Jelenleg 334 vendég és nincs tag online

Dühöngjünk #2 (16+)

3 hónapja 5 napja #295310 Írta: AssistKing
Megválaszolva: AssistKing

Wick beküldte: @Andar: Add fel szerintem, semmi értelme. Zics meg a haverok soha nem fognak arra válaszolni, amit kérdezel, csak gyalázni fognak, a végén meg repülsz, mert troll vagy. A kérdést sem értik, mely az volt, hogy lehet, hogy az ellenfél folyamatosan tudja mit kell csinálnia, felveszik a kulcspozíciókat, csapatként legyalulnak 3 perc alatt, miközben a saját csapat meg elmegy egy oldalra 12 tankkal és megállnak 3 ellenséggel szemben. Ezt a kérdést nem könnyű megérteni és megválaszolni. Egyszerűbb a kérdezőt szénné gyalázni. Jobban jársz, ha fel sem teszel itt ilyen kérdéseket, sok agysejted lesz hálás érte...

Milyen választ várnál arra, hogy az ellenfél miért tudja a kulcspozíciót felvenni?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 5 napja #295311 Írta: Ferrari-fan
Megválaszolva: Ferrari-fan
Furcsának tűnhet, de részben igazat adok Andar-nak.

Magam ugyebár egy közép jó játékos vagyok állítólag. A rankedet eddig végig toltam (előző 2 részt), viszont a mostanit a div 3 után abbahagytam.

A Kvalifikációs 20 csatában sikerült 125%-os effi-t hozni, tehát az jött le nekem, hogy sima ügy lesz ez is.
A div 3 eredményem levitte az overallt 84%-ra. A div 2, - itt hozzáteszem, hogy a kvali és a div 3 átugrása 4 napot vett igénybe összesen - , eddig 62%. Mindezt úgy, hogy Chifi, 907, 277, S.Conq, BC arta, tankjaim vannak, amikkel jóóóóval könnyebb rankedezni.

Az egészben a poén, hogy a kulcspozíció felvétele már alapból hülyeség. Miért? Mert ha előrerohansz, azzal lehet, hogy nyeritek a meccset, de ha idióta a csapat (és márpedig azok, mert aki E100/Maus/121 meg hasonló szarokkal jön be, az épeszű nem lehet) , akkor téged hagynak meghalni, mert az a kurva irigység, hogy "Ő akkor biztos chevront szerez". Ugyan emiatt van a camper csapat is, mert a retardnak az jön le, hogy ha campel, meg lopkod, akkor biztos nyer chevront. És itt jön az, ha az enemynél 3-nál több értelmes játékos van, akkor a biztos vereség.

Néztem Twitchen rankedet és volt egy Bazsitól is jobb játékos, aki kb 20p-en keresztül ragelt az egész ranked miatt. Random és SH overallban a X-es tankjai átlag WR-e 60%+ volt, rankedben a legnagyobb ha jól emlékszem 52%. Mindez amiatt, mert a retardáltak is feljuthatnak kitartással olyan szintekre, ahova nem is valók, mert jöhet artyva, mert jöhet kerekessel. És ezzel a 2 osztállya, ha hülye vagy, akkor is tudsz érvényesulni, mert kattintgatni mindenki tud, egy yolot betolni meg mi sem egyszerűbb.

Jaa és nem! Nem vagyok mazochista. Elég volt csak a div3-at átélnem és meglett a tank, szóval a többi div-et csak a bond miatt vittem volna végig, de sz....assa az anyját a játék :D

"A mindent látó szem" vagy a "vak vezet világtalant"--nem tudom melyik illik rám :/
Gun Markok



Pont

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 5 napja - 3 hónapja 5 napja #295312 Írta: Andar
Megválaszolva: Andar
@Wick

Nálam sokkal jobban, teljesen korrekt módon fogalmaztad meg a problémámat. Köszönöm!
És igen, valószínű a választ vhogy nekem kell összeraknom. De úgy nem megnyugtató a dolog. Akkor egóm azért nincs...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 5 napja #295317 Írta: Kolumbusz
Megválaszolva: Kolumbusz
Kérdés : Ti találkoztatok olyan szituval h román társaink előszeretettel tolnak ki az enemy elé, ha rájönnek magyar vagy ? Az imént is megtörtént velem és eléggé sokszor észlelem.Vmi retorzió nincs erre ? Az anyázáson kívül nemsokat tudok tenni.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 5 napja #295320 Írta: zics911
Megválaszolva: zics911

Wick beküldte: @Andar: Add fel szerintem, semmi értelme. Zics meg a haverok soha nem fognak arra válaszolni, amit kérdezel, csak gyalázni fognak, a végén meg repülsz, mert troll vagy. A kérdést sem értik, mely az volt, hogy lehet, hogy az ellenfél folyamatosan tudja mit kell csinálnia, felveszik a kulcspozíciókat, csapatként legyalulnak 3 perc alatt, miközben a saját csapat meg elmegy egy oldalra 12 tankkal és megállnak 3 ellenséggel szemben. Ezt a kérdést nem könnyű megérteni és megválaszolni. Egyszerűbb a kérdezőt szénné gyalázni. Jobban jársz, ha fel sem teszel itt ilyen kérdéseket, sok agysejted lesz hálás érte...


igen

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 5 napja - 3 hónapja 4 napja #295326 Írta: straubbazsi
Megválaszolva: straubbazsi

Ferrari-fan beküldte: Random és SH overallban a X-es tankjai átlag WR-e 60%+ volt, rankedben a legnagyobb ha jól emlékszem 52%. Mindez amiatt, mert a retardáltak is feljuthatnak kitartással olyan szintekre, ahova nem is valók, mert jöhet artyva, mert jöhet kerekessel. És ezzel a 2 osztállya, ha hülye vagy, akkor is tudsz érvényesulni, mert kattintgatni mindenki tud, egy yolot betolni meg mi sem egyszerűbb.


Ennek mondjuk a szöges ellentét tartom. Pont nem azért alacsony a winrate, mert valamekkora arányban gyengébb játékosok is feljebb tudnak jutni. Az elérhető winrate azért jóval alacsonyabb randomhoz képest, mert a játék továbbra is 15v15 és egyszerűen még tovább csökken a jó, tapasztaltabb játékosok súlya. Nincs platoon, nincsenek low tier broken tankok, nincsenek kisebb tier csaták, kevesebb a talán részeg vagy full tilten lévő vagy egyszerűen új vagy teljesen eltévedt játékos. Átlagban mindenki a jobb és jobban felszerelt, jobban kérzeálló tankját próbálja hozni. És átlagban messze erősebb a mezőny a randomhoz képest. Értelemszerűen, egyre feljebb haladva, egyre inkább. Tehát, kompetitív.

És igen, egy pl kimaxolt chieftenben is alacsony. Lesz rivális a másik oldalon, és átlag pont egy T92 és egy CGC fog fókuszálni egész meccs alatt, tehát amíg ilyen dakillzor szint alatt vagy, addig sok sikert a csaták eredményes és nagy mértékű befolyásolásához. Egy játékosként a harmincból. Erre aztán rájön, hogy amikor 52 vagy 53% a várható győzelmi arányod 60 vagy 65% helyett, akkor a variancia azt kb bárhová eldobálhatja teljes ranked évadok, 500-1000 csatákon át, nem is beszélve 20 vagy 50 meccses etapokról.

Mindeközben, a győzelem fontos a tempó tekintetében, és ettől válik a "chevron százalék" besorolás bosszantóvá és frusztrálóvá. Különösen, hogy a bónuszcsaták még egyet csavartak a rulett golyón. Ugyanakkor, ha jól láttam, akkor jelenleg a végső ligák csak annyit döntenek el, hogy milyen festést kapsz a végén (nekem a bronz style tetszik a legjobban egyébként :) ).

Mindezzel együtt, a top10 vagy top3 helyezés résznél már kisebb az ellenállás, lényegi befolyásunk van. Kapunk a grindhez mindenféle segítséget is. - Adott, hogy minden jobb játékos különösebb fennakadás nélkül végig tudjon haladni a létrán.

Figyelem: Spoiler! [ Kattints a kinyitáshoz ]


Ha valaki huzamosabb ideig leragad a létra alján, úgy érződik, hogy mindig a rossz oldalán van a dolgoknak, akkor a kézenfekvő magyarázat még mindig az, hogy ő maga részese annak az oldalnak, annak a csapatnak. Fentebb talán "több ezres, teljesen debil tömegként" volt jellemezve. Tehát, kerülném a klasszikus "elo hell", "rossz játékosok között nem tudok érvényesülni" szindrómát. Teszem azt, ha szeretünk játékosokat minimum rossznak címkézne, körmondatokban kritizálni, akkor azért illik nem a listák alsó felében végezni közöttük.

Áttérve a gyors csatákra, miért vannak ugyanúgy jelen a ranked/rangsorolt játékmód szintjein is? Talán azért, mert totális tévhit, hogy a gyors csaták okozói a csatákban teljesen jelentéktelen játékosok? Nem a leggyengébb játékosok alkalmazkodnak a kialakult gyorsabb vagy épp hulldown brawl metához. Nem a leggyengébb játékosok választanak ehhez tankokat. Nem az effektív minimap nélkül játszók látják meg, ha egy oldal túlerőben van, nem ők használják ki azonnal (gyorsan). Nem a leggyengébb játékosok tanulták meg az elmúlt 2-3 évben, hogy bizony rohanni kell a sebzés után. Nem a leggyengébb játékosok állnak tovább egy bevett kezdőpozícióból ellenállás hiányában, a nagy semmi várása helyett. Nem a leggyengébb játékosok tanulták meg a pályákat legalább alap szinten.
Aztán nem a leggyengébb játékosok vállalnak inkább kockázatot, használják el az életpontjaikat, mielőtt a 2-3 arti szépen lebontaná őket egyébként is elkerülhetetlenül.

Ha már pedig dühöngő, akkor itt hoznám fel az egyik nagy kedvencem, sokat szajkózott elképzelés, nagy reform ötlet, a Randomban skill alapú matchmaking bevezetését. Tehát, superunicumra jutna superunicum, új játékosra új játékos, örök camperre örök camper a csata mindkét oldalon. Csak tételezzük fel, hogy ez egyáltalán megvalósítható... Horror. Nyilván nem lenne tökéletes vagy kijátszhatatlan a rendszer, de egyébként az egyenes célja, célkitűzése ennek a szisztémának világosan az, hogy hosszútávon mindenkinek 50 (48-49) százalék legyen a győzelmi aránya. (Rövidtávon pedig a ranked csatáknál megtárgyaltak alapján.) Mindenkinek. Iyouxinnak, Ferrarinak, nekem, Wick komának, az ezer csatásnak, a 100 ezer csatásnak, a nemtörődömnek, aki évekig fejleszteni próbálta a játékát, a tehetségesnek, a tehetségtelennek, az örök konteós blémernek, mindenkinek. Na annak aztán kurva sok értelme lenne! PvE játék szintje. Lényegi versenyhelyzet megszüntetése. Fejlődés tulajdonképpen céltalan, győzni akarás biztosan nem vezet sehová sem. Ugyan a gyors csaták ugyanígy itt vannak, de legalább ha én szívok, akkor mindenki szívjon ugyanúgy, nem igaz? Sosem fogsz többet nyerni, mint amennyit eddig nyertél. Ezt szeretnénk. Úgy képzeljük, hogy erre van szükségünk, ez lenne jó nekünk. Az aztán morál!

Végül, ha már dühöngő és a többi, új favoritom! "Mit bénázik a WG, goldammo megoldása, világ legegyszerűbb dolga! Csak korlátozni kell a tankokba vihető mennyiséget, aztán készen is vagyunk. Agyatlan goldspam megoldva, probléma megoldva!"
Zseniális. Ha csak egy pillanatra belegondolnánk vagy csak egy pillanatig próbálnánk megérteni a csaták lefolyását! Nem, inkább csapjunk nagy elégedettséggel a hasunkra és díjazzuk szépen a csaták elején, első felében a küzdelmet mindenáron elkerülő játékosokat! Egyenesen bátorítsuk a háttérben maradást, passzivitást! Erősítsük meg gyorsan szegény gyámoltalan játékost, akit a lényegi pozíciós harc lezajlása után három bokor mögött bujdosva megtaláltunk! Adjunk pacifista játékostársunknak fair esélyt! Értékeljük már a pályák teljesen haszontalan szegletei is! Igaz is, nincs elég páncélos medben zsírkrétát rágcsáló, 430u mesterlövész, red liner assault td, indulásból bázisvédő szupernehéz, top tierként is ötödvonalas a csatákban! Az aktivitás, proaktivitás, tenni akarás? Azt mindenképpen büntessük tovább, mert határozottan nincs elég arti játékosunk, aki tenne ezért megszállott elszántsággal! Eközben mellékesen buffoljunk minden erősen páncélozott, egyébként is domináns tankot. Probléma megoldva. Abszolút zseniális!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: zics911, Ferrari-fan, Tankpeti, Andar, Geronimo74

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 5 napja #295334 Írta: zics911
Megválaszolva: zics911
"zsírkrétát rágcsáló, 430u mesterlövész" már ezért a költői képért megérte ma felkelni. :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: straubbazsi, Geronimo74

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 5 napja #295337 Írta: Blackmoon
Megválaszolva: Blackmoon
4. percben 0 - 15! shaking :izomtibi: Azt hiszem mentem inkább hajó csatázni..... :wb: :xmas1:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 4 napja #295340 Írta: Original74
Megválaszolva: Original74
Nem duhongok....csak megallapitok.
Ez a mostani ranked egy remalom.
Csak 13 csatat mentem...azokbol kb. 10 egyszeruen egy vicc volt.
Egy elore megirt forgatokonyv,ami 4 perc alatt veget is ert.
Gondoltam ott baxxad meg ahol vagy...
Atmentem randomba.
3-3 csata gyoztes,WTR ertekeles 8500.
Ki erti ezt?!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 4 napja #295345 Írta: Andar
Megválaszolva: Andar
Ez baromi jó volt. Sokszor (az igazat bevallva) magamra és nagyon sok általam is megvívott csatára emlékeztet...
És a megfogalmazásban benne is van talán a válasz az egészre, hogy oly sok játékosnak miért "sz..r" az egész.
A WG-t nem érdekli (mondjuk a rankedbe elvileg igen) mit csinálsz a pályán a tankoddal. Damage+Foglalás+Felderítés+Kill. De hogy ezt hogy éred el??
A csapatod kárára, az utolsó 3-4 percben előrongyolva szarrá dps-lve a szanaszét lőtt eddig küzdő játékosokat, viszem a killt a dps-t, szuperkemper light vagyok, "STFU" mindenkinek aki szólni mer stb. ergo - learatva az addig küzdő és elhullott csapattársak munkáját.
Kb. a csaták 90%-ban ez van. A csapat fele próbálna játszani, ahogy kell, de majdnem mindig azon áll v bukik a dolog, mert a másik fele szarik az egészre. Na. És nem hiszem hogy ezt nem lehetne beleszőni a játékba, sokkal de sokkal súlyozottabb módon. Akár a komplett díjazás 60-70%-t ennek kellene adni. Nincs rá algoritmus? A mai világban? Azt is tudják milyen színű az egérpadom, meg hogy mikor bontok egy sört ha felbaszom magam... És ezzel be is zárult a kör. Egy tök jó és király játék lenne, de elfogyna a playerek nagy része. Mert gondolkodni kellene... És sok minden nem vehető meg...pl. ész sem...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 4 napja #295346 Írta: gomes
Megválaszolva: gomes

Original74 beküldte: Nem duhongok....csak megallapitok.
Ez a mostani ranked egy remalom.
Csak 13 csatat mentem...azokbol kb. 10 egyszeruen egy vicc volt.
Egy elore megirt forgatokonyv,ami 4 perc alatt veget is ert.
Gondoltam ott baxxad meg ahol vagy...
Atmentem randomba.
3-3 csata gyoztes,WTR ertekeles 8500.
Ki erti ezt?!


ott van elcseszve az egész,hogy a távoli sebzésnek alig van értelme az xp tekintetében.
topsebzö vagy top 3-as vagy és gyakran xp-ben meg 6.
igy mindenki arra taktikázik ,hogy valamilyen trükkel közelröl vigyen be sebzéseket ,lapit és vár a lehetöságekre vagy már eleve hitevesztetten játszik.
nem értem a gyöztes csapat minden tagja miért nem kaphat sráfot ,
már az is sokat javitana a helyzeten.
amúgy se lehet nagy átlagban halmozni itt a gyözelmeket

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 4 napja #295348 Írta: zics911
Megválaszolva: zics911
@andar
@gomes

sztem ezt beszéjétek meg egymással. amíg elkezditek, addig hozom a pattogatottkukoricát. :)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 4 napja #295350 Írta: gomes
Megválaszolva: gomes

zics911 beküldte: @andar
@gomes

sztem ezt beszéjétek meg egymással. amíg elkezditek, addig hozom a pattogatottkukoricát. :)


szóval szerinted ebben a formában élvezhetö a ranked mod azon kivül,hogy begyüjtesz ezt azt.
szerintem ez a te részedröl is csak egy trollkodás.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 4 napja - 3 hónapja 4 napja #295351 Írta: Tankpeti
Megválaszolva: Tankpeti
Szia!

Andar beküldte: Ez baromi jó volt. Sokszor (az igazat bevallva) magamra és nagyon sok általam is megvívott csatára emlékeztet...

Az "idézet" gombbal be tudod tenni a kommentbe azon ember kommentjét, akinek válaszolsz, mert sokszor elveszve érzi magát az ember a sok válasz között, és a kapcsolatok sokat számítanak ;) (Nyilván ezúttal könnyen rájön az ember melyik kommentre reagálsz :P )
Már olvasgatom pár napja összegyűlt dolgokat, Straubbazsi olyan szépen összefoglalta, most mégis egy kis "+"-t írok, hátha jobban érthetővé válik a dolog.

Andar beküldte: És a megfogalmazásban benne is van talán a válasz az egészre, hogy oly sok játékosnak miért "sz..r" az egész.

Kezdjük ott, hogy a játékosok 30% nem tudja, hogy nem tud játszani. Értsd ezt úgy, hogy NEM azért jönnek, hogy egy célért játszanak, mindössze a szórakozásért és KÉSZ. És ezzel nincs semmi gond! Ezen emberek az utolsók, akiket érdekelni fog, ha beszólnak nekik, rájuk írnak, vesztenek, nem sebeznek stb...
Nyilván a 30% azt jelenti, hogy a 30 emberből 9 a csatában ilyen, ami a már a "célért" (értsd: győzelem, dmg, wn8, "stráf", küldetés stb..) játszó játékosoknak NEM tetszik sokszor.

Andar beküldte: A WG-t nem érdekli (mondjuk a rankedbe elvileg igen) mit csinálsz a pályán a tankoddal. Damage+Foglalás+Felderítés+Kill. De hogy ezt hogy éred el??
A csapatod kárára, az utolsó 3-4 percben előrongyolva szarrá dps-lve a szanaszét lőtt eddig küzdő játékosokat, viszem a killt a dps-t, szuperkemper light vagyok, "STFU" mindenkinek aki szólni mer stb. ergo - learatva az addig küzdő és elhullott csapattársak munkáját.

És itt jön képbe amit te írsz... Egy olyan 30%-os kilengés után, ami MINDEN játékban jelen van. "Ha én lolozok, és tegyük fel a játéktudásom 4/10, akkor logikusan 10-ből 6 játékot elvesztek, de előfordulhat, hogy habár 4-en olyanok vagyunk a csapatnak mint a tőkesúly, 1 ember lehozza 5 ember ellen. Mindemellett egy vesztes játék is lehet jó, ha mondjuk én tartom a csapatot a hátamon."
Ha valakinek a győzelem a lényeg, azt nyilván nem érdekli, hogy az az ő érdeme, vagy sem. Ha veszt, akkor már sokkal pesszimistábban áll a dologhoz (és legtöbbször ők nem látják meg a saját szemükben a szálkát).
Én például sebzésre és assist dmg-re játszom (közvetetten a wn8 miatt is), ugyanis ez az én hozzájárulásom a csatához, a saját teljesítményemet adja vissza (amitől ráadásul jól is érzem magam). Ha a csapatban mindenkinek ez a célja, akkor csaknem megkapod a ranked felfogását. (Az egyedüli bibi, hogy a játékosok <5% képes csak ilyen szinten folyamatosan játszani "olyanok mint egy kihívó osztályú LoL-ban".)
Ugyanakkor ha (idézlek) "az utolsó 3-4 percben előrongyolva szarrá dps-lve a szanaszét lőtt eddig küzdő játékosokat, viszem a killt a dps-t", akkor az azt jelenti, hogy a csata elejétől a végéig a fronton játszva megnyered a csapatodnak a csatát 5 perc alatt! Ezt csinálják a profik. Lezavarják a meccset a legrövidebb idő alatt, és kiveszik belőle a legtöbb hasznot. Beleköthetsz a gondolkodásmódba, de ha a helyükben lennél, TE is ezt csinálnád (ugye az idő pénz, tartja a mondás).
Ahol "szuperkemper" light van, ott a csapat nem nyer!

Andar beküldte: Kb. a csaták 90%-ban ez van. A csapat fele próbálna játszani, ahogy kell, de majdnem mindig azon áll v bukik a dolog, mert a másik fele szarik az egészre.

A csaták 90%-a ilyen, mert a csapatok fele NEM próbál játszani. És a másik fele is legtöbbször csak próbál, de nem sikerül. Az az oldal nyer, ahol több kiemelkedő játékos van vagy épp jobb pozícióban (helyzetfelismerés). Le lehet hozni (vagy legalább megpróbálni) 3 játékossal csatát 8 ellenében, ami nagyjából fel is emészti a csaták maradék 10%-át.

Andar beküldte: Na. És nem hiszem hogy ezt nem lehetne beleszőni a játékba, sokkal de sokkal súlyozottabb módon. Akár a komplett díjazás 60-70%-t ennek kellene adni. Nincs rá algoritmus?

Tegyük fel valaki tényleg a meccs eleje óta küzd (15:00-tól), és nem igaz, hogy a csaták legjava 5 percnél rövidebb, és hogy az említett kemperek ezalatt SEMMIT nem csinálnak. (Mind 3 egy hamis állítás, de logikailag implikációt alkalmazhatunk rajtuk, szóval egymásból adódhatnának...)
Ebben az esetben, aki korábban elkezd harcolni, azt jobban fogja értékelni a játék, mint a később becsatlakozókat. Kivételt jelent az, ha aki először elkezd harcolni az rossz helyen, rosszul/nem csinál valamit, vagy saját hibájából nem vesz számításba valamit, esetleg szándékosan rosszabbul akar teljesíteni.
+Ezekből közetkeztethetjük-e azt, hogy van, és alkalmazott-e ezen (vagy hasonló) algoritmus?
-Igen!
+Következik-e ezen algoritmusból, és annak ismeretéből, hogy a játékosok tudnak játszani, és ismerik a játékot?
-NEM!
Ugyanis:

Andar beküldte: Mert gondolkodni kellene... És sok minden nem vehető meg...pl. ész sem...


Játékbeli név: Tankpeti
Akinek segítségre van szüksége a játékkal kapcsolatban, szívesen segítek! (wotinfon privátban keress)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

3 hónapja 4 napja #295353 Írta: zics911
Megválaszolva: zics911

gomes beküldte:

zics911 beküldte: @andar
@gomes

sztem ezt beszéjétek meg egymással. amíg elkezditek, addig hozom a pattogatottkukoricát. :)


szóval szerinted ebben a formában élvezhetö a ranked mod azon kivül,hogy begyüjtesz ezt azt.
szerintem ez a te részedröl is csak egy trollkodás.


nemtom, nem szoktam trollkodni, ha mégis, akkor rakok oda trollface-t. a kommentem arról szólt, hogy az előtted hozzászóló pont az ellenkezőjét írta, mint te. de mind1.

nem tudom, hogy neked mi az élvezetes, de nem is igazán érdekel, mivel nem egy csapatban játszunk és ez nem sh és nem cw. ez "a" ranked. itt mindenki a maga pogácsáját sütögeti és csak annyiban foglalkozik másokkal, hogy követi a minimapon a mozgásukat és ennek megfelelően játszik. és igen, én élvezem, mert végre kicsit több a kihívás, mint normál random csatákban, ami valljuk be, így 45k csata után már kicsit kezd lapos lenni. és mi benne az élvezetes? az, hogy ha jól teljesítesz és a csapat veszít, akkor sem szarral a batyudban jössz ki a csatából. itt érdemes odarakni magad, különben bukod a stráfokat rendesen. ez a mód nem tolerálja a "nézegetést", itt menni kell előre...jah, most nézem ez már nem is válasz a kérdésedre, hanem jótanács volt. :)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!


KERES
© 2020 WOTINFO. Minden jog fenntartva.