Jelenleg 369 vendég és 3 tag online

Kezdő vagyok, hogyan legyek jobb?

2 hete 5 napja #291023 Írta: PetrovPali
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Sziasztok! Régebben játszottam a játékkal, most újra letöltöttem. Régen nagyon rosszul játszottam, főleg most. Szovjet nehéz ágat húzok, most a KV-85 -nél tartok. Esetleg kaphatok tippeket, hogy mire kéne oda figyelnem stb. Aki írna tippeket annak nagyon szépen köszönöm előre! :)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hete 5 napja #291027 Írta: Echiron
Megválaszolva: Echiron

PetrovPali beküldte: Sziasztok! Régebben játszottam a játékkal, most újra letöltöttem. Régen nagyon rosszul játszottam, főleg most. Szovjet nehéz ágat húzok, most a KV-85 -nél tartok. Esetleg kaphatok tippeket, hogy mire kéne oda figyelnem stb. Aki írna tippeket annak nagyon szépen köszönöm előre! :)

Tank akadémia topik és a tank elemzések rész pont erre készült. Ajánlom figyelmedbe; ott tényleg jó tippeket láthatsz

Nem hiszek a tér létezésében...

2 hete 5 napja #291029 Írta: PetrovPali
Megválaszolva: PetrovPali
Köszönöm szépen! Ránézek.

2 hete 4 napja #291033 Írta: BiO_rOo_BOT
Megválaszolva: BiO_rOo_BOT
A lenti javaslat jo, ott talasz sok anyagot.
Ami nagyban segithet, ha talalasz egy nalad lenyegesen jobb szakasztarsat akivel tudsz egyutt jatszani, es aki jatek kozben rad is figyel, elmondja mi miert vagy eppen miert ne. Elobb-utobb raerzel...
Valamint, nezz streamet (twitch). Ha magyart szeretnel akkor ajanlon MrScheff-et vagy Tankelit01-et, de ha csak a jatekot akarod kovetni skill4ltu, Circonflexes, Mailand, stb... En toluk es sok trukkot lestem el.

PetrovPali beküldte: Sziasztok! Régebben játszottam a játékkal, most újra letöltöttem. Régen nagyon rosszul játszottam, főleg most. Szovjet nehéz ágat húzok, most a KV-85 -nél tartok. Esetleg kaphatok tippeket, hogy mire kéne oda figyelnem stb. Aki írna tippeket annak nagyon szépen köszönöm előre! :)

2 hete 4 napja #291036 Írta: PetrovPali
Megválaszolva: PetrovPali