Jelenleg 551 vendég és egy tag online

Dühöngjünk #2 (16+)

1 hónapja 1 hete #297051 Írta: Orpi2332
Megválaszolva: Orpi2332
Na lássuk mi is a probléma és mi a jó!
7 éve játszom és ez évtől már egyre inkább az az érzés kap el, hogy 1 perc is pocsékolás volt erre a játékra! Lássunk pár hibát!
Match maker: A mai nap pl 16 csata 3 győzelem! Nem az a típus vagyok aki nem tud veszíteni! De értelmetlenül veszíteni igencsak idegesítő! Folyamatos rossz csapat mire jó? Állandó 3 arty... nevetséges...
Pályák: Vagy folyosószerű vagy nyitott! Nyitottnál szinte állandó a 3 arty ami persze sosem lő mellé... a jó pályák ki lettek véve hogy mi alapján? Még nem tudjuk...
Fizika és matek: Na ez elég érdekes! Beültetnék szívesen egy fejlesztőt egy T49be amit oldalba lőnék egy E4-el és megnéznénk vajon felfogja e a lánctalp a lövést! Vagy a kerekes szarba aminek max sebességnél kilőném a kerekét, hogy vajon ugyan úgy tovább megy e? Tehát az átütés és felfogás elég szar a döntött páncél effektív vastagságáról ne is beszéljünk! Kábítás? ez most komoly? Egy IS-4-ben ülve, ha mellettem becsapódik egy gránát max megijedek, de nem szédülök el és a tank testet sem ekkora mértékben sebeznék a repeszek ár ha sebeznék... Ráadásul alacsony szinten túl gyorsan lőnek és ott feleslegesek is! Kis pályán 1 is sok nemhogy 3!
Képességek: Ez az egyik kedvencem! Játssz 100-200 csatát egy Elit Alakulatért (bajtársak) és nyersz vele egy nagy semmit! Legalább a buzi RNG-t csökkenthetné ha már rááldozol egy csomó időt egy ilyen képességre! Mesterlövész! Aha kb mint én a búcsúba annyit ér! A lövész épp ugyanúgy nem talál el semmit sem! Ráadásul csak 100%nál aktiválódik! Hatodik érzék késik épp annyit hogy a fél életerődet elveszítsd! Álca: hagyjuk is mondjuk egy adott tank álló helyzetben 20%os álcával ugyan úgy észre veszik mint 1%al! Lenne értelme ha az ellenfélnek annyi százalékkal közelebb kéne jönni hogy észrevegyen! Sorolhatnám még de mindenki érti a lényegét! Egy alap 100%os legénység épp ugyanannyit tud mint egy 4 skilles! Akkor mi értelme a belefektetett időnek? SEMMI!!!
Tankok: Egy csatában van pl egy csapatban 3 IS-7 vagy OBJ 277 mért is? Ezek prototípusok voltak vagy tervrajzon létezettek (utóbbinak a valóságalapját vitatnám) akkor egy adott csatában mért van velem szemben 3? Erre azért illene odafigyelni ahogy arra is, hogy aki hónapokat játszik egy tankért legyen értelme még akkor is ha jön egy új ág, mert akkor mi haszna volt 2-3 hónapnak ha utána semmit sem tud vele kezdeni mert jött az új meta... vicc nem meta tankokat kéne csinálni hanem jó match makert és jó pályákat normális fizikát! Most jelen helyzetben nem a játékos képessége észrevétele a domináns hanem az RNG! Jó ez így?
RNG: Mért is jó? Bár tény, hogy kell mert van jelentősége de nem ilyen mértékben! 4 skilles legénységért igencsak 1200 csatát kell menni és cserébe nincs javulás mert az RNG tönkre teszi! Nem tudod eldönteni a csata kimenetelét, mert nem rajtad múlik! nem oda lő ahova célzok, nem esik le a lánctalp a lővéskor hiába találod el jól és még sorolhatnám! Túl ok és már tényleg ideje lenne rajta változtatni, mert így semmi élmény nem marad!
Térkép: Hát ezt kb 97%-a a játékosállománynak nem tudja használni! Csak egy ötlet, de jobb lenne ha ez is inkább kifejleszthető lenne akkor többen tudnák használni, értékelni és értelmezni, hogy merre is kéne menni!
Csalások: Bizony érzékeny pont! de semmit sem tesz a játék fejlesztősége ez ellen! Így jogos a kérdés: vajon a WG árulja azt is? Egyenlőre úgy tűnik, mert vannak játékok ami egyszerűen el sem indulnak vagy nem csatlakoznak ha változtatás van a fájlokban. Sok játékos nem hagyná abba a játékot a csalók meg lassan eltűnnének!
Prémium fiók: Attól, hogy prémiumot vesz valaki még nem lesz játszhatóbb a játék! Nyilván a csaták bevétele és a fejlesztés gyorsabb de az alap hibák maradnak így még inkább megbánod hogy költöttél rá!
Csatatípusok: Jó lenne ha végre lennének hiteles történelmi csaták! Ahol bizonyítottan tudjuk milyen nemzetek és milyen tankok vettek részt! Igaz ez, az első és második világháborúra is! Ebben a módban a kisebb szintű első világháborús harckocsiknak is érezhető lenne a szerepe, így a kisebb szintű járművekkel is többet játszanának! A frontvonal szerintem jó ötlet, bár én személy szerint nem játszom vele!
Sebzés: Hogy mi értelme annak, hogy egy FV4005 akár egy lövésből kiszed egy közepes tankot nem tudom, de szerintem ezen is lehetne bőven változtatni ahogy azon is, hogy a kerekes tankok mért is olyan pontosan a lánctalpasokkal szemben, úgy hogy a harckocsi mozgásképtelenné tétele nem is lehetséges! Óriási hiba!
Az átlag sebzés sem túl valós, mivel a lövések 2/3-a az átlag alá esik!

És azért hogy ne csak a rossz legyen itt leírom a jót is!
1. a battle pass szerintem jó ötlet egy kis pluszhoz
2. nap feladatok szintén jó ötlet
3. a grafika is egyre szebb látszik a fejlődés
4. direktívák is sokat segítenek 1-1 csatában pl hatodik érzék
5. boosterek is nagy előnyt adnak
6. letisztultabb fejlesztési ág + lehetőség a boltban nagyobb szintű tankok vételére

A leírt problémák nem csak az én észrevételem, hanem a többi játékosé is akikkel volt szerencsém közösen játszani és ha már egy pontban is lesz változás volt értelme időt szánni erre a levélre! Aki egyet ért jelezze itt vagy a játékban! Ott is ez a felhasználó nevem!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete - 1 hónapja 1 hete #297054 Írta: Kriminalis
Megválaszolva: Kriminalis
Nálatok is World of 15-2 megy pár napja?
Mintha Szergej meghúzott volna pénteken egy kart amire az van írva, hogy "15-2es meccsek"
3 nap, 50+ random csata. Ezeknek szinte tényleg a teljes egésze valami hulladék 4 perces fos volt.
Nem vágom mi folyik mostanában ebben a játékban. Az a durva még a csapatok összetétele sem mindig indokolja, végig nézem a játékosokat általában.

Szerintem én pár hétre félre rakom ezt a "játékot", számomra a jelenlegi formájában élvezhetetlen.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete #297055 Írta: esem
Megválaszolva: esem
24 csata 5 győzelem, egy ideig untig elég volt, pedig pár tankommal még azt mondom jól is ment a játék, de ha folyton nagy aranyban vereség a vége, minek belépni? teszem hozzá azt sem élvezem, ha a mi nyerünk 15-2-re, mert annak sincs értelme (nem mintha ma túl sok ilyen lett volna), az artyk meg...hát inkább nem is mondok semmit...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete - 1 hónapja 1 hete #297059 Írta: Tankpeti
Megválaszolva: Tankpeti
Kedves Orpi2332! Tisztázzuk, ez itt egy magyar fórum, nem fog eljutni egy üzeneted se innen a wg felé, ha meglátásaid vannak akkor ajánlom a hivatalos fórumot: forum.worldofta...forum/
(De ode ha lehet angolra fordítsd le!)
De előre tisztázzuk le, hogy az általad írtak nagyrésze konteó. És akkor kezdjük a végén:

Orpi2332 beküldte: A leírt problémák nem csak az én észrevételem, hanem a többi játékosé is akikkel volt szerencsém közösen játszani és ha már egy pontban is lesz változás volt értelme időt szánni erre a levélre! Aki egyet ért jelezze itt vagy a játékban! Ott is ez a felhasználó nevem!

Ebből látszik, hogy igen szűk ismerősi körrel rendelkezel (habár igen sok klánban voltál, nem hinném, hogy azon szűk intervallumok alatt minden klántársad véleményét lejegyezted volna, ráadásul az utolsó tapasztalatod erről az oldalról 1 éves).

Orpi2332 beküldte: Match maker: A mai nap pl 16 csata 3 győzelem! Nem az a típus vagyok aki nem tud veszíteni! De értelmetlenül veszíteni igencsak idegesítő! Folyamatos rossz csapat mire jó? Állandó 3 arty... nevetséges...

A győzelem a játékosokon múlik, ami (a képességeik) pedig nem az MM hatásköre. A játékosokat szidhatod, azért dühöngő a topic neve, de az MM-hez nincs közük.

Orpi2332 beküldte: Pályák: Vagy folyosószerű vagy nyitott! Nyitottnál szinte állandó a 3 arty ami persze sosem lő mellé... a jó pályák ki lettek véve hogy mi alapján? Még nem tudjuk...

Kereken 2 éve 2 hónapja az 1.0 bejövetelekor kikerültek pályák, azóta bejött 6 új, és a következő pár patchben további 2 jöhet. Az arty-játékosokat szintén szidhatod (legalábbis felőlem).

Orpi2332 beküldte: Fizika és matek: Na ez elég érdekes! Beültetnék szívesen egy fejlesztőt egy T49be amit oldalba lőnék egy E4-el és megnéznénk vajon felfogja e a lánctalp a lövést! Vagy a kerekes szarba aminek max sebességnél kilőném a kerekét, hogy vajon ugyan úgy tovább megy e? Tehát az átütés és felfogás elég szar a döntött páncél effektív vastagságáról ne is beszéljünk! Kábítás? ez most komoly? Egy IS-4-ben ülve, ha mellettem becsapódik egy gránát max megijedek, de nem szédülök el és a tank testet sem ekkora mértékben sebeznék a repeszek ár ha sebeznék... Ráadásul alacsony szinten túl gyorsan lőnek és ott feleslegesek is! Kis pályán 1 is sok nemhogy 3!

A kerekesek kapnak a közeljövőben gyengítést. Az IS-4 át lesz dolgozva (buffot kap). A lánc pedig a jövőben is képes lesz lövedék felvételére. Amiket írtál max az rng-hez van köze. Az arty-t már följebb kitárgyaltam.

Orpi2332 beküldte: Képességek: Ez az egyik kedvencem! Játssz 100-200 csatát egy Elit Alakulatért (bajtársak) és nyersz vele egy nagy semmit! Legalább a buzi RNG-t csökkenthetné ha már rááldozol egy csomó időt egy ilyen képességre! Mesterlövész! Aha kb mint én a búcsúba annyit ér! A lövész épp ugyanúgy nem talál el semmit sem! Ráadásul csak 100%nál aktiválódik! Hatodik érzék késik épp annyit hogy a fél életerődet elveszítsd! Álca: hagyjuk is mondjuk egy adott tank álló helyzetben 20%os álcával ugyan úgy észre veszik mint 1%al! Lenne értelme ha az ellenfélnek annyi százalékkal közelebb kéne jönni hogy észrevegyen! Sorolhatnám még de mindenki érti a lényegét! Egy alap 100%os legénység épp ugyanannyit tud mint egy 4 skilles! Akkor mi értelme a belefektetett időnek? SEMMI!!!

Nem kell annyit játszani, tekintettel 2millió kreditből lehet fejlesztési könyveket venni. És mivel van prémium tankod, ez az összeg max 25 csatádba kerülne.
Egyébként ha nem látod értelmét mondjuk a legénységi képességeknek miért töröd rajtuk magad? Ez amolyan "önkínzó" magatartásnak tűnne számomra, tehát a témát illető meglátásaidba nem kötök bele, maradjon meg a gondolkodásmódod....

Orpi2332 beküldte: Tankok: Egy csatában van pl egy csapatban 3 IS-7 vagy OBJ 277 mért is? Ezek prototípusok voltak vagy tervrajzon létezettek (utóbbinak a valóságalapját vitatnám) akkor egy adott csatában mért van velem szemben 3? Erre azért illene odafigyelni ahogy arra is, hogy aki hónapokat játszik egy tankért legyen értelme még akkor is ha jön egy új ág, mert akkor mi haszna volt 2-3 hónapnak ha utána semmit sem tud vele kezdeni mert jött az új meta... vicc nem meta tankokat kéne csinálni hanem jó match makert és jó pályákat normális fizikát! Most jelen helyzetben nem a játékos képessége észrevétele a domináns hanem az RNG! Jó ez így?

Ez nem egy valóságalapú (szimulátor) játék, hanem egy taktikai RPG. Ha valósághű dolgokat szeretnél, ott a War Thunder.
A játék nem azért készül, hogy TE, vagy ÉN jól szórakozzunk, hanem hogy egy nagyjából egyensúlyozott környezetben mindenki találjon szórakozási formát. Ha ez abba kerül, hogy egyes tankokat gyengíteni kell, míg másokat erősíteni, akkor az egy reális és helyes út a fejlesztők részéről. Ha nem a nagy egészt helyezed előtérbe, akkor önző vagy, nem miattad gyengítik a 430U-t sem például.
Az MM már volt említve fentebb.

Orpi2332 beküldte: RNG: Mért is jó? Bár tény, hogy kell mert van jelentősége de nem ilyen mértékben! 4 skilles legénységért igencsak 1200 csatát kell menni és cserébe nincs javulás mert az RNG tönkre teszi! Nem tudod eldönteni a csata kimenetelét, mert nem rajtad múlik! nem oda lő ahova célzok, nem esik le a lánctalp a lővéskor hiába találod el jól és még sorolhatnám! Túl ok és már tényleg ideje lenne rajta változtatni, mert így semmi élmény nem marad!

Az RNG a játék része, ezt ha 27k csata után nem tudtad elfogadni, akkor nem segíthetek.
A lánc azért nem esik le például az adott félről 1 lövéstől, mert a tankod kalibere túl kevést sebzést okoz rajta, vagy olyan felszerelést használ, mellyel növeli a trackje strapabírását: pl fejlesztett felfüggesztőrendszer.

Orpi2332 beküldte: Térkép: Hát ezt kb 97%-a a játékosállománynak nem tudja használni! Csak egy ötlet, de jobb lenne ha ez is inkább kifejleszthető lenne akkor többen tudnák használni, értékelni és értelmezni, hogy merre is kéne menni!

Ezek szerint előnyben vagy hozzájuk képest. Mi itt a baj?

Orpi2332 beküldte: Csalások: Bizony érzékeny pont! de semmit sem tesz a játék fejlesztősége ez ellen! Így jogos a kérdés: vajon a WG árulja azt is? Egyenlőre úgy tűnik, mert vannak játékok ami egyszerűen el sem indulnak vagy nem csatlakoznak ha változtatás van a fájlokban. Sok játékos nem hagyná abba a játékot a csalók meg lassan eltűnnének!

Konteó. Olvass el más topicokat a fórumon ha ez érdekel.

Orpi2332 beküldte: Prémium fiók: Attól, hogy prémiumot vesz valaki még nem lesz játszhatóbb a játék! Nyilván a csaták bevétele és a fejlesztés gyorsabb de az alap hibák maradnak így még inkább megbánod hogy költöttél rá!

Igen, így igaz. És ha nem szeretsz valamit, akkor logikusan nem költesz rá.

Orpi2332 beküldte: Csatatípusok: Jó lenne ha végre lennének hiteles történelmi csaták! Ahol bizonyítottan tudjuk milyen nemzetek és milyen tankok vettek részt! Igaz ez, az első és második világháborúra is! Ebben a módban a kisebb szintű első világháborús harckocsiknak is érezhető lenne a szerepe, így a kisebb szintű járművekkel is többet játszanának! A frontvonal szerintem jó ötlet, bár én személy szerint nem játszom vele!

Nem lesznek történelmi csaták, ezt a fejlesztők leszögezték, maximum események keretében (ilyen volt a Road to Berlin is).
Nem akarja senki sem, hogy a kisebb szintű járművekkel sokat/többet játsszunk. Aki akarja, függetlenül ettől megteheti.
Ha nem játszol egy játékmóddal, akkor ne alkoss róla véleményt, mert az további konteókat szül.

Orpi2332 beküldte: Sebzés: Hogy mi értelme annak, hogy egy FV4005 akár egy lövésből kiszed egy közepes tankot nem tudom, de szerintem ezen is lehetne bőven változtatni ahogy azon is, hogy a kerekes tankok mért is olyan pontosan a lánctalpasokkal szemben, úgy hogy a harckocsi mozgásképtelenné tétele nem is lehetséges! Óriási hiba!

Azért mert az a tankok egyedisége: nagy alfa, kerék-gyorsaság. Egyébként le lehet igenis lassítani, és lehet lőni bármely kerekest.

Orpi2332 beküldte: Az átlag sebzés sem túl valós, mivel a lövések 2/3-a az átlag alá esik!

Ezt elhisszük, ha az összes csatád összes lövését egy táblázatba szeded, és ez jön ki átlagnak. Addig konteó.

Orpi2332 beküldte: És azért hogy ne csak a rossz legyen itt leírom a jót is!
1. a battle pass szerintem jó ötlet egy kis pluszhoz
2. nap feladatok szintén jó ötlet
3. a grafika is egyre szebb látszik a fejlődés
4. direktívák is sokat segítenek 1-1 csatában pl hatodik érzék
5. boosterek is nagy előnyt adnak
6. letisztultabb fejlesztési ág + lehetőség a boltban nagyobb szintű tankok vételére

4: a korábban még értelmetlen volt a legénység, márpedig a direktívák nagyrészt azon képességek hozzáadására vannak.
6: Akarsz kis szintű tankokkal játszani, de közben meg a minél nagyobb, annál jobb elvet követed.

Játékbeli név: Tankpeti
Akinek segítségre van szüksége a játékkal kapcsolatban, szívesen segítek! (wotinfon privátban keress)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Silean2, zics911, KLC_KTE, Slandyke

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete - 1 hónapja 1 hete #297061 Írta: zics911
Megválaszolva: zics911
@orpi
tankpeti szépen végigment mindenen, nekem csak kevés maradt. :)

" Egy IS-4-ben ülve, ha mellettem becsapódik egy gránát max megijedek, de nem szédülök el és a tank testet sem ekkora mértékben sebeznék a repeszek ár ha sebeznék"

jópár éve egy ötvözeteket fejlesztő cégnél melóztam és volt részem tüzérségi találatot kapott "tankok" páncélzatából mintát venni. csak röviden: ha 20méteren belül robban a cucc, neked annyi. ha véletlenül "eltalálja" a "tankot" egy lövedék, akkor nem lesz temetésed és a gépet is seprűvel szedik össze. a háború rossz! értem?!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Matt__Kirby, Tankpeti, Slandyke

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete #297062 Írta: KLC_KTE
Megválaszolva: KLC_KTE
Köszönöm Tankpeti, hogy nem nekem kellett ezt leírni. A képességekkel sincs tisztában az illető. A Mesterlövész skill az nem pontosságot növel, csak szólok. Ahogy a többiről is elég hiányosak az ismeretek...
www.wotinfo.hu/...enyseg
Javaslom az alábbi cikk alapos áttanulmányozását.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete #297063 Írta: Orpi2332
Megválaszolva: Orpi2332
Kedves a gyors reakció de léggé szkeptikus! Inkább a személyem ellen irányul, ami mondjuk lepereg! Dühöngő, épp ezért írtam ide, de nem szidok másokat és nem jellemzem mint te az én esetemben!
Végig ellenérvelhetnék de nincs értelme aki elolvassa annak nyilvánvaló mire akarsz kilyukadni! Az hogy lesznek buffok és nerfek nyilván hallom én is őket lassan 4-5 patch óta de nagy reményt nem fűzök hozzá!
Hiányos lehet az ismeretem, mint ahogy másoké is, de attól még az észrevételeim valósak! És ki hinné valósak az ismerősök és van bőven játékbeli és környékbeli is ne aggódj nem itt élem az életem zömét!
A linkeket köszönöm elfogom olvasni biztos lesz benne új!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: BlondSzi

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete #297066 Írta: Matt__Kirby
Megválaszolva: Matt__Kirby
Tudod sokan jönnek ide, és leírják amit igaznak vélnek a játékról.
Amikor felhívják rá a figyelmüket, hogy "azt sem tudják milyen rendezvényen vannak", akkor meg megy a megsértődés, egy pillanatig sem merül fel az, hogy hátha igazunk van.
Sokszor látjuk ezt, és annak idején magam is ilyen voltam.
Mielőtt kritizálnám a skilleket, nem ártana utánaolvasni pl hogy melyik mire való.
Akkor nem mondasz hülyeséget, és akkor nem érzed majd azt, hogy a "személyedet" támadás érte.
Valójában nem téged ért támadás, hanem a mondanivalódat.

Klán: ROTON
A legjobb hely

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete #297067 Írta: Black_Sheep_01
Megválaszolva: Black_Sheep_01

Kriminalis beküldte: Nálatok is World of 15-2 megy pár napja?
Mintha Szergej meghúzott volna pénteken egy kart amire az van írva, hogy "15-2es meccsek"
3 nap, 50+ random csata. Ezeknek szinte tényleg a teljes egésze valami hulladék 4 perces fos volt.
Nem vágom mi folyik mostanában ebben a játékban. Az a durva még a csapatok összetétele sem mindig indokolja, végig nézem a játékosokat általában.

Szerintem én pár hétre félre rakom ezt a "játékot", számomra a jelenlegi formájában élvezhetetlen.


Dettó. Nem tudok sebezni, elképesztően pörögnek az események, vagy gyalázzuk az ellenfelet, vagy minket gyaláznak meg. Bevittem egy körre a T-22-t, hátha kapott valamilyen buffot szegény az elmúlt 1,5 évben. 950 sebzéssel 3-15-re kikaptunk. Eléggé rosszul megy a visszarázódás, de régebben több szoros csatára emlékszem.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete #297069 Írta: Sezamme
Megválaszolva: Sezamme

Kriminalis beküldte: Nálatok is World of 15-2 megy pár napja?
Mintha Szergej meghúzott volna pénteken egy kart amire az van írva, hogy "15-2es meccsek"
3 nap, 50+ random csata. Ezeknek szinte tényleg a teljes egésze valami hulladék 4 perces fos volt.
Nem vágom mi folyik mostanában ebben a játékban. Az a durva még a csapatok összetétele sem mindig indokolja, végig nézem a játékosokat általában.

Szerintem én pár hétre félre rakom ezt a "játékot", számomra a jelenlegi formájában élvezhetetlen.


Mostanság gyakori ez a jelenség. Ha van fun tankod II/III-as tierben, ilyenkor menj le oda játszani 10-20 csatát, amíg véget ér a szopóroller (azt figyeltem meg, hogy kb. ennyi kell hozzá). Sokszor nem nagy élmény a kezdőket csapkodni, de ott egyrészt könnyebb túljárni az RNG eszén, másrészt maximum +1 tier van ellened. És a HP növelés abszolút jót tett a kisebb tiereknek vannak élvezetes meccsek.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete - 1 hónapja 1 hete #297072 Írta: Tankpeti
Megválaszolva: Tankpeti

Orpi2332 beküldte: Inkább a személyem ellen irányul, ami mondjuk lepereg!
...
És ki hinné valósak az ismerősök és van bőven játékbeli és környékbeli is ne aggódj nem itt élem az életem zömét!

"Ebből látszik, hogy igen szűk ismerősi körrel rendelkezel" Ez az egy mondat, ami az írottjaimban a személyed ellen irányul, és mindössze egy szellemes megjegyzésnek szántam, elnézést érte.
Minden egyéb semleges kritika, és mindenkinek ezt írnám.

Orpi2332 beküldte: Hiányos lehet az ismeretem, mint ahogy másoké is, de attól még az észrevételeim valósak!

Most elnézést azért amit írok, de nagyon nehéz, egy bármilyen tény, hivatalos adat hiányában, mindössze saját gondolatokból álló "vélemény"-re reagálni. A véleményed ez esetben 75%-ban konteó volt, a maradékban pedig vagy igazat adtam neked, vagy válasz-kérdést tettem fel (például a végén, ahol saját magadnak mondtál ellent).
A konteót nem szeretem (az ilyen hozzászólásokra mindig reagálok), ugyanis hamis, vagy rosszul megalapozott információt terjeszt a közösségben. Ez azért baj, mert egy túl nagyra nőtt konteó, egy ponton hírré alakulhat, amely aztán engem (vagy mást) is rászedhet, ha nem figyelek eléggé.
Amennyiben a hozzászólás minősége azt erősíti bennem, hogy az illető nehezen vagy nem meggyőzhető, úgy a 6. bekezdéshez hasonlóan, az íróra hagyom a dolgot (amely így egyben egy olyan bekezdésre reagálás, mely fele dühöngés, de egyben egy "teória" is).

Fontos: Ez itt egy fórum (alacsonyabb létszámmal), így itt könnyű akadályát venni az álhíreknek, de például facebookon lehetetlen. Ez akkor igazán kirívó és fájó, mikor ott olvasok valami hülyeséget, majd másnap légiózás közben visszahallom azt a játékban.

A "Vesztes account" topicban is leírtad ugyanezeket, ahol szintén válaszolni akartam, de egy moderátor addigra már megtette, megkímélve engem :thx2: (Habár valószínűleg az ottani válaszom 3x olyan terjedelmes lett volna, mint amit itt kellett írnom.)

Játékbeli név: Tankpeti
Akinek segítségre van szüksége a játékkal kapcsolatban, szívesen segítek! (wotinfon privátban keress)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete #297074 Írta: Orpi2332
Megválaszolva: Orpi2332
Tehát minden ami hiba a játékban arról itt tilos véleményt alkotni mert vagy én vagyok a hülye vagy összeesküvés elmélet párti vagyok... Álhír ha leírom amit gondolok... nincs több hozzászólásom

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete - 1 hónapja 1 hete #297075 Írta: straubbazsi
Megválaszolva: straubbazsi
:)

Ma visszaolvastam az adminos topikot, tiszteletem a szándékotokért, kitartást kívánok a lendületéhez, de komolyan, olyan mintha erre megírta volna valaki Orpit reakcióként. Nehéz, legalább egy kicsit nem elmosolyodni ezen.
Tankpeti válaszánál lehetetlen egy ilyen hozzászólásnak finomabban nekimenni, amire azonnal eljutottunk a teljesen kerek, végleges besértődésig. Mit tudsz erre mondani?
Ez a baj, elborzasztó arányban nem is a tudás hiánya a probléma. (Hogyan is lehetne, ha valaki magától egyetlen alap játékmechanikával sincs tisztában hét év után, de 28 ponton akarja megváltoztatni a játékot?) A hajlandóság bármilyen szikrája. Megközelíteni sem tudsz egy ilyen hozzáállást, személyiséget. Mindegy, talán legközelebb!


A lánc pedig a jövőben is képes lesz lövedék felvételére.


Félretéve a HE, HEAT lőszerek tulajdonságait, a lánc eddig sem, ezután sem "vesz fel" semmit. Leveszre, lepattintásra szintén. Vagy legalábbis én rendkívül szerencsétlen és félrevezető megfogalmazásnak tartom. Ezt jelezni akartam egyszer. Külső modul, el kell találni a tankot mögötte, ha sebezni is akarjuk az ellenfelet. Ha nincs a shell irányában sebezhető tankfelület, akkor tökéletesen mindegy, hogy mivel mire lövünk. (Gondolom, hogy te ezt pontosan tudod, csak a megfogalmazás miatt és általában értem.) Évekig ment ezzel kapcsolatban, ennek nem értésén a gyakori és visszatérő dühöngés és toporzékolás. Nem tudom, hogy nagy nehezen megértették, vagy beleuntak, mert az igazán érdekes, hogy a kerekes tankokkal ugyanez újrakezdődött. Csak még súlyosabban, mert a kerekesek ugye aztán már tényleg igazán bosszantóak, még sértőbbek a komoly tankosra nézve, mint az egyszerűen csak páncél nélküli mitugrász tankok. Ahogy itt korábban jelezte valaki, az ilyennek már akkor pusztulnia kellene, ha csak felé irányítom az ágyúmat! Nemhogy még menet közben lődöznie engem! Itt már nem csak levesz, de mágikus, áthatolhatatlan páncélt adnak a kerekek! Teljesen beléjük vagyunk őrülve! - Elnézést, én is dühöngök picit.

Pedig a helyzet ugyanaz. Külső modul, el kell találni a sebezhető felületet mögötte.



Nem a kereket, nem a felfüggesztést, nem az ágyúcsövet, nem a mantletet oldalról, nem a vision portot, a sebezhetőt. Kereket szemből hiába lövünk, kereken keresztül fölé, mellé, alá lövünk, nem lesz sebzés. Ennyi, el kell találni. (Én például kerekestől függetlenül tudom magamról, visszatérő hibám, hogy időnként szisztematikusan túl alacsonyan célzok, folyamatosan igyekszem rajta javítani.)
Azon kívül, hogy el kell találni, egyetlen dolgot érdemes tudni a páncéljáról, hogy a felsőlemez 40mm vastag, ráadásul döntött, tehát baromi egyszerű róla valóban pattani 120 vagy kisebb kaliberű ágyúval.
Figyelem: Spoiler! [ Kattints a kinyitáshoz ]

A feneke is 40mm, de ott jóval ritkábban sikerül majd megtalálni a szöget. (Ami azt illeti, a nyolcas prémiumnál rosszabb a helyzet, mivel tükör a teste, a hátának is ilyen a kialakítása. Ha aprókat kanyarogva rohan előlünk, akkor érdemesebb lehet torony magasságban célozni.)
Itt az előző oldalon valaki megint elmesélte, hogy rendszeresen pattan róla Jgpz-vel. Ez persze sosem történt meg, csak nem találtuk el a célpontot. Ennyi. Nem vesz fel, le, se lánc, se kerék, el kell találni. Nem kell replay sem, csak tegyük fel a Battle Hits modot a Dühöngő újrapörgetése helyett. Ennyit akartam. :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: _Szazados_, Matt__Kirby, Slandyke

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete #297088 Írta: Matt__Kirby
Megválaszolva: Matt__Kirby
Olyan egyszerű lenne lt9 spotolj 6 tankot észrevétlenül.
De nem, mindig 5, beyolózó spotter ehhh.

Klán: ROTON
A legjobb hely

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 1 hete #297122 Írta: Bitangocska
Megválaszolva: Bitangocska
Szerencsére mára már eljutottam arra a szintre, hogy ha valami érthetetlent látok csata közben (vagy abban a pillanatban, amikor számomra véget ér...), amit sok hónappal ezelőtt akár csalásnak, vagy hibának néztem volna, akkor egy kis reflexióval (ha már füstölögnek a romok, van idő gondolkozni) akár replay visszanézése nélkül is kitalálom, hogy valójában mi történt.

Ehhez viszont nagyon sokat kellett olvasni a fórumot, leírásokat, videókat nézni, szakaszban menni olyanokkal, akik tudnak játszani, stb. Nem rövid út, de ahogy látszik, lehetséges. Mondjuk eleve kell egy minimum hozzáállás, hiszen amikor hónapokkal ezelőtt egy hozzászólásomra azt írták, hogy "amikor a chemtrail furcsa színű, akkor nem kell játszani", abból egyből lejött, hogy nem úgy van, ahogy írtam. Ez a fentebbi kerekes beütés elemzés is sokat segít.


Most, hogy a játékmechanikát letudtuk, csak a játékosokkal kell kezdeni valamit. Hogyan hozza ki a legtöbbet az ember, ha lemingek vannak, vagy mindenki a bázis mellett marad, mégse tudják megvédeni, vagy ha minden light egy oldalra megy. Merthogy a +2 tier-es csaták kis részét leszámítva az utóbbi kb. 500 csata mind ilye volt. És aki úgy van, hogy "replay, vagy nem történt meg", az örülhet, mert bekapcsoltam, hogy az összes replay-emet elmentse.
Gondolhatná az ember, hogy na de amennyiszer a zöldek így viselkednek, átlagban ugyanennyiszer kell a vöröseknek is, de nem, általában ők szépen elosztva jönnek, szpotter szpotol, superheavy lő és 60mp alatt akár 0-4 is könnyen bejön, teljesen pályafüggően. Ha Ruinbergben vagy Kharkow-ban fenn kezdünk, akkor kicsit jobban szokott kijönni.

Ez azért is gond, mert az xvm modot használók nem túl kooperatívak így, hogy nem tudják, hogy az alacsony wn8 nem azért van, mert Maus-ban ülve Leichtraktorral lövetem szét magam minden vasárnap, hanem részben mert általában +2 tierbe rak be és az az út, amin nem VIII-as superheavy jön szembe és nincs támogatás.
Értem én, hogy egyébként sem érném el a zöld szintet (2 hónapja azok a lila hetek tier 3-4-ben voltak, az nem kunszt), de egy elszámolható csapattal azért nem lenne olyan, hogy már ritkaságszámba megy, ha akár egy ellent is kilövök VI-ban. Hellcat, Bret.Panther, Pudel.
Ma például volt egy olyan Pudel-es csata, amiben a csapatnak csak annyi gondja volt, hogy mindhárom arty beállt egymás mellé és ha nagy ritkán lőttek is, nem találtak el semmit. Ezért ugyan a vége vereség lett, de mivel volt szpot és lőtte is mindenki (én is csak egyszer pattantam kerekesről!), lett 4 killem jó nagy kövér kombinálttal. De ha 80-90%-ának a csatákban (utolsó 500-at nézve, de előtte se volt fényes) már nincs szpot és ami véletlenül felfedi magát, azt se lövi mindenki, akkor hogyan tovább? :scratch:

Idő nem nagyon engedi, de nézek néha streamer videót is. Még többet kell, hogy foganatja legyen, de pl. olyat is láttam, ami szakasztott úgy ment, mint nálam, ugyanazon a pályán. Pattogott mindenről, őt folyamatosan belőtték, a másik oldal közben ledaráltatta magát, körbevette őket egy halom ellen és vége. Pont ugyanazokat a helyeket használva, pont ugyanolyan szögekben állva. Nem tudtam, hogy ennek most örüljek-e. Ugyanaz történt vele, tehát nem igazán tudtam tanulni belőle. Ugyanaz történt vele, tehát megerősítés volt, hogy ha egy streamer is veszíthet így, akkor ez egy valós lehetőség, talán nem én szúrtam el annyira valamit. (ez egy régebbi tier X-es volt, nem az utóbbi 500 egyike)

Játékbeli név: Bitangocska

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!


KERES
© 2020 WOTINFO. Minden jog fenntartva.