Jelenleg

48
látogatónk van

Blog: Egy lelkes (?) superunicum útja

7 éve 5 hónapja - 7 éve 5 hónapja #212296 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
*** Milestones, mérföldkövek ***



Tegnap reggel (nekem este), elég pörgősre kerekedett, bizony nem bírom ki még egy örömködő bejegyzés nélkül.

Hajnalra, durván 2.500 csata után becitromsárgult a nevem (900+ WN8)!

Próbáltam visszakeresni Wotlabs-en, hogy nem csak az emlékezetemre hagyatkozva, meddig volt tényleges az a 140 WN8, de nem sikerült. Nem is olyan lényeges, de azért ehhez a színhez minél hamarabb el akartam jutni. Itt el is időzök, mostanában napi statok 1.600-1.800 között, környékén - az mire zöldet csinál a kilencszázból...

Továbbá, jó tanácsok ide vagy oda, nagyon úgy néz ki, hogy fogvédő és kesztyű nélkül fogom megtesztelni, hogy jó ötlet e a nagyokkal bunyózni vagy éppen ismeretlen harcművészeteket éles ellenfél ellen kipróbálni.
(Kommenteket nem követőknek: olyasmiről van itt szó, mint magas tierre rohanás megfelelő tapasztalat vagy legénység nélkül, első heavy tank hetes szinten próbálása, vagy épp szenvedős orosz mediumok kiválasztása.)
Így egyelőre azok a recent számok is inkább zuhanni fognak, mint emelkedni. Zöld után meg nem is nagyon foglalkoztat az overall. Most úgy gondolom, több nyomást tenne, mint amennyi haszna. Részletesebben majd külön WN8 posztban!


Nem úgy tegnap! Tegnap bőven kékben végzés!

Nyögvenyelősen indult, tényleg, főleg TD fronton, talán a Type T-34 körül kezdett fordulni.

Figyelem: Spoiler!


Mindenekelőtt, végeztem vele. És fel se tűnt. A nagy új patch tesztelésében nem vettem észre, hogy elite-ig ért. Hát jó, akkor búcsúért. Természetesen, egyik legjobb eredményem vele.

Adta magát folytatásként a T-34, utolsó 10 ezer XP-ben van benne (négy orosz tank fejleszthető innen). Itt is nagyon jöttek a First Class meccsek. (De nem Ace. Sosem Ace. Nem tudom, hogyan kell vele csinálni, sajnos egy ideje már nem is érdekel annyira a tank, úgy néz ki, nem lesz meg. Kétszáz meccs szégyen.)

Örülés a citromnak, szünet. Aztán persze megint mi más következne?!


AMX ELC bis


A hét elején nem nagyon engedte magát, párszor internetproblémákba is belehaltam. Az MoE számláló a legutóbb említett 84-ről még lement 79-re, azt a k... leburultszivarvégit neki! (Az megvan, amikor leborul a szivar vége? Ott, na ott, ott van baj.)

Első kettő kör talán bukó, de úgy éreztem vele a játékot. Tudjátok, amikor úgy kijön a tankotok farolásának íve! Tudjátok! El is kezdtek jönni a nyereség képernyők is. És win után győzelem, és first class után elsőosztályú... top caliber után még top gun is! Legrosszabb körökben sem ment észrevehetően lefelé. Stagnálásba olyan 1500 összesített sebzés körül fért bele.

Most tényleg, ki lehet nevetni, de volt adrenalin az utolsó két meccsen! Meglesz vagy megint visszalök a karnyújtásnyiból? Utolsó előttin nem volt rossz, közel éreztem magam... aztán elrontottam két ilyen domb tetején "autoaimelős-visszarántós-holtponton" lövést... amire konkréten kikeppelt hat csapattársam a két megmaradt heavy ellen. Nagyon boldog voltam, főleg, mikor láttam a garázsban, hogy még két darab tizedszázalék hiányzott volna.

Lakeville. Az jó. Az nagyon jó. Matchup könnyű, csak nyugisan. Első lövés részben ellustálkodva, részben elkapkodva, azért akár találhatott is volna. Egy kis spot dmg, uh, az nagyon jó, óriásit bukni már nem fogok! Második bent van. Harmadik bent van. Negyedik és ötödik között már megterveztem, hogy milyen videóval fogom kísérni a nektek szánt örömöt, büszkélkedést.

Figyelem: Spoiler!


Mára mindenkinek legalább ilyen glhf!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: tiger, Szete58, Rohamnyuszi, 19287d58816f35754c4393db64367f89

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #212505 Írta: Rohamnyuszi
Megválaszolva: Rohamnyuszi
Wow...nagy perverziómat valósítod meg ezzel a topikkal...ha sikeresen kikerekedik belőle egy WoT-szerepjáték sztori akkor bérletet veszek. :beer2:

Szerény véleményem alapján okos lenne, valami saját aloldal vagy szekció az ilyen és ehhez hasonló olvasmányoknak, mivel a hozzászólások, reakciók erőteljesen visszavetik az élvezeti faktort olvasás közben.

De sejtem idővel, ha lesz terepe és racionalitása a dolognak, akkor majd lesz itt is takarítás és egyben olvashatóvá válik a történet,

Köszi a munkádért, üde színfolt az oldalon. :great:
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: 19287d58816f35754c4393db64367f89

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja - 7 éve 5 hónapja #212512 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
@Rohamnyuszi

:beer2:

Főnökúr jelezte már, hogy vannak tervek ilyen naplós ügyben.

Addig is, amellett, hogy mindig várom a kommenteket, nem is zavar, hogy ennyire egybefolyik a.. fő tartalommal. Ilyennek is terveztem, ilyennek is szeretném. Közösségi, közös, interaktív, együtt épített, ilyesmi.

Ettől még az átláthatóság persze nem rossz dolog. Momentán annyi van, hogyha valaki visszaolvasná a bejegyzéseket, akkor a képeket kell keresni :silly: :lol: . Illetve már gondoltam rá, hogy 5-10 oldalanként csinálok egy archívumot, ahol összelinkelem a bejegyzéseket. Meglátjuk.

Köszi a visszajelzést és segítséget!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #212513 Írta: uuee
Megválaszolva: uuee

Esetleg várd meg a következő teszt szervert, és próbáld ki először ott a CDC-t -hátha mégsem ez az, amire gondoltál...


Más is említette, elfelejtettem reagálni. Felraktam valamikor, nem sokat vacakoltam vele (olyan pillanatkép volt a fiókomról, ahol még 6th sense se volt kb. sehol).

Nem látom annyira, hogy egy skillek nélküli legénységgel, egy teljesen valószerűtlen mezőnyben kipróbálni sokat hozzátenne a döntéshez. Főleg, ahhoz képest, hogy arról beszélgetünk, hogy pár száz meccs alatt ilyen tankokról nem érdemes végérvényes következtetéseket levonni.


Következő tesztszerveren remélhetőleg már a lámpás ELC legénységedről lesz kép. A valószerűtlen mezőny leginkább csak annyiban igaz, hogy kb. alapértelmezett a goldammo (CDC-vel ez nem befolyásolja a játékod, elvére a sima is átmegy mindig:P), illetve többet leszel T10-ben (mivel mindenki elsősorban azokat hajtja ott). Szerintem ~10 csata és egy ~1.5 skilles legénység elég, hogy 90%-os véleményt mondhassunk egy tankról, de talán nincs igazam.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #212514 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
@uuee

Orosz, kínai, francia és amerikai elfogadható csapat már van, úgyhogy frissüljön csak.

Tényleg csak pár meccset játszottam, meg amennyit streameken láttam, de azért gyanús volt, hogy nagyon sokan "yoloznak", egyáltalán nem veszik komolyan. Ilyen értelemben is gondoltam, hogy valószerűtlen, de ha így is van, ettől még nem vitatkozom azzal, hogy van értelme tesztelni. Fogok is.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja - 7 éve 5 hónapja #212522 Írta: CrawlingChaos
Megválaszolva: CrawlingChaos

@uuee

Orosz, kínai, francia és amerikai elfogadható csapat már van, úgyhogy frissüljön csak.

Tényleg csak pár meccset játszottam, meg amennyit streameken láttam, de azért gyanús volt, hogy nagyon sokan "yoloznak", egyáltalán nem veszik komolyan. Ilyen értelemben is gondoltam, hogy valószerűtlen, de ha így is van, ettől még nem vitatkozom azzal, hogy van értelme tesztelni. Fogok is.


A tesztszerveren nem azt kell tesztelni, hogy mennyit tudsz nyerni a tankkal, hanem, hogy egyáltalán mire képes a tank. Pl. ha a hátultornyos oroszoknak neki vágsz, akkor nem árt addig próbálkozni, amíg a legtöbb dimbes-dombos pályát megkapod velük, hogy megnézd, mire mész 3 fokos lövegsüllyedéssel. Ha minden klappol, akkor zöld lámpa, ha 20-25 csata után úgy érzed, hogy ebből hajtépés vagy billentyűzet falhozvágás lesz az élesben, akkor meg tudod, hogy még azokkal a tankokkal nem jött el az idő.

Azt a tesztszerveren nem fogod tudni megtapasztalni, hogy megértél-e a felsőbb szintekre, mert valóban annyira más a "közeg", hogy nem sokat árul el a valós "meta"-ról. De ha a kevésbé népszerű tankokra hajtasz, akkor 10-20 kör alatt esetleg rájössz, miért fordulnak elő azok a tankok ritkábban a játékban. Magukat a tankokat tesztelni tökéletes a tesztszerver. Megnézni, milyen gyorsan tudsz odaérni kulcspoziciókba, oldaltváltani, mennyire jó a gun dep, pontos-e az ágyu menetközben, pick-a-boo szituációkban stb-stb. Szerintem főleg azt érdemes nézni a tankoknál ilyenkor, hogy együtt tudsz-e "élni" azokkal a tulajdonságaival, amelyekről az elemzésekben azt mondják, hogy a tank gyengeségei. Általában a hajtépés azért kapja el az embert egy frissen kihúzott tanknál, amikor ráébred, hogy amiről olvasott, mint gyengeség, az valójában pusztulat. Ezeket a negatív tapasztalatokat tudod elkerülni. Hetes tankokat a te játékmennyiségeddel röhögve kihúzol (1 hónap alatt közel ezer csata), nem ezeket kell tesztelni. A 9, 10-eseket, amire nem csak idő és erőfeszítés, de már számottevő credit is kell, ezért nem árt tisztázni, el akarsz-e addig jutni, pláne egy olyan ágon, amit a többség valamiért nem tol, illetve a prémium nyolcasokat, mivel azokért a többségünknek veretes magyar forintokért kell fizetni, és az ember a kabátot és a nadrágot is felpróbálja, mielőtt a pénztárhoz megy. Ettől még lehet, hogy a mindennapi használatban derül ki, hogy mégis bevág itt-ott, de hát ez van. Ennyi. De persze ez a te játékod, és mindent úgy csinálsz, ahogy akarsz!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: 19287d58816f35754c4393db64367f89

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja - 7 éve 5 hónapja #212535 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
Nah, az ilyen megfontolt, okos nézőpontok közlése miatt is vannak jó helyen azok a kommentek. Kicsit megint meg lettem győzve arról, amiről már meggyőztetek, de ismét csak köszönni tudom.

Egyébként, a sok okos tanács és itteni párbeszéd miatt alakult is a terv, de ugye a hétvégi bónusz miatt nincs idő közölni. : )
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: 19287d58816f35754c4393db64367f89

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #212540 Írta: Sics
Megválaszolva: Sics
"Az embereket csak azokra az igazságokra lehet megtanítani, amiket már amúgy is tudnak. Azokra viszont meg kell tanítani őket." ... remek gondolat, Aquinói Szent Tamás tollából :D
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Szete58, Ba_nshee

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja - 7 éve 5 hónapja #212597 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
*** Napi visszajátszás, Kezdők Szerencséje ***
* Hétvégi maraton zárása *




Hajnallal vége, egész éjjel hajráztam. Iszonyatosan fáradt vagyok, múlt héten teljesen hektikus időpontokban aludtam, tegnap (hétfő) délután meg csak pár órát. Megébredtem, és bennem volt, hogy 2x Crew XP az egyik legjobb akció, amit mostanában kaphatok, ki kéne ugrani az ágyból, odatenni a végére.

Spoiler alatt kis zárás.
Figyelem: Spoiler!


De térjünk is rá a fő témára, az első kiemelt visszajátszás.



Az a dologban a fintor, hogy pont most kaptam az eddigi katonakarrier legizgalmasabb végjátékát. Előre elnézést, tényleg, de komoly szabadkozás és kifogások fognak következni. Sokáig vacilláltam, hogy egyáltalán megosszam vagy sem. De hát, hogyan ne osszam meg, mikor először volt, hogy levegőt is alig mertem venni?!

Elég nagy bénázás megy. Kérlek, hogy tegyetek kivételt a kritikus énetekkel. Túlzás nélkül, nem tankoztam ennyire fáradtan korábban, mélypont is volt előtte, ez tényleg az abszolút C játékom.

További széljegyzet:

- A tankról 100%, hogy lesz külön bejegyzés, most csak annyi, hogy bár elég sok, 40 körüli meccs elment már a szorzózásokkal, de amíg 75% csapat volt, nem foglalkoztam komolyan vele. Most hétvége elején átkerült a legénység, megnéztem az elérhető és használható videókat (Hát nincs sok!). Felszereltség: Rammer, Coated Optics, Vent; repair skill már egész jól áll.

- A pálya. Nem tudom, hogy hova kellene menni vele. A sztenderd C2 medium dombhoz se toronypáncélom, se csőlehajlásom (Jelezném jelentőségteljesen, hogy most megnyitottam egy tankelemzést, kiderítendő, hogyan szoktuk ezt magyarul hívni!). A H8-ból induló flank nem igazán tűnik platoonon kívül megvalósíthatónak. Esetleg, sima support fire az A vonalon? Ahhoz meg átütés nincs. Szóval passz.
Mindenesetre, gondoltam, megvillantok pár tankot az elején, aztán meglátjuk. Kicsit beleragadtam a pozícióba, de ugye többen is többet vártunk a csapattárs Cromwelltől.

- Az aimlock mod. Biztosan nem lenne szerencsés mod-témába most kimerítően belemenni, ennek szentelt bejegyzés helyett, de a kommenteket megelőzvén hozzáfűzők ehhez. Aslain modpack megítélésem szerint az egyik, ha nem a legpopulárisabb csomag. Kézenfekvő. Ezzel együtt is, azt gondolom, hogy visszafogottan válogatok belőle. Nem is szeretem a túl sok információt a képernyőn.

Ezzel az volt a napokban, hogy pont ilyen autoaim maximális kihasználása résznél tartottam egy videósorozatban, így az alapvető ellenérzéseim mellett feltettem tesztelni a könnyítést. Tökéletesen látszik is a felvételen, hogy mennyire bénázok vele, rosszkor használom, véletlenül megkattintom (egyszer vagy többször), csak próbálom kitalálni, hogy mikor mi, mikor jobb, mikor nem jobb. Tank se volt eddig nagyon olyan, ahol ez ennyire kérdéses.

A replay alapján semmi haszna a modnak, de szerintem amúgy elég necces. Necces, mert ráfogható, hogy játékmechanikát kerül meg, ugyanakkor, messze nincs akkora haszna, mint mondjuk az XVMből leszűrhető infóknak, vagy, mint a legújabb sebzés indikátornak a régihez képest, vagy tudnám sorolni sokáig. Örülnék egy olyan verziónak, ahol valamivel könnyíti a lockot, de nem engedi egyértelműen nem látható célpontra.

- Panthert levenni fenékkel? Van itt más csalás is!

- O-I. Azt véletlenül pont kifigyeltem, hogy dupla vastag a lánctalpa (40), csak persze az öt fok megtréfál, és pont odalövök.

- Az SPG. Így éreztem, hogy lehet ez óriás win, és lehet az első igazi "hearthbreak" is. A C játékom út közben lezuhant Z-re. Mikor megláttuk egymást... hát, mondanám, hogy cikáztak a gondolataim, de inkább fáradtan torlódtak. Simán legbénább, legügyefogyottabb pillanataim egyike. Uh, akkor lockolom és tovább mozgok, uh, de nem is felém fordul, akkor célzás, de mindjárt felém fordul, akkor mégis menni kéne, nem is jó a hely körbemenni, uh, összeakadtak az ujjaim, uh, mi legyen, uh, ÚRISTEN MEG FOGOK HALNI, uh.

Amúgy, nem is tudom ezeket a helyzeteket, artykat pláne nem ismerem. Most jó lett volna megpróbálni körbe mozogni? Akkor meg már tudja, hogy honnan jövök, közelről elég a hozzávetőleges közelembe nyomnia shotgun-módban. Így ott maradva meg ez lett. Meg is érdemeltem. Vagy.

Letöltési link.
update:
Nem akartam teljesen előre elspoilerezni, de nem működött a letöltési útvonal. Kereshetnék valami külső site-ot, de érdeklődés elmaradására tekintettel további fáradtságot spórolva sima official link .

Eredmény a spoiler(!) alatt.

Figyelem: Spoiler!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Szete58, 19287d58816f35754c4393db64367f89

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #212707 Írta: PanzerGunter
Megválaszolva: PanzerGunter
Kurvára ráérsz baszod. Irigyellek. :happy: ;) :beer2:
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Leopardusz

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #212711 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee

Kurvára ráérsz baszod. Irigyellek. :happy: ;) :beer2:


Most egy kicsit rá, volt ez, lesz is ez másként.

Nagyon alpári stílust kerüljük, ha van rá mód. :beer2:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja - 7 éve 5 hónapja #212723 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee
Update:

Hm, meglep, hogy a bird view-val csak a gyenge teljesítményű PC a probléma , akár játékban is lehetne. (Én nem használom, alacsony felbontáson is játszom, de nekem furcsa is nagyon, mikor látom videókon, ahogy 500-1000 méterről irányítja valaki a tankját. Sokszor hasznos, csak nem nem szimpatikus gameplay.)

Örülnék egy olyan verziónak, ahol könnyíti a lockot, de még mindig nem engedi nem látható célpontra.


Innentől jóval bonyolultabb meghatározni, hogy mire "látsz rá", tudnál rákattintani, és mire nem.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja - 7 éve 5 hónapja #212725 Írta: Szete58
Megválaszolva: Szete58

Nagyon alpári stílust kerüljük, ha van rá mód. :beer2:


Amikor először találkoztam vele, hasonló jutott eszembe... azóta rájöttem, h. csak szimpla kötőszó.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #212726 Írta: Thothem
Megválaszolva: Thothem
Lock:
Jól látod a dolgot. :) Nem véletlen volt benne a WG régebbi leírásában, hogy tiltottak azok a modok, amelyek nagyon megnövelik a kizoomolast. Részint emiatt. Valamint régebben voltak olyan modok, amelyek épületeken keresztül hagyták az auto aim beakasztását, olyan célokra is amiknek a konturját sem jelölted ki. (Gyakorlatilag, ha jó irányba állt a csöved, rá tudtad akasztani...)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #212727 Írta: PanzerGunter
Megválaszolva: PanzerGunter

Kurvára ráérsz baszod. Irigyellek. :happy: ;) :beer2:


Most egy kicsit rá, volt ez, lesz is ez másként.

Nagyon alpári stílust kerüljük, ha van rá mód. :beer2:



A nagyon alpári nem itt kezdődik nálam. ;) Hajrá, folytasd a naplót, érdekes amit írsz.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

© 2024 WOTINFO. Minden jog fenntartva.