Jelenleg 186 vendég és nincs tag online

2021. szeptember 22. 06:55

[1.14] Micro patch (2021.09.23.)

Írta:
(27 szavazat)
46 hozzászólás

Holnap hajnalban újabb micro patch érkezik, amivel néhány technikai problémát orvosolnak, illetve új mod mappákra is számíthatunk (1.14.0.4). Emellett valószínűleg a "Return of the Waffenträger" esemény is most kerül be a kliensbe.

Utoljára frissítve: 2021. szeptember 22. 06:58

NE KONTEÓZZ! Mielőtt kommentelsz, ezt feltétlen olvasd el!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
karakter van hátra.
Hozzászólások betöltése... A hozzászólás frissítve lett 00:00.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Phoenix_Thor · 1 hónapja
    Sziasztok ! Valaki találkozott ilyen hibával ?
    Modokat nem használok,mai patch után jött elő ez a gond.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      Peter1918 · 1 hónapja
      Itt is
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      Titi70 · 1 hónapja
      Pont most akartam megkérdeni, hogy mást is szivat-e a játék, de már nem kell.De látom semmi újdonság, csak a szokásos pach utáni hibák.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      izsike11 · 1 hónapja
      Nálam is ugyan ez van+ néha szaggat a játék és olyankor leesik az fps a felére majd vissza fölé...
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    józsef.henrik.bacsa · 1 hónapja
    Nekem nem is frissít le, nagyjából 60%-nál leáll
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    sandorf66 · 1 hónapja
    Mondja már meg nekem vki hogy ez normális hogy patch után egy órával sem üzemel egyik szerver sem? Sehol sem találtam a szerverleállásra utaló infót! Köszönöm előre is....
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      perretz · 1 hónapja
      Több streamernél megy a játék, úgyhogy szerintem nálad lesz a gond.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Bulcsu · 1 hónapja
    Az jó, hogy orvosolják a technikai problémákat. Bár megnéztem a videó hatására a hivatalos weboldalt. Ott azt ígérik tier 8-as prém tankokat, és egy új tárast adományoznak a népnek az esemény kapcsán, amit itt már májusban beharangoztak. csak mintha kicsit buffolták volna az újratöltést ahhoz képest.
    https://www.wotinfo.hu/index.php/item/9629-szuperteszt-astron-rex-105mm-amerikai-viii-as-med

    https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/return-of-waffentrager-2021/
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    death_train · 1 hónapja
    Akkor vgre megszűnik a napi 1. belépés után megszakadó kapcsolat miatti kidobás az első 2 garázsban töltött percben? A legutóbbi 53mb óta minden garázsbalépés után produkálja.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    M8csavar · 1 hónapja
    Sokan szidják a WG-t ilyen olyan okból, aminek persze van némi alapja (sokszor eltúlozva tálalják egyesek), de egész évben egymást érik az események. Ez egy szórakoztatásra szánt játék, ami el is éri a célját (nálam). Aki szerint nem, az meg egy kicsit nézzen magába (lehet ott is van némi hiba) és keressen olyat, ami kielégíti az igényeit.

    ez csak kikívánkozott...
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      ce1018 · 1 hónapja
      Mondjuk nekem a szórakoztatást az jelenti, h élvezetes csatákat megyek...a folyamatos lepattanók, a 3-15 és a 15-3 csaták sem élvezetesek, és még sorolhatnánk. A műtakony gyűjtés és egyéb dolgok jó kiegészítők, de alapból még a játék nem lesz jobb ezektől.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      ragnar018 · 1 hónapja
      Ha szórakoztatásra szánnák a játékot, akkor már régen levitték volna az rng-t 10-15%-ra és meghallgatnák a community-t, hogy mit akarnak..

      Azért van ennyi esemény,mert így próbálják itt tartani a játékosokat és kipréselni még annyi pénzt a wotból amennyit csak tudnak (nem véletlen,hogy már lassan hetente sz@rják ki az új prémium tankokat), mert már látják, hogy nem fog sokáig élni az aranytojást tojó tyúkjuk.. Nyilván nem azt mondom,hogy holnapra kihal a wot,mert nem fog, hanem azt,hogy egyre kevesebb lesz a fizető játékos és egy idő után nem fogja nekik megérni se a dev-eket fizetni se a szervereket fenntartani.. mert lehet f2p valaki, de aki fizet a játékért az fizet azért is,hogy valaki f2p-ként játszhasson
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        M8csavar · 1 hónapja
        Nagyon jól látod így működik egy egészséges cég: fejleszt - nő a bevétel (profit) - tovább fejleszt - .....
        Elismerem hogy apró dolgokkal sokat lehetne tenni ami tetszene a játékosoknak, de nem teszik, amiért korbácsolás jár nekik.
        Lehet én egy kicsit elnézőbb vagyok velük mint más (a korom, az asszony és 3 gyerek türelemre és elfogadásra tanított...).
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          ragnar018 · 1 hónapja
          "Nagyon jól látod így működik egy egészséges cég: fejleszt - nő a bevétel (profit) - tovább fejleszt - ....." Főleg,hogy pont az ellenekzőjéről beszéltem, itt már csak a játékosok kizsigerelése zajlik..

          "Elismerem hogy apró dolgokkal sokat lehetne tenni ami tetszene a játékosoknak, de nem teszik, amiért korbácsolás jár nekik." Hogyne járna, itt nem apró dolgokról van szó, önmagában az rng egy meccseket befolyásoló tényező és akkor még kb naphosszat sorolhatnám azokat a dolgokat amikről a wg nem hajlandó tudomást venni és bukja miatta a potenciális (fizető) játékosbázist
          • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
            M8csavar · 1 hónapja
            Én sok-sok évet pókereztem online és élőben. Na ott van RNG és szórás (napokig bukó széria). Lehet én ezért tudom elfogadni ezt a 25%-ot.

            Az az ügyfél fizet aki elégedett a szórakozással. Ezért vannak a fejlesztések. Az hogy profitban csapódik le (ez a cél) az pedig teljesen rendben van szerintem.

            Én elégedett vagyok és élvezem és karácsonykor pedig fizetek.

            Aki nem elégedett az morog és morog és nem fizet (esetleg elmegy).
            • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
              ragnar018 · 1 hónapja
              Főleg,hogy össze se lehet hasonlítani a pókert meg a wotot.. de csak,hogy megértsd, hogy miről beszélek:
              Hogy nézne ki a CSGO, ha bevezetnék a +-25% rngt a sebzésre meg az átütésre és critical hitet lövöldöznének az emberek az enemy fejébe awp-vel.. mindemellé még jönne az a hatalmas pénz amit a valve leakaszt az op-bbnál op-bb prémium fegyverekért vagy belőhetetlen armor-ért és azért a rengeteg pénzért még arra se lenne hajlandó, hogy meghalgassa, hogy mit akar a játékosbázis.. olyan szinten hagyná ott mindenki a játékot,hogy konganának a csgo szerverek az ürességtől.. nem véletlenül halott az ESL is wotban

              A profitorientáltásg nem egyenlő az élvezhetetlenséggel.. sőt logikusan következik,hogy ha valami élvezhetőbb, akkor azért az emberek is hajlandóbbak (többet) fizetni
              • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                M8csavar · 1 hónapja
                Nem értem, mert nem játszok más online játékkal.
                A póker-wot hasonlításban az rng elfogadására utaltam, ha nem lett volna egyértelmű (bocsánat).
                Én befejeztem ezt a témát, mert a szórakozók és az elégedettlenek nem fogják és nincs is értelme meggyőzni egymást. Én élvezem a hibáival együtt és ez nekem jó. Aki akar az szenvedjen és morogjon ha úgy tetszik neki.
                • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                  Bulcsu · 1 hónapja
                  Mondjuk a wot-ban is lehet blöffölni, de a póker szerencsejáték a blöfftényezőt leszámítva. Az osztás inkább a MM? de, ha felfedsz egy lapot mire leér az asztalra 25%, hogy mást mutat majd, mint mikor kiengedted a kezedből?
                  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                    perretz · 1 hónapja
                    A póker csak azoknak szerencsejáték, akik nem értenek hozza. A magas szintű póker kőkemény matematika.
                    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                      Bulcsu · 1 hónapja
                      már a zsugabubusos keverésre gondolsz? mert az, hogy össze tudja számolni a lapok értékét, és kilogikázni kinél mi lehet, az lehet "kőkemény matematika" de nem lehet párhuzamba vonni a WOT-tal, csak erre céloztam. A véletlen szám max az, ha nem tudod kinél milyen lap van, de azt az osztásnál egyszer "generálod". De ha valakinél 25%-kal több ász van, mint a pakliban akkor az fair játékos?
                • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                  ragnar018 · 1 hónapja
                  Én pedig azt mondtam,hogy ha egy random szám generátorral akarok játszani, akkor írok magamnak, nincs rá szükség wotban.. A skill alapú játék sokkal élvezhetőbb, mint az rng alapú
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        perretz · 1 hónapja
        Igen, pont az ilyen hozzászólásokról írt a legfelső posztoló
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          ragnar018 · 1 hónapja
          Idézd már,hogy hol szidtam a wg-t Vagy,ha valamiről tényeket írsz le az már szidás?
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        RockyRuciano · 1 hónapja
        Ha a célzás/találati RNG-re gondolsz, nem értek egyet --- ennek levitele az unikumoknak lenne jobban kedvező, így még jobban elbillenne az amúgy is csökkenő/megszünőben levő játék-balansz. (az átütési meg a sebzési RNG más tészta).
        WG/WOT megszűnésétől meg nem kell tartani sok-sok évig --- aktuális számokat nem ismerek, de 2-3 éves iparági becslés szerint emlékezetem szerint 1,5-2 Milliárd volt a bevétele és 3-500 millió a nyeresége (az, hogy Usd vagy Eur, ezen a szinten kb. mindegy). (2015-ben kivezették a céget a tőzsdéről, azóta hivatalos szám nem elérhető, csak becslés). Ehhez add hozzá, hogy a Kiszlij testvéreknek ez a cég az életük eredménye, nem hiszem, hogy hagynák tönkremenni. Ha kiöregednek/"nyugdíjba mennek", akkor eladják a céget --- na, akkortól lehet a WOT megszűnésén elmélkedni.
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          ce1018 · 1 hónapja
          Ezzel ez RNG dologgal többek között a baj az, hogy a WG berakta, hogy jajj szegény kezdők, akik nem tudnak játszani, ne szenvedjenek annyit. Ugyanakkor FREE XP, meg tervrajzok segítségével 2 hét alat ott van 200 csatával egy 10-es tank a garázsában, ami ha olyan ágon van, már 2, mert megveheti a 3 tier 10-es tank közül. És lesz rá pénze mert csak át kell váltania egy kis goldot... Apropó gold, a lőszert is azért használja mindenki, mert a 25%-os faktort ezzel szeretné kompenzálni. szóval ez a játék a kezdőket és a dilettánsokat támogatja azokkal szemben, akik tapasztaltak, és hajlandóak megtanulni, vagy megkeresni a gyenge pontokat a tankokon.
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          PZoli
          • VIP
          · 1 hónapja
          "Ha a célzás/találati RNG-re gondolsz, nem értek egyet --- ennek levitele az unikumoknak lenne jobban kedvező, így még jobban elbillenne az amúgy is csökkenő/megszünőben levő játék-balansz."

          Én pedig egyetértek vele, ugyanis jobban előtérbe helyezné a tudást. Ja, hogy akkor kiderülne, hogy a jó jobb, a rossz pedig rosszabb? Mi ezzel a baj? A jelenlegi RNG rendszer eltakarja/elkeni a játéktudást az "egyensúly" zászlaja alatt és egy hamis képet ad a játékosok valós képességeiről.
          Sőt, továbbmegyek. A gyengébb játékos teljesítménye is javulna, mert megtapasztalhatná, hogy ha valahova odacéloz, akkor oda megy a lövedék, ha pedig mellé céloz, akkor mellé megy. A mostani rendszerben nem ez történik, hanem nagyban az RNG dönt.
          Kommunikáltam én már sok erős és gyenge játékossal a témában. Senki nem szereti (érthető módon), ha egy megérdemelten kivárt és becélzott lövés az RNG miatt megy el és senki nem várja el, hogy egy KV-2-vel snapshot-oljon 400m-re egy ammo racket, ami persze "poén", de a KV-2 tulaj is pontosan tudja, hogy ezt nem érdemelte meg, csak úgy "ajándékba" kapta.
          Ha megkérdeznék a játékosokat, hogy szeretnék-e, hogy csökkenjen-e az RNG, ami azzal jár, hogy a lövéseik inkább odamennek, ahova céloznak, cserébe viszont kevesebb "ajándék" találatot kapnak, meggyőződésem, hogy elsöprő többséggel az RNG csökkentése nyerne, mert az emberek azt szeretik, ha az elvégzett munkáért megkapják a jogos jussukat (jól becélzott lövés betalál) és nem pedig azt, ha a munkájuknak csak véletlenszerűen van jutalmazása, de azért időnként kapnak adományokat.

          Játék balance nincs és nem is volt a WoT-ban soha. A különbség a régi és a jelenlegi helyzet között az, hogy most már még jobban nincsen.
          • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
            RockyRuciano · 1 hónapja
            Abban akkor egyetértünk, hogy az RNG-csökkentés a jobb játékosoknak kedvezne. (hiszen kevesebb RNG miatti mellélövésük lenne, így elvileg több találat, végeredményben korábban kilőhetik a gyengébb ellenfeleket)
            Az a jelenlegi 25%-os RNG mellett is teljesen egyértelműen kiderül, hogy a jó jobb, a rossz pedig rosszabb. Ennek okán tehát nem kell RNG-t csökkenteni, nincs értelme.
            A gyenge játékosokat sokféleképp be lehet sorolni, én itt most 2 kategóriába osztom őket:
            I) aki hajlandó gondolkodni: ők jelenleg is megtanulják a játék alapelveit és megtanulnak célozni. Ők csökkentett RNG mellett sem tanulnának gyorsabban
            II) aki nem hajlandó gondolkodni: jelenleg nem tanulnak meg célozni (sem), viszont nem látható, hogy miért tennének kivételt a célzással RNG-csökkentés után. Megmaradna pl. az, hogy az autoaim-et használnák minden helyzetben ---- akkor is, ha az ellen elbújt egy ház mögött, ám popsija még kilóg, ha azt céloznák, az belőhető lenne, ehelyett a ház vakolatát lövik gőzerővel az autoaim révén.

            Erős túlzásod, hogy találatról nagyban az RNG dönt --- már átlagjátékos is eléri, hogy lövései java része talál + sebez. Ezt bizonyítják egy csata utáni statot a csata 1-5 játékosaitól, elég megnézni ezeket – 10-15-20 (unikumok akár 25-30) lövés adnak le, ezek legalább ¾-e találat, és találatok közül 1-2 van, amelyik nem sebez. A mellélövések a blindshotok, kapáslövések, nem megfelelő célzás, kapkodás, netán lag miatt következik be és ehhez adódik még az RNG miattiak - és a lepattanók java része ugyanígy (csak a blindok kimaradnak, weak-spotok nem-ismeret meg bejön, mint ok).Minden játékos hajlamos hibájával való szembenézés (itt: gyenge célzás + weak-spotok nem-ismerete) helyett külső tényezőt azaz itt az RNG-t okolni, mert ezzel máris megvan a felmentés – és még vagy máris lehet továbbmenni ismerős konteóba (hogy a játék részeként „gonosz WG” személyre szólóan manipulálja, persze ellenem).
            Igen, eleinte a rendszeresen játszók, főleg a rendszeresen jól játszók (unikumok) örülnének, hogy „jaj de jó, kevesebb a miss, gyorsabban sikerül kilőni az ellent” --- csak 1-2-3 hónap után azt vennék észre, hogy csökken a kilőnivaló. Miért? Mert a gyorsabb kilövések miatt a jelenlegi „frusztrált játékosok”-nak sikerélménye csökkenne/megszűnne és abbahagynák a játékot. Úgyhogy a játék és így a játékosok rövidtávú és hosszútávú érdeke ütközik.
            Azon lehet filózni, hogy kezdetben miért 25% RNG-t tettek a játékba, jó döntés volt-e ez? A játék felívelő szakaszában (állítólag kb. 2017-ig volt ez), amikor rapid nőtt a játékosszám és a lejátszott csataszám, valószínűleg eladható lett volna az RNG csökkentése – jelenleg viszont, amikor a játék stagnál, sőt erodálódik, ez nem tenne jót a WoT-nak. A frusztrált játékosok távoznának (és NEM térnénk vissza- vissza), a kevés új még kevesebb lenne – RNG csökkentése miatt a lemorzsolódás átváltana zuhanásba.
            Látható, hogy a rendszeresen játszók alkotják a kisebbséget, a többséget pedig az alkalmilag játszók, néha-visszatérők stb. Emellett a rendszeresen játszók jelentős része is „frusztrált játékos”. Őket sikertelenség-növelés miatt távozásra késztetni/kényszeríteni rossz ötlet. A jelenlegi lassú lemorzsolódás mellett 4-6-8 netán 10-12 évig simán kitart a WOT – viszont egy zuhanás elérheti azt, hogy „nem fogja nekik megérni a szervereket fenntartani”. (ezen sokadjára megjelenő pletyka elleni érvelés volt ugye kommentem az egyik kiindulópontja. )
            És én egyelőre átlagban jókedvvel játszom a WOT-ot, ezért hosszú élettartamot kívánok neki. és nem RNG csökkentést.
            „meggyőződésem, hogy elsöprő többséggel az RNG csökkentése nyerne” Egyetértünk. Nincs kétségem, hogy közvélemény-kutatáson RNG csökkentést ellenző véleményem alulmaradna, 2 okból is: egyrészt a emberi rövidlátás okán, másrészt a játékos-közösségbe bele lett nevelve, hogy utáljuk az RNG, mert az RNG rossz sőt gonosz (és ugye könnyű felmentést ad a vereségre is). Ám a játékosok jelentős része azt se tudja mi az az RNG, netán mekkorának kéne lennie és miért -- egyszerűen rávágja, hogy „RNG rossz, mert nagy” netán „RNG nagy, tehát rossz”. Ez olyan, mint az MM -- az is „rossz”, csak ott még ötlet sincs, hogyan kellene megjavítani. (tudom: meg fog jönni a skill-alapú MM -- a csapat-szinten kiegyenlített skillű MM-el még egyet is értek -- csakhogy ez se hozná meg elvárást (azt, hogy eltűnnének a turbócsaták avagy a vereség/pech-sorozatok, netán a „mindenkit minden nap megillető” win-rate-t, stb.))
            Nem ragoznám tovább, vége így is picit kuszára sikeredett. Most erre/ennyire volt energiám.
            • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
              PZoli
              • VIP
              · 1 hónapja
              Bevezető:
              Wikipedia szerint Usain Bolt a 100 méteres síkfutás világbajnoki csúcstartója 9,58 másodperccel. Mi lenne, ha bevezetnék a +/- 25%-os RNG-t? Az, hogy valaki, aki mondjuk a világ 50000. leggyorsabb futója és 11 másodperc alatt futja a 100-at, az futhatna jobbat egy jó RNG-vel, mint Usain Bolt.

              - Csökkenne a különbség az Unikum futók és a "Tomato" futók között?
              - Igen.
              - Arra sarkalná a gyengébb futótó, hogy jobb akarjon lenni?
              - Nem, mert egy kis RNG-vel kényelmesebben is tudna alkalmilag eredményesebb lenni.
              - Jót tenne-e ez a futásnak?
              - Nem.

              Te azt a következtetés vonod le, hogy ha csökkenne az RNG, akkor megnövekedne a játékosok közötti eredményesség különbség és ezáltal sokaknak elmenne a kedve a játéktól. (amúgy, bár nem hiszem, de ha így is lenne, az meg miért baj?)

              Én pedig azt, hogy ha a játékosok azzal szembesülhetnének, hogy a belefektetett munkáért megkapják a jogos jussukat, akkor több munkát is tennének bele, de legalábbis a Rage-ek száma csökkenne, mert akkor nem merülhetne fel az emberekben, hogy esetleg nem maguknak, hanem az RNG-nek köszönhetik a kudarcukat (főleg, amikor jelenleg egyértelműen látható, hogy csak az RNG miatt ment el egy adott harci szituáció).

              Elképzelhető, hogy csökkenne a játékosszám (nem tudjuk), vagy épp növekedne, de még inkább elképzelhető lenne az, hogy kicserélődne a játékosállomány egy része. Lenne egy egészséges tisztulási folyamat és esetleg még E-sport is lehetne a játékból. Nem tudjuk, hogy mennyien játszanának akkor, de az bizonyos, hogy a játék jobb lenne általa, mert jobban megmutatkozna a játékosok teljesítménye mindegy egyes pillanatban és nem csak 10-100-1000 csatás átlagot nézve.

              Vajon megnövekedne a Counter Strike, COD játékosainak száma, ha bevezetnék a +/- 25%-os RNG-t? Költői a kérdés.

              Amiben biztosan megegyezhetünk, hogy másképp látjuk az RNG-ből fakadó összefüggéseket. Szerinted neked van igazad, szerintem meg nekem.
            • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
              ragnar018 · 1 hónapja
              "Ezt bizonyítják egy csata utáni statot a csata 1-5 játékosaitól, elég megnézni ezeket – 10-15-20 (unikumok akár 25-30) lövés adnak le, ezek legalább ¾-e találat, és találatok közül 1-2 van, amelyik nem sebez." Javaslom kezdd el nézni a meccsek után az emberek overall találati arányát, ne 1 darab meccsből vonj le következtetést (és az overall is csak azt mutatja,hogy mi az a lövés ami talál, nem pedig azt, hogy mi az ami talál és sebez).

              "A jelenlegi lassú lemorzsolódás mellett 4-6-8 netán 10-12 évig simán kitart a WOT" Csak kezd el olvasgatni 1-1 streamer videója alatt milyen kommentek vannak, a wot nagyon rossz irányba halad és ha nem változtatnak rajta (és azon, hogy sz@rnak a community-re), akkor én 5 évet nem adnék a játéknak

              "„meggyőződésem, hogy elsöprő többséggel az RNG csökkentése nyerne” Egyetértünk. Nincs kétségem, hogy közvélemény-kutatáson RNG csökkentést ellenző véleményem alulmaradna, 2 okból is: egyrészt a emberi rövidlátás okán" Attól, mert neked van 1 véleményed (ami egyébként sok helyen megbukik, de nincs kedvem regényeket írni, se ezen tovább lovagolni), még nem lesz igaz, és a többség se lesz rövidlátó
              • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                RockyRuciano · 1 hónapja
                „Javaslom kezdd el nézni a meccsek után az emberek overall találati arányát” Azt néztem meg, sajnálatodra, további sajnálatodra átgondoltam és csoportokba soroltam őket – előbb leírtam az 1-5. helyen végzettek lövési jellemzőt, találati és sebzési arányát. A 11-15. helyen végzettek lövési jellemzői: lövésszám jellemzően 0-5 között, néha 10-15-20 lövés, ám találat mindkét alesetben 2-3 találat, ebből max 1-2 sebzés (pl. a 10-15-20 lövéses vaktában puffogtat). A győztes és vesztes csapatban egyaránt! Ezek nekem nem az RNG átkáról tanúskodnak (pl. a 10-15-20 lövéses 0-2 találattal vaktában puffogtat – hogy miért, csak ő tudja, de tuti nem az RNG az oka az alacsony találati arányának). (amúgy az artyval és Td-vel más számokat produkálnak, tankosztályuk jellegéből adódóan --- de ebbe már tényleg nem kívánok belemenni (némileg a lighttal játszók is, azonos okból))

                „Csak kezd el olvasgatni 1-1 streamer videója alatt milyen kommentek vannak,” „én 5 évet nem adnék a játéknak” 4,5 éve játszom. 4,5 éve olvasom + hallgatom a drámai kommenteket, hogy a WOT-nak annyi, 1 max 2 éve van hátra. Ha nem nyúlnak a játék alapjaihoz, akkor 4-5 év van hátra, ha jól nyúlnak hozzá, akkor több --- ha rosszul akktr kevesebb --- és szerintem a találati RNG-csökkentés rossz lenne, érveimet lásd korábban. (Te érvet nem írtál, csak elutasítást - ezzel feléd eszmecsere lezárult)

                „többség se lesz rövidlátó” Harsány kisebbségről hallottál már? Szerintem sikerrel csatlakoztál hozzájuk.
                • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                  ragnar018 · 1 hónapja
                  "ezzel feléd eszmecsere lezárult" - ámen
          • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
            perretz · 1 hónapja
            Szerintem nem ilyen egyértelmű a dolog. Az RNG csökkenésével valószínűbb, hogy nem a jobb játékosok, hanem a jobb pinggel rendelkezők járnának jól. Könnyen megeshet, hogy azért ragaszkodik ennyire a WG az RNG értekéhez, mert az adatokból látszik, hogy ez az a mennyiség, ami aránylag kiegyenlíti a ping miatti különbségeket. Anélkül, hogy tudnánk az adatokat, könnyű "megoldani" a problémákat, de igazából ők azok, akik ismernek minden részletet. Egyáltalán, honnan tudjuk, hogy mennyi valós időben az RNG értéke? Észrevettük volna, ha a WG egyszer csak megemeli vagy lecsökkenti?
            • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
              PZoli
              • VIP
              · 1 hónapja
              Valahova célzok, kényelmesen beszűkül a célkereszt, a célpont nem mozdul el és mellé, azután másodszorra is, majd harmadszorra is...
              Anno volt egy szórási kép a lövésekhez. Azután a WG ezt kicserélte egy olyanra, ahol a célkör közepére eső találatok száma csökkent, a külső részekre esőké pedig nőtt, magyarán nagyobb eséllyel (RNG) megy máshova a lövedék, mint ahova célzok.
              Ennek nincs köze a pinghez.

              Amúgy megtehetné azt is a WG, hogy a +/-25% RNG megváltoztatná +/- 250%-ra. Teljesen jó lenne "balance" szempontjából (irónia), hiszen kiegyenlítettebb lenne a mezőny mivel az unikumok is csak akkor találnának el bármit, mint a gyengébb játékosok, azaz pontosan akkor, amikor az RNG akarja.

              Minél több a játékos képességein kívüli tényező (ez esetben a rengeteg RNG), annál kevésbé a játékos valódi tudása érvényesül és ez egy olyan játékban, ahol játékos játékos ellen küzd, nagyon káros.
            • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
              Bulcsu · 1 hónapja
              Amúgy babonás- népi megfigyelésem, hogy főleg a gyenguszokat, ha lövöm jön be az RNG, hogy legyen egy jó napjuk. (Vagy csak náluk dühítőm miért nem találom el 10%hp-n, ő meg miért szed ki, és ez emlékezetesebb? )
            • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
              Bulcsu · 1 hónapja
              perretz:Már majdnem meggyőztél, de kérdésem, hogy nálam, ha magasabb a ping (mert sűrűn az) akkor kedvezőbb az RNG? Nem úgy tűnik. Szóval ezzel nem győztél meg.Van itt ez a "dobás két kockával elmélet"https://hu.wikipedia.org/wiki/Val%C3%B3sz%C3%ADn%C5%B1s%C3%A9gi_v%C3%A1ltoz%C3%B3#Val%C3%B3s_val%C3%B3sz%C3%ADn%C5%B1s%C3%A9gi_v%C3%A1ltoz%C3%B3k
              Valami matekos kiszámolhatná itt mennyi az RNG, józan parasztival 30%, de kövezzenek meg a matekosok. (Na most, ha wotozol és a két dobókocka a célzok vagy nem célzok, akkor az egyik kockán nem kellene, hogy legyen semmilyen érték (nem célzok) a másikon lenne valamennyi, attól függően, hogy mennyire célzol, milyen tank, legénység stb. Vagyis jócskán nem 30 közeli.De ugye a WOT kockáján (ha Pzoli KV2-es sniper hasonlatát nézed) a nem célzós kockán is több érték van (mint kellene), (gondolok itt a csípőből lövések is betalálnak néha jelenségre), a célzós kockán pedig túl sok az üres érték. Lehet kicsit nyakatekert a hasonlat, de nem tudom átment-e? És akkor még nem is beszéltünk arról, amit írtál, hogy az egyszerű nem-programozó proli, hogy ellenőrzi? Kockás füzetbe jegyzi minden mellélövését, és feljegyzi a célzókör beszűkültségét, és képletrendszerben értékeli?
              • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                perretz · 1 hónapja
                A jobb ping nem a magasabb érteket jelenti Nézd meg miket lő QB a maga 15-18-as pingjével. Amikor mozgásban van minden, akkor nagyon fontos minden tizedmásodperc, hogy mikor érkezik be az adat a szerverre. Amikor becélzod, lehet, ha már nincs is ott, elmozdul, mire lősz, és az adat elér a szerverig, jóval odébb van.
                • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                  ragnar018 · 1 hónapja
                  Az ugye megvan,hogy a pinget ezredmásodpercben mérik, szóval elég gyorsnak kell lennie annak a tanknak ami ilyen kis értékek mellett kimegy a ping miatt a célkeresztből
                • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                  Bulcsu · 1 hónapja
                  Tudom, hogy, ha magasabb szar, pont ezért írtam. Mert így még nehezebb eltalálni az én rossz pingemmel, mert a "még annyival elé célzok" se működik sokszor az meg nem vigasztal, hogy aki szerencsésen jó pinggel rendelkezik, és célozni is céloz, és játszani is tud, az az RNG miatt mellétrafál. (Azt elfogadnám érvnek, hogy a kezdőket védik a superunikumtól, de arra meg lenne más eszköz, ami alkalmasabb.) Azért kérlek a dupladobókocka elméletet is rágd át a maga "Gauss-görbéjével". (Én autógyári statisztikai folyamatszabályozásból ismerek az RNG-hez hasonló valamit, de ott a 4% eltérés (selejtarány) már azt mutatta szentségtörő módon nagy gáz van a rendszerben, igaz a bjelorusszokhoz még teljesen nem gyűrűzött be a szabadpiaci gondolkodás a TSZ elnök elnöküknek köszönhetően. )
            • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
              ragnar018 · 1 hónapja
              Ez amit mondtál kb esélytelen, hogy így van.. nincs olyan játék a bolygón ami szándékosan előnyt adna azoknak akiknek szar a pingjük

              "Észrevettük volna, ha a WG egyszer csak megemeli vagy lecsökkenti?" Nem tűnt még fel, hogy vannak csaták ahol semmit nem találsz el, meg vannak olyanok, amikor kv-2-vel menet közben 400 méterről kilősz 1 tankot? Tehát észrevehető az rng? Igen.

              Sőt, továbbmegyek,mert a goldpsam miatt rinyálnak itt is a legtöbben.. alacsonyabb rng-vel biztos lehetsz benne,hogy csökkenne a gold spam is
              • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                perretz · 1 hónapja
                Az RNG pontosan ilyen. Senki sem mondta, hogy ha egy csatában átlagoljuk az RNG-ket, az 0 körüli értéket fog adni.
                • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                  ragnar018 · 1 hónapja
                  Főleg,hogy nem erről beszéltem, hanem arról (ahogy idéztelek is) észre lehet venni a különbséget az rng-ben akár meccsenként, de még lövésenként is
              • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                Bulcsu · 1 hónapja
                A goldspammet kétlem. Sokszor leláncolva papírtank oldalába/hátuljába is spammelik, mert egyszerűbb, mint gondolkodni.
                • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                  perretz · 1 hónapja
                  Sokszor mert könnyebb úgy, sokszor meg azért, mert azért van gold töltve, mert egy jóval páncélozottabb tankra készültél, de feltünt a kis light.
                  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                    Bulcsu · 1 hónapja
                    1-nél még oké de nem erre gondoltam, tegnap minszken a super hellcat okádta a p43bis-embe oldalról hátulról. ez járt a fejemben. Mivel sniperkodott esetleg a lövedék nagyobb sebességével védeném, ha én lennék az "ördög ügyvédje".
                    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                      PZoli
                      • VIP
                      · 1 hónapja
                      Ha valaki hajt a 3. gunmark-ra, akkor elég gyakran előfordul az "only gold" mód. Ez is egy opció. Persze az is lehet, hogy ő így szereti és kész.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      atilis81 · 1 hónapja
      Első betűtől az utolsóig igazad van. Egymást érik az események, az F2P játékosokra is gondol a WG, gondoljunk csak a Battle Pass-ra, ingyen tank, ingyen legénység, és igazából sok mindent nem kell érte tenni, csak játszani. Ott a frontline, ahol azért elég jól lehet kreditet farmolni. Most jön a halloween (reméljük jön is) aztán jön a karácsonyi event. Én ezt az időszakot szeretem a játékban, itt lesz minden, és nem kell sok pénzt költeni a játékra, ha nem akarsz.
© 2021 WOTINFO. Minden jog fenntartva.