le is festettem, hogy szép legyen. Mondjuk elővenni nem nagyon szoktam - szerintem mindenkinek jobb így - de remekül néz ki a garázsban!

... Biztosíthatlak róla, hogy Neked ennél jobban fog menni ez az új kezdet ! ...
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: tiger, bodzy, Vadkakasok

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja - 1 éve 1 hónapja #281125 Írta: bodzy
Megválaszolva: bodzy

_Szazados_ beküldte: Mi történt a pályákkal? Baszki újra kell tanulnom a mapokat, mert folyton olyan érzésem van, hogy soha nem játszottam ezzel ezelőtt.
Hova lettek a fák? Hol vannak a bokrok? Miért lettek egyes részek tükörsimák? Miért kellett berakni oldalvonali camper mélyedéseket körberakva egy kis zöldséggel? Miért lettek laposabbak egyes pályák?

Nekem úgy tűnik, hogy a pályák sajnos nem az előnyükre változtak. Erlenbergtől konkrétan a belem kifordul, annyira rossz lett.


Hali !! Előkerültél ?? ;) Üdv újra !! :evil:

És akkor még nem is láttad a köv patchben érkező új pályát:

[/URL][/img]

Egy baráti vállveregetésre mindig jó vagy nálam !! :)


www.youtube.com...tfthsg
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: tiger, Tomat, _BudSpencer_, _Szazados_

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #281128 Írta: Matt__Kirby
Megválaszolva: Matt__Kirby
Üdvözöljük az össznépi Daráldában!

Pls english speaking, press "9".

Az alábbi lehetőségek közül választhat, a gombok megnyomásával:

Ha szeretne idegenvezetéssel egybekötött maplátogatást, kizárólag turguz nyelven, nyomja meg az " 1" es gombot.

Amennyiben tankját kilőtték, szüksége van egy trailerre a vontatáshoz "2" gomb.

Kifogyott a lőszere? Munkatársaink diszkrét felár ellenében utánpótlást juttatnak el önhöz! "3" as gomb.

Amennyiben a mi k*va anyánkat, és rng, mm problémákkal kérjük nyomja meg a "4" es gombot.
(a beszélgetést rögzítjük, későbbi rng programozás érdekében)

Minden egyéb esetben kérjük küldjön egy sms-t az alábbi szöveggel: "villalakó akarok lenni" a 1792 emelt díjas számra.

Megértését köszönjük!
A most betelefonálók között kisorsolunk egy kéthetes ciprusi állampolgárt.

A Bűnvadászok tagfelvételt hirdet. Részletek PM-ben
Toborzói videó:

www.twitch.tv/v...303643
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Baluka92

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #281132 Írta: Toucan__
Megválaszolva: Toucan__

_Szazados_ beküldte: Mi történt a pályákkal? Baszki újra kell tanulnom a mapokat, mert folyton olyan érzésem van, hogy soha nem játszottam ezzel ezelőtt. Olyan helyekről lőnek, ahonnan eddig - fél-egy éve kb - soha, néha fel sem ismerem a pályát, hogy hova megyek (pl Erlenberg), annyira más lett.
Hova lettek a fák? Hol vannak a bokrok? Miért lettek egyes részek tükörsimák? Miért kellett berakni oldalvonali camper mélyedéseket körberakva egy kis zöldséggel? Miért lettek laposabbak egyes pályák?

Nekem úgy tűnik, hogy a pályák sajnos nem az előnyükre változtak. Erlenbergtől konkrétan a belem kifordul, annyira rossz lett. Nem is értem, hogy melyik volt az az állat, aki szerint a teljes C1 körüli részt érdemes volt majdnem simára kontúrozni mindenféle fedezék, fa és bokor nélkül. Támadás módban gyakorlatilag az egyes-kettes soron támadni az öngyilkossággal egyenlő, amit tetéz az ezen az oldalon lévő kis camp sziget az oldalvonal mellett. De a túloldal se jobb. Simább, laposabb lett a rész, a fák jó része eltűnt, amit nem tudok hova rakni. Értem én a WG szándékát, hogy ha nem tudnak hova elbújni a játékosok, akkor kevesebb lesz a kemp, de urambocsá, ha már kimozdulni sem mernek mert azonnal meglátják őket a zöldség hiánya miatt, azzal nem előre léptünk egyet, hanem kettőt hátrafelé. A pálya közepe is más, most már ott nyomul a nép, hejj de jó lett :silly:

De ott van Fishermans Bay is, ahol szintén mintha laposabb lenne az egész és a középvonalat is ritkították rendesen, aminek megint csak nem látom értelmét. Nem akarok minden pályán végigmenni főleg, hogy ne is láttam még mindet, de eddig ez nagyon nem begyere. Province is megint kísért, ráadásul nem csak kis tierben. Oké, még csak T6-ban járok, de na.


Üdv,
Hasonló cipőben járok én is .
1,5 év pihi után kezdtem játszogatni ismét.

Erlenberg egy nagy csalódás lett nekem is. Régen kedvenc mapon volt. Gun mark szempontjából talán a legjobb pálya volt. Pl támadásnál végjátékban irtózatos mennyiségű assistot lehetett összeszedni. Lehet rajta taktikázgatni, oldalakat megtolni.
Most meg egy ritkított, lapos szar az egész. Középen valami város jellegű akármi, hogy ne lehessen oylan jól keresztbe lőni. Pálya végeiben meg +- tökéletes camper helyek, nehogy normálisan lehessen pusholni.
Fishermans bayyel nekem az a bajom, hogy eddig minden meccsen kb a fél team középen campelgetett mind a két oldalon. Mindenki próbált városba menőt lőni, persze senki sem ment oda. Triviális helyeket arty lövi blindba stb.

Ami mondjuk tetszik:
Redshire heavy dühöngő egész jól védett arty ellen.
Steppes változott azért, 1-2 új pozíció lett rajta.
Ruinbergen alulról ha fel tudod venni az ablakos pozíciót akkor RIP az ellenfélnek.
Kivették swampen, ami talán egyik legbalanszolatlanabb map volt.
Kivették a két városi szart, Sztálingrádot, meg azt a másikat aminek a neve nem jut eszembe :D
Sacred valley sem tartozott épp a kedvenceim közé.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #281134 Írta: Lord_Loga
Megválaszolva: Lord_Loga
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Toucan__

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #281137 Írta: _Szazados_
Megválaszolva: _Szazados_

Sics beküldte: _Százados_, ne aggódj!
... Biztosíthatlak róla, hogy Neked ennél jobban fog menni ez az új kezdet ! ...[/b]

:applause:

Halvány fogalmad sincs arról, hogy mennyire ki lehet jönni a formából, lásd: ezt

Figyelem: Spoiler! [ Kattints a kinyitáshoz ]

Amicus Plato, sed magis amica veritas.

"Behatolás; Az APCR akár a 10-es szintre is behatolhat túlsúlyba, egy 8-as fokozatra jellemző, tornyosító tulajdonsággal."

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #281155 Írta: Botinfos_2017
Megválaszolva: Botinfos_2017

_Szazados_ beküldte: Mi történt a pályákkal? .....
Hova lettek a fák? Hol vannak a bokrok? Miért lettek egyes részek tükörsimák?


Nem kéne tundrát használni ? :troll:

Mi az oka az újrakezdésnek ? Nem váltak be más játékok vagy latens WoT függőség tért elő ismét?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja - 1 éve 1 hónapja #281160 Írta: _Szazados_
Megválaszolva: _Szazados_
Botinfos_2017 (és Toucan__).

Lebuktam, Tundrát használok :applause:

Újrakezdés? Folytatnám ha lenne mivel, de nincs, így maradt az újrázás, habár a rövidtávú tapasztalataim azt mutatják, hogy meg kell még ezt gondolni. Nem vagyok Wot függő, csak szerettem tankozni, másokkal összemérni magam, meg hát tankok na! Más játékok? Kinőttem én már ebből, egyrészt nem nagyon tudna már más lekötni, másrészt van, hogy hetekig időm sem volt gép elé ülni annyi dolgom volt. A Woton kívül egyedül a Total War széria az, ami elé leülök a mai napig, de azt is csak ritkán (és elmondhatom magamról, hogy tizennyolc évvel ezelőtt kezdtem az első Shogun Total Warral, fú, mecsoda érzések törnek elő ha visszagondolok, fúúúú :cheer: ). Szóval gondoltam lessünk be ide mi a helyzet.

És a helyzet az, hogy siralmas. Mik ezek a pályák? Ezek, kérlek alássan, horribilis szar valamik nyakon öntve egy kis fospermettel. Esküszöm az arcomon érzem a ezt a fospermetet amikor játszok. Honnan a faszomból vette a Wargaming (már elnézést), hogy egyes pályák harmada-fele (!) legyen majdnem teljesen sima, az erdőket tegyük a pályák szélére, ritkítsuk meg a fedezékeket és legyenek nevetséges közvetlen rálátási zónák. Baszki majdnem keresztülfejeltem a monitort, amikor Serene Coaston D/E2-ben csücsülve B7 szélébőlből majdnem kiszedett egy td. B7-ből, gyakorlatilag a bázisuk mellől! Hangsúlyozom D/E2-ben voltam. Korábban ez teljességgel lehetetlen volt, mivel a pályán nagyjából középen végigfutó sín egy kissé meg volt emelve és nem volt azon túlra közvetlen rálátásod ha nem voltál annál magasabb pozícióban. Erre most ki sem kell menned a bázisról, hogy messzire ellőj (persze egy kicsit megemelték A E2-es rész környékét, de minek...azért, hogy a basecamper td-k már ne csak az A/B soron lezúduló ellent lőhessék).
Erlenberget már említettem, az a pálya a hányinger maga. Fishermans Bay is zseniálisan lett szétkúrva, Fjords, te úristen mi lett vele, Province mit keres még a játékban, Siegfried Line unbalanced lett stb... meg sok pályán megszüntettek olyan apró lehetőségeket, amikkel nem lettél OP ha felmásztál ide, kinéztél amott, csak több lehetőséget adott.
Annyira egyértelműen látszanak ezek a változtatások, hogy hihetetlen. Ott van az a szikla, de egyetlen apró kiszögellés sincs rajta, nehogy akár csak a kupoládat ki tudd tenni spotolni, ide csak ebből az irányból és emígy tudsz beállni, másképp nem.
Az a baj, hogy ezekkel a változtatásokkal borzalmasan mesterséges hatást keltenek a pályák, a vak is látja, hogy milliméterre pontosan, szögmérővel rakták össze az egészet. rengeteg bokros/erdős rész megszűnt, hogy csak oda tudj spotolni beállni, ahová azt mutatják. Látod ott azt az öt fából álló kis "erdőt", ott a pálya szélén? Na, tuti, hogy onnan spotolnak ha kimozdulsz és villan a lámpád. És hogy honnan tudom? Onnan baszki, hogy szerencsétlen med/light máshonnan nem tudna spotolni!
Erlenberg... rémálmaim vannak ettől a pályától. Nem is mondok semmit. Nem. Nem. Haljá' meg. Map.

Ahogy azt írtam korábban, a WG szándéka az lehetett, hogy ha nincs hová elbújnod spotolni, akkor mersz előremenni, mert nem fognak valahonnan villantani. De, most is fognak, csak hogy? A fél csapat egymást ahogy elkezdtek távolodni a bázistól és miért? Mert egy sakktáblán mozogtok és nem takar semmi. Vagyis takar, de a pálya szélén. Pfff....
A másik, hogy sosem értettem a tervezők azon szándékát, hogy olyan pályákat terveznek, aminek a fele kihasználatlan. Lásd Province. Ki lenne az a hülye aki középen mászkálna, amikor a szélekről agyonlövik? A pálya fele használhatatlan. Marad az, hogy a széleken a falhoz lapulva rohangálnak a játékosok, akár a hangyák a konyhában. De Malinovka mező dettó ugyanez. Csak a legbátrabb basedefender camperek nézhetnek farkasszemet egymással! Kik is mennek ki a mezőre a játék első felében? Akik ki akarják lövetni magukat. Csak a mező legszélén szoktak átrohanni.. áhh... De említhetném a nemtudommelyik pályát is (nem emlékszem a nevére és a wot wikin sem találtam meg hirtelen), ami egy változtatásig ugyanazt a nyomorék elvet követte, hogy a széleken támadj, középre ne merészkedj. Aztán jött a változtatás jó map lett belőle. De hová lett...? Vagy Tundra domb. Elég sokáig tartott mire rájöttek, hogy nem jó dolog az, ha egy bizonyos magas pontról a pálya felét belátni.
Szóval én azt látom, hogy borzalmas irányban változnak a pályák és Bodzynak igaza lesz a sakktábla poén pályával. Amin kétszer tizenöt paraszt fog összecsapni :troll: :lol:

Amicus Plato, sed magis amica veritas.

"Behatolás; Az APCR akár a 10-es szintre is behatolhat túlsúlyba, egy 8-as fokozatra jellemző, tornyosító tulajdonsággal."
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: dobilaci, Tomat, _BudSpencer_, Matt__Kirby, Botinfos_2017

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #281307 Írta: Gamer Patrik
Megválaszolva: Gamer Patrik
Sziasztok! Hadd kérdezzem meg, ilyenkor mi a teendő??? Az Nvidia driver a létező legfrissebb, a gép rendben van, na akkor mi van?
Mellékletek:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja #281309 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32

Kossarra MC beküldte: Sziasztok! Hadd kérdezzem meg, ilyenkor mi a teendő??? Az Nvidia driver a létező legfrissebb, a gép rendben van, na akkor mi van?


Nem mindig a legfrissebb a legjobb, én megpróbálnám egy régebbi driver-ral.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 éve 1 hónapja - 1 éve 1 hónapja #281310 Írta: Snoke
Megválaszolva: Snoke
@_Szazados_
Végre egy üdítő kritika a sok "nem szabad a wotról rosszat -vagy igazat- mondani", mert akkor noob, troll, bot, hangulatkeltő, kötözködő, személyeskedő, általánosító, nemkívánatos fórumozó vagy komment között.

Jó, hogy visszatértél, de most komolyan! :cheer:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!


KERES
© 2019 eSports Pro Ltd. Minden jog fenntartva.