Jelenleg 306 vendég és 3 tag online

Dühöngjünk #2 (16+)

2 hónapja 4 hete #297722 Írta: Matt__Kirby
Megválaszolva: Matt__Kirby
Szerintem a lényeg a játékosok alulképzettsége. Vagyis a játék negatívumai főleg ebből adódnak.
Én tudom, hogy ÉN mennyit tudok, és azt is tudom, hogy ennek kellene lennie a minimumnak.
A legjobb lenne ha WN8, vagy valamilyen mérőszámhoz kötné a játék a bizonyos tierben való játékot.
Mindannyian ismerjük a tipikus 500 WN8as playert (nem akarom erre kihegyezni a dolgot, nem is tehetem, de valahogyan mérni kell, vagy valahogyan kategorizálni) aki Tier X-ben bejön a csatába, és azzal kezdi, hogy "lose", meg mindenki "bot".
Ettől a komától mit várhatunk a csatában?
Vagy amikor egy tier 8as 260+penes TD-nek gondot okoz az a 3 db tier X-es tank?
(Az ennél extrémebb esetekről nem is beszélek)
Játszani akarsz tier X-ben? Nagyszerű! De akkor legyél már tisztában néhány alapdologgal!
Nagyon nagyon meg lett könnyítve az előrehaladás.

Én is gondoltam azt, amit Kriminális, csakhogy innentől 2 lehetőséged van:
1. vagy alkalmazkodsz,
2. vagy abbahagyod.

Én megpróbálok alkalmazkodni, és tanulni. Nem feszkózok rajta, vidáman kedvből játszani.

Klán: ROTON
A legjobb hely

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete - 2 hónapja 3 hete #297723 Írta: Sezamme
Megválaszolva: Sezamme

Matt__Kirby beküldte: Szerintem a lényeg a játékosok alulképzettsége. Vagyis a játék negatívumai főleg ebből adódnak.

A legjobb lenne ha WN8, vagy valamilyen mérőszámhoz kötné a játék a bizonyos tierben való játékot.


Igen, ez a két dolog a lényeg. Csak sajnos míg az egyik dolog napról napra cseszi szét a játékélményt, addig a játék fejlesztője a kisujját sem mozdítja, hogy bevezesse a második mondat szerintieket. Az nem válasz egy többmilliós játékbázissal rendelkező cégtől, hogy "ilyen a skilletek, érjétek be ezzel a sz@rral, mi mentünk vodkázni bocsi" Minden második hírrepeszben ott van a bullshit, hogy a skillt is figyelő MM nem megvalósítható. Erre azt tudom mondani, hogy ha ez egy 10 éves projektben technikailag nem lehetséges, akkor az a világ szégyene. Ha az akarattal van a baj, akkor is tehetetlen a közösség. Teljesen mindegy milyen tierben járunk egyébként, mindenhol bicskanyitogatóak az egyenlőtlen csapatok, ahogyan Kriminalis írta nagyrészt szárazon van megb@szva az egyik csapat. Kis tierben játszók vajon mit tanulnak meg a játékról 4 perces csatákból? Akik funolni járnak le 6. tier alá, azok mit élveznek a 4 perces csatákban? Mindkettőre a válasz az, hogy SEMMIT. Egyébként álljon itt egy remek replay a mai napról. Vajon a két csapat játékosai mennyire élvezték a csatát?

https://wotnoobians.wot-record.com/replay/171756/sezamme1_pzivh_tank_ace

Magasabb tiereket meg hagyjuk. Ott még jobban idegesíti az embert a turbo/zombi/egyenlőtlen csata, mert úszik a kredit, elmegy a mission, meg úgy egyébként is nem ezért az élményért grindol az ember.

Alapjáraton ezeket kéne bevezetni.

1. 5 map letiltása -> megmenekülnél azoktól a mapoktól, ahol kezdőn, bokorból 5 td végigkempeli a csatát 450+ látótávval, vagy ahol az arty 1. perctől tudja rombolni az aktív játékot. És talán a WG is nekiállna végre mapokat csinálni, amik nem azzal kezdődnének, hogy a map legOP-bb kemphelye a kezdőtől 5 méterre van egy szikla melletti artysafe duplabokorban.
2. Skillhez (PR, WN8, akármi) kötött tier játék. 9-10 tierben nincsen játék X recent értékelés alatt, de még 6-8. tierben is el tudom ezt képzelni. Csataszám nem számít, a rerollos pro/újrakezdő nem rontja a játékélményt.
3. TD, kerekes, arty számának korlátozás csatákban és úgy amúgy normális MM ami nem enged egyszerre 7 KV-2őt, meg 10 lightot csatába. Ha nagyon el van valami cseszve radikális lépés kell. Én sem szeretek várni, de jobb 2 percig a monitort nézni a lobbyban, mint Steppes-en blindolni 15 percig 7-TD-t a kezdőhelyen.
4. Nincs mod. Semmilyen. Nem csak a tiltott mod cseszi el a játékot, hanem az is ami agyatlan zombit csinál a játékosokból akarva-akaratlan. Ilyen pl. a minimap mod, ami bejelöli a játékosnak, hogy pl. TD-vel hol játsszon. Így is születnek passzív spotos EBR-ek, meg bokor kemper T95-k.
5. Látótáv nerf osztályonként majd tankonként, úgy általában minden tierben.
6. Többen írták nagyon helyesen: TD ToTT-ok szüneteltetése.
7. Az egész Xp rendszer újragondolása. Csatában szerzett Xp-t újra lehetne gondolni osztályokra lebontva, és bizonyos mapokon lehetne egy spéci Xp-t érő küldetés-> pl. Prohorovkán aki kiszedi/spotolja, sebzi a lightot/TD-t, az bónuszt kap. Blindra szintén bónusz Xp-t lehetne bevezetni.
8. 30 tank helyett 20 egy csatában. 7v7 tapasztalatai alapján: több lehetősége lenne egy jobb pléjernek carryzni, a mapok jobban bejátszhatók lennének. Egyes tankok maguktól meták lennének újra.
9. Utolsónak egy rettentő triviális dolog: botokkal gyakorló, tökegyedül, korlátlanul. Így talán nem a minimap modokkal kéne szerencsétlen játékosnak megismerni a pályákat.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #297724 Írta: AssistKing
Megválaszolva: AssistKing
WoT 2020
Egészen pontosan 7 tank van pozíción kívül, átadva az egész mapot az ellenfélnek. Gyakorlatilag amíg nem tolják be, addig AFK tankok
Mellékletek:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete - 2 hónapja 3 hete #297725 Írta: Matt__Kirby
Megválaszolva: Matt__Kirby

Sezamme beküldte:

Matt__Kirby beküldte: Szerintem a lényeg a játékosok alulképzettsége. Vagyis a játék negatívumai főleg ebből adódnak.

A legjobb lenne ha WN8, vagy valamilyen mérőszámhoz kötné a játék a bizonyos tierben való játékot.


Figyelem: Spoiler! [ Kattints a kinyitáshoz ]

9. Utolsónak egy rettentő triviális dolog: botokkal gyakorló, tökegyedül, korlátlanul. Így talán nem a minimap modokkal kéne szerencsétlen játékosnak megismerni a pályákat.


Továbbgondolva a 9. pontot, botokkal gyakorló, XP-t farmolhatsz, és kihúzhatod a tankodat, és nem kell stock tankokkal szívni magasabb tierekben. Oké, tudom free XP, csak az meg nem mindenkinek van.
Megismered a tankot, a pályát, és mehecc igazi csatába.

Klán: ROTON
A legjobb hely

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete - 2 hónapja 3 hete #297727 Írta: dobilaci
Megválaszolva: dobilaci
Szerintem nem ilyen iranyban kene a dologhoz hozzanyulni.

Egyreszt a palyakialakitason kene modositani, volt egy jo kis idoszak a TD jatekosoknak, most ideje hogy a heavy es med jatekosok is elvezzek a jatekot. Tessek megritkitani a bokrokat a piros vonalon, kezdokorok mellett es ne lehessen belodozgetni a bazisrol a kulcspoziciokba.

Osztonozni kene a jatekosokat, jutalmazni az aktiv jatekot. Peldaul kuldetesekkel. Pattints 1000-et + lojj ki 2 tankot vagy hasonlokra gondolok.

Szerintem egy egeszseges metaban 15-bol 10 tank az heavy/med lenne a maradek 5 hely eloszthato a support osztalyok kozott (1-2 arty, 1-2 TD, 1-2 light). Persze ezt lehet rugalmasan kezelni, nem gond ha neha csak 8 med/heavy van de mindenkeppen kerulnem a 10-11 arty-light-td csatakat, semmi ertelmuk. Szerintem a TD/light/arty jatekosok is varnanak mondjuk 20-30 mp-et ha cserebe mondjuk csak egyedul lennenek esetleg masodmagukkal.

ToTT-ba el kene mar felejteni egy idore a lightokat meg a TD-ket, nyomatni kell a heavy es med agakat.

Ha az MM-et ugy buheralnak meg ahogy ti akarjatok WN8 alapjan (ezt egyebkent nem is hasznalja a WG) akkor csokkenne a jatekelmeny mert nehezednenek a csatak. Pluszban az osszes ilyen e-penisz meroszam manipulalhato (kis tieres statpaddolas, penzert cserebe stathuzas, gunmarkolas masnak, kuldetesek megcsinalasa masnak).

A Dunning–Kruger-hatás az a jelenség, amikor minél kevesebbet tud valaki egy adott dologról, annál inkább hajlamos túlbecsülni a saját tudását.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #297729 Írta: Matt__Kirby
Megválaszolva: Matt__Kirby

dobilaci beküldte: Szerintem nem ilyen iranyban kene a dologhoz hozzanyulni.

Egyreszt a palyakialakitason kene modositani, volt egy jo kis idoszak a TD jatekosoknak, most ideje hogy a heavy es med jatekosok is elvezzek a jatekot. Tessek megritkitani a bokrokat a piros vonalon, kezdokorok mellett es ne lehessen belodozgetni a bazisrol a kulcspoziciokba.

Osztonozni kene a jatekosokat, jutalmazni az aktiv jatekot. Peldaul kuldetesekkel. Pattints 1000-et + lojj ki 2 tankot vagy hasonlokra gondolok.

Szerintem egy egeszseges metaban 15-bol 10 tank az heavy/med lenne a maradek 5 hely eloszthato a support osztalyok kozott (1-2 arty, 1-2 TD, 1-2 light). Persze ezt lehet rugalmasan kezelni, nem gond ha neha csak 8 med/heavy van de mindenkeppen kerulnem a 10-11 arty-light-td csatakat, semmi ertelmuk. Szerintem a TD/light/arty jatekosok is varnanak mondjuk 20-30 mp-et ha cserebe mondjuk csak egyedul lennenek esetleg masodmagukkal.

ToTT-ba el kene mar felejteni egy idore a lightokat meg a TD-ket, nyomatni kell a heavy es med agakat.

Ha az MM-et ugy buheralnak meg ahogy ti akarjatok WN8 alapjan (ezt egyebkent nem is hasznalja a WG) akkor csokkenne a jatekelmeny mert nehezednenek a csatak. Pluszban az osszes ilyen e-penisz meroszam manipulalhato (kis tieres statpaddolas, penzert cserebe stathuzas, gunmarkolas masnak, kuldetesek megcsinalasa masnak).


Én nem a skill alalpú mm-ről beszéltem.
Olyan lenne, mint egy amúgy másik akármilyen játék. Ha szereztél tapasztalatot mehetsz a következő szintre.
Tökmindegy, hogy ezt most wn8-al, vagy bármi mással mérjük, bár éppen működhetne a BP is ilyenformán.
Van annyi "akármid", akkor megnyitod magadnak az V. tierből a VI_at.
Régebben ez azért tudott működni, mert nehéz volt kihúzni egy ágat. De mivel ezt annyira megkönnyítették, manapság már nem tart semeddig egy ág húzása.
Mondok egy sarkos példát, mondjuk 6 tierben játszhatsz 600-1000WN8 között ha elérted az ezret mehet 7.tierbe. De ha ezernél többed van, akkor nem játhatsz 7 alatt. Így azoknak is jó lenne, akik nem tudnak annyira játszani, nem lennének "fókaverések"
Nyilván nem kell ezt Wn8ra rászabni, lehet más mérőszám is, mondjuk a BP vagy akármi.
Nyilván át kellene alakítani az egész rendszert, hogy működhessen, Olyanféleképpen ahogy a berlini eventben volt, ha kihúztad mondjuk a mednél a 3.-szintet akkor mentél harmadikosokkal.
Tehát tudásszinthez is kötné a grindelést.
Na most mi is lenne ennek a következménye?
Először is lassabb lenne egy csata összerakása. Mondjuk ez nem biztos, mert a Berlininél is működött.
Motiválva lennének a játékosok, hogy ha el akar jutni X tierbe, akkor szedjen fel mellé valami tudást is, ne csak tervrajzból meg free XP-ből dolgozzon.
Lehetne őket motiválni plusz jutalmakkal is, mondjuk ha összeszedsz elég XP-t és megnyitod a hetedik tiert, akkor lennének plusz küldetések amik olyan jutalmakat adnának, amit lentebb nem tudsz megszerezni.
Legyen jutalom és kihívás eljutni tier X-be megint. Legyen értelme grindelni.
Mondjuk hozzáteszem elég jól kitalálták már ezt a szisztémát, elég ha megnézed a Prince of Persia első részét. Elindulsz az első pályától, és haladsz előre, egyre nehezebb kihívásokkal. Hányszor meghaltunk, és hányszor megcsináltuk mégis? Milyen büszkék voltunk magunkra amikor összeszedtünk 10 életerő háromszöget? Amikor megszereztük a kardot? Amikor legyőztük az első ellenfelet?
Itt meg tervrajzozol agyatlanul, pedig nem kell új dolgot feltalálni.

Klán: ROTON
A legjobb hely

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #297730 Írta: dobilaci
Megválaszolva: dobilaci
Figyelem: Spoiler! [ Kattints a kinyitáshoz ]


Ertelmetlen osszehasonlitas. A Prince of Persia az egy teljesen mas, single player jatek. A WoT-ban a jatek egyik ertelme legtobb ember szamara elerni a magasabb szintu tankokat, onnantol kezdve hogy te ezt megnehezited, elveszitesz rengeteg jatekost. Foleg a jatekosbazis zomet ado atlag/rossz jatekosokat akiknek se turelmuk se tudasuk nem lenne meg, hogy elerjenek magasabb szintekre. A beveteled pedig csokkenni fog.

En nem tudom miert a "rossz jatekosok magas szintu tankokkal"-ban latjatok a legnagyobb problemat...

A WN8-at meg felejtsetek mar el, ha akarom akkor csinalok egy uj accot, veszek ra Type 64-et es osszegldozok 5k wn8-at tier 6-ban. A WG sem nezi ezt.

A te peldad meg mar ott megbukik, hogy amikor elerem az 1000 wn8-at es mehetek tier 7-be, akkor uj jatekoskent stock tankkal mar nem fogom tudni hozni. Ilyenkor majd mi tortenik? a tier 7 ujra lockolva lesz amig el ne merem megint?

A Dunning–Kruger-hatás az a jelenség, amikor minél kevesebbet tud valaki egy adott dologról, annál inkább hajlamos túlbecsülni a saját tudását.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Bulcsu

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #297732 Írta: Tankpeti
Megválaszolva: Tankpeti

Sezamme beküldte: 1. 5 map letiltása -> megmenekülnél azoktól a mapoktól, ahol kezdőn, bokorból 5 td végigkempeli a csatát 450+ látótávval, vagy ahol az arty 1. perctől tudja rombolni az aktív játékot. És talán a WG is nekiállna végre mapokat csinálni, amik nem azzal kezdődnének, hogy a map legOP-bb kemphelye a kezdőtől 5 méterre van egy szikla melletti artysafe duplabokorban.

5? hmmm, fejlesztőként ezt nem engedném meg, mert leszűkítené a variációt, és másnak okozna frusztráltságot. Illetve az MM is kárát látná (hosszabb meccskeresés, furcsább setupokkal). Személy szerint ez úgy lehetne elfogadható, hogy a különböző csatamódokra való map tiltás is benne lenne: például Karelia támadás csatáját szeretném, de a normál Karelia-t nem. (habár az MM-et ez is bonyolítja)

Sezamme beküldte: 2. Skillhez (PR, WN8, akármi) kötött tier játék. 9-10 tierben nincsen játék X recent értékelés alatt, de még 6-8. tierben is el tudom ezt képzelni. Csataszám nem számít, a rerollos pro/újrakezdő nem rontja a játékélményt.

Nem lehet egy randomot értékelés alapján balancolni: Egy ilyen módszertől létrejönne egy rankedhez hasonló környezet, amit senki sem kíván. Ráadásul a játék kompetitív zónája, és legfőbb bevételi forrása csappanna meg, ami csökkentené az érdeklődését ezáltal mindenkinek.
Mint azt már sokszor kiemeltem: kompetitív játékélményért játssz osztagot (tier 6-8-10), vagy előrenyomulást (tier 10), az kompetitív, és még klánba sem kell lenned hozzá.

Sezamme beküldte: 3. TD, kerekes, arty számának korlátozás csatákban és úgy amúgy normális MM ami nem enged egyszerre 7 KV-2őt, meg 10 lightot csatába. Ha nagyon el van valami cseszve radikális lépés kell. Én sem szeretek várni, de jobb 2 percig a monitort nézni a lobbyban, mint Steppes-en blindolni 15 percig 7-TD-t a kezdőhelyen.

Arty száma korlátozva van 3-ra.
A TD létszámkorlátozását nem értem, de mehet.
A kerekes nerfet kap, nagy eséllyel kiesik a metából, habár valakit ez sem vigasztal.
A lightok számának korlátozása jó ötlet, (habár a csatakeresést valszeg ez is lassítaná) de ezzel nőnének a szélsőséges csaták is (ez meg engem nem érdekel :P ).

Sezamme beküldte: 4. Nincs mod. Semmilyen. Nem csak a tiltott mod cseszi el a játékot, hanem az is ami agyatlan zombit csinál a játékosokból akarva-akaratlan. Ilyen pl. a minimap mod, ami bejelöli a játékosnak, hogy pl. TD-vel hol játsszon. Így is születnek passzív spotos EBR-ek, meg bokor kemper T95-k.

Bármit, ami kizárja a modokat a játékból támogatom.

Sezamme beküldte: 5. Látótáv nerf osztályonként majd tankonként, úgy általában minden tierben.

Nőne a szakadék a fizető, és F2P játékosok között, a profi, és feltörekvő játékosok között: a játék szerintem legpriorizáltabb technikai háttere a spotrendszer, és annak teljeskörű ismerete. Aki ezt tudja, simán profi válik belőle.
Egy ilyen lépés után, valszeg én is fizetős játékossá válnék, és pótkajával maxolnám a látótávot, hogy az elvárásaimnak megfeleljen (amit jelenleg nem kell megtenni!)

Sezamme beküldte: 6. Többen írták nagyon helyesen: TD ToTT-ok szüneteltetése.

Oké

Sezamme beküldte: 7. Az egész Xp rendszer újragondolása. Csatában szerzett Xp-t újra lehetne gondolni osztályokra lebontva, és bizonyos mapokon lehetne egy spéci Xp-t érő küldetés-> pl. Prohorovkán aki kiszedi/spotolja, sebzi a lightot/TD-t, az bónuszt kap. Blindra szintén bónusz Xp-t lehetne bevezetni.

Nem, a rendszer jól jutalmaz most is.

Sezamme beküldte: 8. 30 tank helyett 20 egy csatában. 7v7 tapasztalatai alapján: több lehetősége lenne egy jobb pléjernek carryzni, a mapok jobban bejátszhatók lennének. Egyes tankok maguktól meták lennének újra.

Ez a játékélményt lehet javítaná, de sajnos nincsenek rá adataink: a téli (streamerek köré formált) 7v7 a játék valaha volt legbalancolatlanabb játékmódja volt a játékosok eloszlása miatt (Skill4ltu bevonzotta a "profi" nézőközönségét, ami az ő csapatában játszóknak hihetetlen játékélményt adott, nekem is 90%+ winratem volt, de a többi csapatét meg elrontotta), és sokan csak a jutalmakért játszottak. A tavaszi 7v7 nem azt mondom hogy rosszabb volt, de a random jutalmazása jobb volt, és a kevesebb ellenfél sajnos kevesebb kihívást is jelent.

Sezamme beküldte: 9. Utolsónak egy rettentő triviális dolog: botokkal gyakorló, tökegyedül, korlátlanul. Így talán nem a minimap modokkal kéne szerencsétlen játékosnak megismerni a pályákat.

Egy multiplayer játék tutorialja egy baromi bonyolult dolog, ajánlom ezt a videót:

(És a wot is egy easy to play, hard to master kategória)

Játékbeli név: Tankpeti
Akinek segítségre van szüksége a játékkal kapcsolatban, szívesen segítek! (wotinfon privátban keress)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #297733 Írta: Matt__Kirby
Megválaszolva: Matt__Kirby

dobilaci beküldte:

Figyelem: Spoiler! [ Kattints a kinyitáshoz ]


Ertelmetlen osszehasonlitas. A Prince of Persia az egy teljesen mas, single player jatek. A WoT-ban a jatek egyik ertelme legtobb ember szamara elerni a magasabb szintu tankokat, onnantol kezdve hogy te ezt megnehezited, elveszitesz rengeteg jatekost. Foleg a jatekosbazis zomet ado atlag/rossz jatekosokat akiknek se turelmuk se tudasuk nem lenne meg, hogy elerjenek magasabb szintekre. A beveteled pedig csokkenni fog.

En nem tudom miert a "rossz jatekosok magas szintu tankokkal"-ban latjatok a legnagyobb problemat...

A WN8-at meg felejtsetek mar el, ha akarom akkor csinalok egy uj accot, veszek ra Type 64-et es osszegldozok 5k wn8-at tier 6-ban. A WG sem nezi ezt.

A te peldad meg mar ott megbukik, hogy amikor elerem az 1000 wn8-at es mehetek tier 7-be, akkor uj jatekoskent stock tankkal mar nem fogom tudni hozni. Ilyenkor majd mi tortenik? a tier 7 ujra lockolva lesz amig el ne merem megint?


Én sem okvetlen a wn8-hoz mérném, csak valamit mégis le kellett írni. Nem okvetlen olyan számról beszélünk ami flexibilis. Úgyanúgy ahogy CW-nél is a személyes fame pontjaiddal "kilockolod" a több bónuszt, (mondjuk 250 pontért +10%) azt már nem veszik el tőled. A stock tankoknak lehetne külön pályája botokkal, mint már írtam. Szerintem nem lenne olyan nagy a játékosveszteség, tekintve, hogy akit annyira nem érdekel a játék, az elvan tier 4-5-6-ban is, nem hiszem, hogy ne lenne ez kielégítő nekik.
A PoP-hoz nem mint játék a játékhoz hasonlítottam, hanem az előrehaladás szisztémája szerint.

Klán: ROTON
A legjobb hely

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete - 2 hónapja 3 hete #297734 Írta: Sezamme
Megválaszolva: Sezamme
Tankpeti:
Nem érzem célravezetőnek ilyen részletekig szétcincálni a mondókámat, ezek inkább irányok lennének, mint konkrét "intézkedések". Röviden válaszolok, amikre lehet.

Pontokba szedem ismét, úgy könnyebb nekem, mint idézgetni.

1. Természetesen soknak tűnik az 5 map és rontHATJA a MM-et. Honnan tudod, hogy kárát látná? Ellenben ki lehetne próbálni legalább. Ha az 5 túlzott, szépen fokozatosan kezdjük mondjuk 3-al.

2. Más online játék is megteszi, tehát lehetne. Nem ez lesz a játék elixírje, de itt is azt tudom mondani: van annyi gond a játékkal, hogy nyugodtan lehetne próbálkozni ezen a téren. A WN8, PR csak példa volt, ott az "akármi" lehetősége is. Kizárólag WN8-hoz vagy PR-hez mérés nyilvánvalóan hülyeség, de egy komplexebb rendszer kidolgozása megoldás lehet. Amíg kialakul a rendszer kezdésnek pl. ilyesmi is megtenné: aki a StUG küldikkel nem végzett nem megy Tier 6 fölé, bumm. Se prém tankkal, se anélkül.

3. Köszi, hogy szóltál van 3 arty-s korlát? Még nem esett le, lol. Úgy értettem, hogy az eddigieknél is jobban kéne korlátoznia a MM-nek, kerekesnél és TD-nél pedig be kéne vezetni. TD-t kerekest, hogy miért szükséges nem írom le, ezerszer leírtuk már, talán pont ebben a topikban.

4. Mai napig nem értem ezzel miért késlekednek.
5. Nem fejteném ki újra, idén leírtuk ezt páran, pontosan hogyan kellene. Fejlesztői hírrepeszek alatt keresd (remélem jól emlékszem és nem küldelek el feleslegesen gyufáért). A prémium fogyócikkes részt részt nem tudom tőled komolyan venni, hiszen pont te írtad nem olyan régen a fórumon, hogy f2p-ben is MAXIMÁLISAN játszható a játék. A tapasztaltabb játékos pedig mindig előnyben van, minden játékban a kezdőkkel szemben.
7. Nem a jutalmazás mennyiségével van gond. Ha ösztönözni akarsz játékost a megfelelő pályahasználatra a megfelelő osztállyal tedd függővé tőle az XP-t/bónusz Xp-t. Én is ezt csinálom a munkában. A gondnok azért kap jutalmat mert tiszta az udvar, fűtve van az épület és működik a bejárati kapu. Viszont nem adok neki jutalmat azért, mert 10 oldalas stratégia tervet ír az osztályomnak 8 óra alatt. Tehát ha pl. med tankkal afk voltál egész csatában, se spotod, se dmg, se sebződésed, se blokkod, sem hozzájárulás nincsen, vagy akár lövést sem eresztettél meg, akkor kevesebb Xp-t kapsz, mint a vesztes csapat tök utolsója, aki legalább 100 dmg-et azért meglőtt. Pl. a sokat utált arty-nál bónusz Xp-t adnék, ha blindban talál el valakit, vagy mozdulatlan járművet talál el. Hiszen elvileg azért van ugye, hogy a kempet megtörje.

8. Persze, hogy nincsen adat, honnan lenne? Ki lehet próbálni ezt is, ahogy az encounter, assault játékmódot is be lehetett csak úgy rakni kérdezés -és a mai napig javítások - nélkül. Semmi gond nem lenne, ha holnap már egy 10 v 10-ben találnád magad Mines-on. Aztán lenne rögtön adat, meg visszajelzés.
9. Nem tutorialról beszéltem.

Egyébként magunk között jól elbeszélgetünk ezekről a dolgokról, de az a gond, hogy a WG-nek fogalma sincs róla, hogyan nyúljon úgy a játékhoz, hogy az ő bevételük és a játékosok játékélménye is növekedjen. Semmi komolyabb változást nem várok úgy az elkövetkezendő 5 évben, inkább a szokásos összevissza tanknerfelgetést, meg MM balanszolgatást. Aztán véletlenül valamelyik majd jól sül el, akkor aztán jönnek a hírrepeszek, hogy mi ezen keményen dolgoztunk. Persze adná az isten, hogy véletlenül jól süljön el valami, minden minimális fejlődést értékelni fogok. Jelenleg semmi koncepció nem látszik.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: KLC_KTE

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete - 2 hónapja 3 hete #297735 Írta: AssistKing
Megválaszolva: AssistKing
Igazából limitálni kéne a td-k számát + át kéne dolgozni a mapokat. A teljesség igénye nélkül...
Cliff TD dombok kiszedése. Domborzat átalakítása úgy, hogy alsó bázisról ne lehessen a fél mapot szétlőni.
Mines sokkal kevesebb bokor, alacsonyabb álca értékekkel.
Murovanka: A bal oldali rész egy vicc, heavy tankkal nem tudsz lényegében mit csinálni. A camper spotter TD-k a td helyről spotolnak/lőnek, közben rádélveznek az artyk is. Szokásos forgatókönyv: beszorultok alulról a heavykkel, közben az erdő felől flankelnek szét titeket.
Overlord: Domborzatot kéne teljesen átalakítani, felső bázisról fákat kidöntve nagyon durva álcát tudsz magadnak összehozni, gyakorlatilag proxyzni fognak csak.
Pilsen kinti rész: Nagy üres semmi, a két végében td fészek. Nem nagyon van mit hozzáfűzni
Redshire alsó bázisról szarrá lövik a crossoló heavyket még mindig
Serene Coast: Heavy rész két végéből egy az egyben ki kéne venni a td bokrokat. Konkrétan egy cső az egész, aminek a végében vár az strv
Steppes: Jobb oldali rész egy vicc. Mind a 2 végében camp domb/bokor. A8 környéke tele bokrokkal, ha oda lemegy pár td, azt az életben nem toljátok át.
Erlenberg: A legjobban elbaszott pálya átalakítás, amit valaha összehozott a WG. 3db cső, mindegyiknek a végében egy erdő. Have fun
Mannerheim vonal: Tipikus megnyered a heavy részt, aztán ki is léphetsz a csatából, mert utána semmit nem tudsz csinálni pálya
Airfield: Nem tudod a heavy részt (SEM) normálisan játszani, legtöbb helyet belövi a td. Artyknak meg paradicsom
Sand River: Rakjunk td dombokat a pálya 2 végébe, ahonnan az egész heavy részt szét tudod lőni :thx2:
Karelia normál: Szokásos cső, td hely mind a 2 végében, alsó bázisról bugos bokorral (legújabb iyouxin videó)

A mapok nagy része arról szól, hogy vagy egy csőbe mész be, aminek a végén ott várnak a td-k, vagy egy kulcspozícióból nem tudsz továbbmenni, mert szarrá lőnek a td-k a bázis melletti TD dombról, ami speciálba nekik készült.

Prémium shopba el kéne kezdeni tolni szépen a heavyket, medeket. Akár újakat is. El kellene felejteni már ezt a 14 napos Skorpió G-s bérletes faszságot, amit boldog-boldogtalanhoz vágnak hozzá. ToT-ban meg már igazán vége lehetne a td, light akcióknak. El lehetne kezdeni végmenni az összes heavy, majd med ágon.

Jó lenne már a látótávokkal is kezdeni valamit. Egy TD-nek optimális esetben vaknak kéne lenni, mint mondjuk t6-ban. Magasabb tierben ahogy egyre nagyobb az alap látótávja mindennek, úgy nő egyre nagyobbra a végleges látótáv (skillek, periszkóp, pótkaja, BIA stb.) Túl sok az a látótáv, amint mondjuk egy strv-vel el tudsz érni az optimális felszerelések mellett.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: _Szazados_, KLC_KTE, Sezamme, charliefirpo_2018

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #297740 Írta: KLC_KTE
Megválaszolva: KLC_KTE
AssistKing, majdnem az összes szavaddal maximálisan egyet értek.
Ruinberg után Cliff a második legbalanszolatlanabb pálya a játékban. Alsó bázisról indulva -2-es bottom meddel, vagy heavyvel is tudsz érvényesülni és kulcspozíciót fogni, a világítótornyos részről nem is beszélve a lightoknál. Ellenben a másikról indulva mi van? Megállsz annál a rohadt nagy sziklánál, hogy legalább az oldalt feljövök ne kapjanak el, bemehetsz campelni az 1-2-re, vagy megpróbálhatod megkerülni a hegyet, aminek a végén hogy-hogy nem, vár a campfest.
Mines úgy igaz, ahogy írod, Cliffen legalább csak egy-egy TD hely van, Mineson meg hemzsegnek a bokrok a spawntól 40 méterre. Még csak azt sem próbálhatod meg, hogy vakon belelősz, mert több opciója van a campelőknek. Mindig a hegy alá megyek be, vagy egyből a hegyre. Butább játékosok ellen simán össze lehet kalapozni pár ezer assistot.
Murovankán mindig az erdőbe megyek már, bármivel vagyok. Minden szava igaz annak, amit írsz, ráuntam már a heavy dühöngő állandó focusára.
Overlord +1. Nálam tiltólistás map, pont ezért.
Pilsen legalább játszható meddel és heavyvel. A skycancer nehezen klikkel az épületekbe, hála a jó égnek. De a mező melletti oszlop vicc. Egy dzsungel az egész. :D
Redshire szintén +1. Rendszeresen megyek a várba, ha a szarabbik oldalt kapom.
Serene Coastnál hagyján, hogy ott a 2 terebélyes bokrokkal ellátott camphely, ahol 3-4 TáDé is vígan elvan, de az artyknak is álompálya. Ha esetleg tornyozni akarsz az 1-es soron, garantált lesz a focus.
Steppesen nem hogy TáDék, de medek, sőt, jobb álcás heavyk is vígan ellövöldözhetnek a bokorsorról spotolódás nélkül. Tegnap FCM 50t-vel toltam ki 2k-t egy full bukó ütközetes csatában, Tier 9-ben. Nem az én hibám, hogy nem volt hova mennem, de szégyenteljes, hogy ennyire ki lehet használni a megszakítás nélküli bokorsort. Heavyvel...
Erlenberg az egyetlen, amivel nem értek egyet. A dzsungeles rész igaz, de az régebben is volt, kemény domborzat mellett, ami még inkább kedvezett a campereknek. Plusz a városba legalább nem látnak be. Legalább ott lehet csiki-csukizni veszély nélkül, az artystának is el kell mozdulni a spawnról, ha oda akar lőni. Náluk már ez is nagy szó.
De Mannerheimen úgy nyerd meg a heavy részt, hogy közben azért a 3 klikker zúdítja az eső rád rendesen. Főleg fentről indulva rohadt idegesítő. Ha esetleg megnyered, majd az egyik spawnhelyről kibasz a Su-130, vagy a Skorpion.
Airfield, Sand River +1. Heavyvel általában már az A-B-re megyek, mert ott legalább van pár artysafe hely.
Karelia normálban vicc. Klasszikus cső.
Azt meg nem is értem, hogy miért Skorpiont vágnak a kezdőkhöz.... Ja, mert nagyot üt, ha talál. De a csapatnak nettó emberhátrány, mert se felszerelés, se legénység nem lesz a tankban. Csak maximum 2 lövés.
Na igen, örülhetünk a havi formátumra visszaváltó TOTTnak, kezdésnek egyből jöhet az FV TáDé... De jó is lesz! :)

Hatalmas +1 a kommented összességében.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #297742 Írta: AssistKing
Megválaszolva: AssistKing
És ezek csak a leginkább szembetűnő mapok voltak.
De lehetne említeni westfieldet is. Ahol kb E6 szektor jobb alsó sarkából be tudod lőni a heavy soron épp hull downozó heavyt. Másik oldalról még csak nincs is ilyen pozíció. Nem elég, hogy egy gusztustalan camper hely, de még unbalanced is
Kharkov bal oldali része is "érdekes". Két td domb van egymással szembe felállítva. Ha a lightotok nem elég jó, akkor azt ott esélyetek sem lesz áttolni. Illetve itt is fenn áll az a helyzet, hogy ha a várost áttoltad, még meg kell küzdenes a td dombon lévő hétötven alfával

Erlenberg nekem nem annyira jön be. Lényegében a középső rész az, ami használható a pályán. De ott sincs túl sok mozgástered, csövekben vagytok. Még a 2 cső közötti váltás is életveszély, mert ott már elrak a TD. A másik 2 szél lényegében pusholhatatlan. Régen a bal oldal azért játszható volt, hála a domborzati különbségeknek. Felső bázisról nézve ha jobbra mész, akkor kb középen van az a rész, ahol van pár ház, bokorsorral. Onnét ki tudod spotolni a crossoló heavyket, másik oldalról ez sokkal körülményesebb. Low tierben innen még farmolni is tudod őket, nem spotolnak ki -> unbalance

De ahogy látszik pálya újradolgozás nem annyira prioritás a WG-nél. Hiszen ez közvetlenül nem generál profitot. Fisherman's bay bugos bokrairól már 1.0 óta tudnak, azóta sem sikerült foltozni.
Van 1-2 pálya amit tesztelgetnek, pl ruinberg. Hátha, végre valahára úgy 2011 óta sikerül balanszolni azt a pályát nagynehezen. Említetted, hogy Cliff mennyire unbalanced. Számomra az is rejtély, hogy ebben a formában hogy lehetett egyáltalán a map rotation része.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #297743 Írta: KLC_KTE
Megválaszolva: KLC_KTE
Úgy-úgy!
Imádom Fisherman Bay bokrait. Nem egyszer szivatott meg Evenben ülve. A slusszpoén, hogy Cliffet csak azért is berakták Ütközet módba, hagy menjen a paraszt akkor is, ha tiltja a mapot. Ahogy megfigyeltem, Ütközet módban még inkább kijön a TáDék és Artyk dominanciája, lévén amint aktív játékra kerülne sor a tisztességes méretű basekörön belül, azonnal spotolódsz, az artyk meg szépen kalapozzák össze maguknak a védelmi pontot és a vele járó xp-t. TáDék ugyanez. Amint kidugod az orrod, kapod a focust. Igen ám, de ha nem mozdulsz, akkor ugye egymást blokkoljátok az ellenséggel, magyarul nem nő a cap, de nincs aktív játék, nincs senki spoton, mindenki vár a másikra. Aki előbb megpróbálja áttolni, az veszít. Csak a lentről induló csapatnak van egy hatalmas előnye, vagyis inkább kettő. A spotter a világítótoronynál, akinek jóval könnyebb dolga van oda feljutni és onnan spotolni is, mint ellenfelének, illetve a feljáró, ahonnan viszonylag biztonsággal lehet keresztbelőni a foglalókat, de minimum spoton tartani. Van TáDébiztos szikla, míg a másik oldalról akár pöröghetsz is a lövegeden, a camperek mindenképp rádlátnak. Fentről életveszély a map. Akár Ruinberg. Csak nagyon buta ellenségnél lehet vinni a csatát. Ha képben van legalább 2 ember és be tudja állítani a tankját a kulcspoziba, idő kérdése a bukta.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

2 hónapja 3 hete #297777 Írta: Original74
Megválaszolva: Original74
A tokom teli a clickerekkel.
15 csatabol 6x arty kuldott a garazsba.
Hozzateszem mind heavy tankban ulve.Probalva eloretorni.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Matt__Kirby

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!


KERES
© 2020 WOTINFO. Minden jog fenntartva.