Jelenleg 485 vendég és 4 tag online

2019. máj. 19. 07:37

Rangsorolt csaták 2019

Írta:
Értékelés:
(64 szavazat)
154 hozzászólás

Az idei szezonban a rangsorolt csaták alap játékmenete jelentősen megváltozott. A visszajelzéseknek hála átdolgozták a rangsoroló mechanizmust és az előrehaladási rendszert, sportszerűbbé, átláthatóbbá és élvezhetőbbé téve őket. Egy dolog azonban nem változott: tonnányi nyeremény vár ránk, beleértve egy tier IX-es tankot is! A szabályok gyors áttekintése és az újítások részletes ismertetése a hajtás után:

Szezon dátumok

2019. május 20. 10:00 - 2019. június 10. 10:00

Hétköznapokon: 14:00-02:00

Hétvégéken: 10:00-02:00

Alap szabályok

Átdolgozott előrehaladási rendszer

Idén három szezonból állnak majd a rangsorolt csaták. Emellett a harctéri élmények maximalizálása érdekében felülvizsgálták a rangsoroló rendszert és 4 Hadosztályra bontották.

Minden egyes Hadosztály 15 rangot tartalmaz. A 4. Hadosztályból az 1. Hadosztályig lineáris az előrehaladás, és senki sem kerülhet vissza egy alacsonyabb Hadosztályba. Miután befejeztünk egy Hadosztályt, a teljesítményünk alapján a három Liga egyikében találjuk majd magunkat:

  • Arany Liga: top 20 játékos
  • Ezüst Liga: a következő 30%
  • Bronz Liga: a maradék 50%

Gyorsítsd fel az előrehaladásod

Gyorsabban szeretnél haladni? Semmi probléma. A sebesség növelésére bevezettek egy új mechanizmust, a Bónusz Csatákat. Ez egyenértékű a napi első győztes bónusz csatákkal, vagyis ilyen esetekben automatikusan duplázva lesz a megszerzett stráfok száma (2 az 1 helyett vagy 4 a 2 helyett). Ha nem szeretünk stráfot a csatában, akkor a bónusz mechanizmus nem kapcsol be, azaz nem használódik fel.

Mikor Hadosztály szintet lépünk, egy bizonyos számú Bónusz Csata jutalmazva lesz. Ennek pontos száma a csatákban nyújtott teljesítményünktől függ majd.

Tapasztalat szabályozás

A legtöbb kritika a csaták tapasztalatainak eloszlását érintette, ezért intézkedéseket tettek annak javítására. Ebben a szezonban visszavonják azt a mechanizmust, mellyel a csatákban nyújtott tevékenységünkkel szerezhettük tapasztalatot. Ezt egy olyan új rendszer váltja fel, ami az adott járművek megfelelő használatát jutalmazza majd, szerepkörük és osztályuk alapján.

Nézzük, hogy mit is jelent ez pontosan pl. a nehéz és közepes tankoknál:

  • A közelharci bunyósokkal (a Maus, az IS-7 vagy a WZ-111 model 5A) a blokkolt és a 300 méteren belül kiosztott sebzés után kapjuk majd a tapasztalati bónuszokat.
  • A közepes tankokkal (M48A5, E 50M) a blokkolt és a látótávunkban kiosztott sebzés határozza majd meg a szerzett tapasztalat mértékét.

Letiltott csapat sebzés

Annak érdekében, hogy jobban összpontosíthassunk a csatákban, letiltásra kerül a csapat sebzés (a baráti tűz és a rammolás is). Az SPG-k azonban továbbra is elkábítják majd a csapattársakat is (amiért persze továbbra is büntetés jár majd az adott játékosnak).

Jutalmak

  • Kredit
  • Kötvények
  • Arany
  • Egyedi stílusok
  • És további nyeremények...

A három szezonon keresztül nyújtott teljesítményünk alapján egy végső nyereményt is bezsebelhetünk, ami egy egyedülálló tier IX-es tank lesz. Neve, nemzete, osztálya és paraméterei egyelőre titkosak, ezekről később tájékoztatnak minket.

Utoljára frissítve: 2019. máj. 19. 08:39
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
karakter van hátra.
Hozzászólások betöltése... A hozzászólás frissítve lett 00:00.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Marcus · 1 hónapja
    Ez a mód,szerintem sz@r.Elérek egy rangot,verségnél visszarak eggyel lejjebb.Ennek aztán van értelme.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      Alexis · 1 hónapja
      közben az rng is remekül szórakoztat.
      ezzel a visszaléptetéssel adagolják legjobban az idegmérget .
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    freezer · 1 hónapja
    4 csata 4 chevron 2 rang bukva, szeretem a rankedet, élvezem. Játékélmény a legfelsőbb szinteken.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    wot wot · 1 hónapja
    Azt tudja valaki hogy kell megduplazni a sevront gyoztes csata utan?
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      Kherthyomehr · 1 hónapja
      automatikus és addig nem használódik fel amíg nem szerzel legalább egyet
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    KamizZa · 1 hónapja
    Jó kis ranked 3 perc 9 secig tartott.... 0-15 végeredményről nincs mit mesélni.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    MDavid1995 · 1 hónapja
    Olyan jó, hogy ranked MM van......
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      Alexis · 1 hónapja
      de legalább nem lehetsz low tierben vész esetén majd lenyomhatod a csapatodban az unicumot az egyetlen nyerö helyért
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        freezer · 1 hónapja
        "The matchmaker attempts to assemble the teams from players with the same rank within each particular Division. If these conditions cannot be met, the rank threshold is extended."
        Na persze persze Szóval 100ból 1szer kb azonos rangúakkal mész egyébként meg random
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    andiam · 1 hónapja
    Megint úgy érzem, hogy megy a sírás.
    Csak én gondolom úgy, hogy a ranked a tudásról szól? Mert ugye aki nem megfelelően játszik ezzel a játékkal, az nem fog előre haladni. Érdekes, nekem nem volt gázos az a 20 csata, amit tegnap mentem, pedig nem tartozom az igazán jó játékosok közé, mégis kis lépésekben haladok előre. Ha az adott tankkal a megfelelő helyre megyünk, a szerepünknek megfelelő feladatot látjuk el, arra játszunk, hogy eredményesek legyünk a csatában, akkor annak lesz eredménye is. Sok a birka a csatákban és pont ennek köszönhetően simán járható, hogy haladon előre az ember a szinteken, de ha nem, legalább ne essen vissza.
    Lássuk be, aki nem tud játszani, az ebben a módban nem fog jutni sehova. Ismerje be aki nem haladt sehova, hogy az ő tudása ide nem elég és lépjen tovább nyugodtan a dolgon minden hiszti nélkül. Fejlődjön, tanuljon és idővel ő is képes lesz elérni valami értelmes szintet. Nem olyan nehéz ez...
    Szép napot
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      atis123Juve · 1 hónapja
      Ezzel egyetértek. De hozzátenném átlagos (1381), CW-t is megjárt játékosként, azt kell mondjam, hogy ez rangsorolt meglehetősen hasonlít a CW-re. Különösen magasabb szinteken. Egy hibát is alaposan megbüntetnek. Szóval minél kevesebbet hibázni, illetve ha az ellenfél hibázik, könyörtelenül ki kell használni. Szerintem a gyors heavyk a legalkalmasabbak, mert HP, tűzerő és a reagálóképesség is megvan bennük. WZ-111 5A és Object 277. Nem nehéz bekerülni velük a top 5-be és így stabilan lehet előrehaladni. Egy későbbi hozzászólásban írtadra, WZ-111 5A-hoz kell a gold, hogy kihozd belőle a sebzés potenciált.
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        andiam · 1 hónapja
        Szerintem mindenki azzal nyomja a rankedet, amivel magához képest jó csatákat tud menni. Én pl a 705A-val fogom tolni végig, azzal közel tudok menni, tudok pattintani, sebezni, eredményes tudok vele lenni, számomra kiszámítható a páncélja, nincs gold függőségem vele. Akkor lenne inkább CW, ha nem össze vissza menne mindenki, mint a birka. Én továbbra is randomnak látom ezt (sajnos).
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          simron78 · 1 hónapja
          Ebben abszolút igazad van, olyan tankkal kell menni, amivel jól megy a játék és ez bizony inkább random, mint CW, de sajnos ebben a módban csak egy kicsi rész múlik rajtad, a többi a csapatodon, hiába vagy te nagyon jó, ha a csapat bukik, akkor jó esetben nem vesztesz chevront, kicsit rosszabb esetben viszont már ott a chevron vesztés, azt pedig sajnos szintén nem garantálható, hogy minden vesztes csatában top XP szerző legyen az ember és vesztesként is haladjon előre.
          • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
            atis123Juve · 1 hónapja
            Az nem is elvárható, valóban szerintem az egy reális cél, hogy mindig az 5-ben legyél benne. De érdekes mód, szerintem nem is a vesztés a gond. Mert ha annyira szar a csapat, akkor nem nehéz benne lenni, hanem a nyertes csatákkal van gond. Tegnap az első 10-ból megnyertem talán 7-et és ebből vagy 2-ben sikerült a 10-ben lennem. Lemaradtam a frontról, hogy várjam a spotot a védtelen oldalra, mire kiderült, hogy nem lesz ott semmi, már nem tudtam csatlakozni a másik oldalhoz. Ezzel van itt a nagyobb gond. Ha a nyerő szériából nem jössz ki nagy pluszban. Tankot is váltottam, mert a 277 jobban kezelhető számomra (bár a WZ-t a DPM miatt szeretem). Fel is másztam rögtön 10-ig a 8-ról. 4 óra Wz-vel semmmi 2 óra 277-tel 2 rang. beszédes. De amit kiemelnék, hogy pont a 15-1-gyek, és 1-15-ök miatt a érdemes a csapattal maradni. Sajnos ha feláldozod magad a csapat érdekében, akkor nem fogsz előre jutni. Ha túl sokan vannak, akkor azért nem sebzel semmit, ha túl kevesen azért. Jah, és vigyetek jó sok repeszt. Arany és repesz. Sok tank jó toronnyal és hulldownban, faragjátok őket. Egy tank előny ebben a módban már könnyen dönthet győzelemről, vagy vereségről.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      Alexis · 1 hónapja
      Ez sem igaz.
      Megfelelö tankállomány és egy valag gold ,pótkaja kell ehhez és akkor lehet vele boldogulni.
      Ez viszont nem mindenkinek állhat rendelkezésére.
      Az meg természetes ,hogy a nagyobb tudású jobban boldogul,de annak sem mindegy mivel lép be a csatába.
      De azt sem irom a véletlen számlájára,hogy 1 gyöztes meccsre jut 4 vesztes ás már az elején is komoly küzdelmet kell folytatni a chevron megörzésért sokkal magasabb szinten járókkal egy csapatban.
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        andiam · 1 hónapja
        Nem használok goldot csak nagyon ritkán és pótkaját is csak elvétve 1-2 tankomban, heavyben pl soha. Szerintem nem igényel ez a mód goldot, inkább csak tudást.
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          Alexis · 1 hónapja
          Ezek szerint nálad meg van a tudás Én csak szórakozásból wz lighttal pótkaja,gold nélkül nyertem 1-et ,2-öt védtem,1-et buktam.gw tüzér 5-böl 5 vereség ebben 1x himmelsdorf,1xpárizs.
          2x-t védtem a semmit.
          268-4.patton gold,pótkaja csak nyertem...
          Enyhe szopatást érzek a gyengébb nem meghatározó tankoknál,de ne legyen igy.
          Ráadásul most még nehezebb lehet vesztesként elsönek lenni ,amikor nem egyszer super unicumok vagy más erösen teljesitök játszanak vissza 1x szintröl a csapatban.
          Gondolom ezeket elfelejthetjük ,ha feljebb jutnak vagy akkor is visszajátszanak level 1-ig ?
          • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
            andiam · 1 hónapja
            Én ezt sima randomként fogom fel, ahol van lehetőség rangban kifejezni a tudásom. Megszokom a goldozást és normál csatában gold nélkül életképtelen leszek. Szerintem semmi értelme. Tükrözze az eredményem a valós tudásom, kapjak annak megfelelő jutalmat, nem zavar, hogy közepes játékosnak fogok minősülni a ranked végén. Valakinek kell a középmezőnyben is lennie.
            • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
              freezer · 1 hónapja
              Átlagos játékosként tegnap 7 órán át játszva rank 5ig sikerült csak elmennem, úgy, h többször voltam első vesztő csatában is, átlagban IS7tel golddal, pótkajával.
              Okés, ha vki jó, tehát legalább zöld játékos, akkor valszeg könnyen boldogul, de átlagos játékosként ez az új rendszer nem ad, inkább csak elvesz.
              Hogy francba csináljam meg a 4*15 rankot? A normál, múltkori rendszerben a 15ből a 13as rankig jutottam, valamint ezüst ligába. Ez most esélytelennek tűnik.
              • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                andiam · 1 hónapja
                Logikus, hogy ez első napon a piros és a lila játékos is azonos ligában játszik. Idő kell, míg feljebb lépnek a jobb játékosok, akkor lesz több esélye azoknak is tovább lépni, akik nem lila játékosok. Ráadásul a 7 órát erősnek találom, ennyi idő alatt bőven elfárad az ember és elkezd hibát hibára halmozni. Van idő, nem kell 1 nap alatt lenyomni, ahogy a csatában is 15 perc van arra, hogy valaki nyerjen/veszítsen. Nem kell rohanni sehova, inkább megfontoltan, ésszel.
                • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                  freezer · 1 hónapja
                  Az ezt megelőző ranked szezonokban is voltak lilák az első napokon, mégis én úgy emlékszem nem rakták össze a rank 1est a rank10essel, maximum talán plusz 2 rankosakkal raktak össze, így biztosított volt, h ott játszol, ahol a helyed van. A végén amikor 13as rankkal játszottam már mindenki körülöttem minimum zöld volt, olyan sárga mint én csak elvétve. Akkor valóban azt éreztem, h ezt a szintem ennél följebb nem tudok menni. De most nekem nagyon fura ez, hogy akármilyen rankod van random összesorsolja a csapatokat. Én olyan rankkal szeretnék játszani, amin én vagyok, ne legyenek se sokkal rosszabbak a csatában, se sokkal jobbak. Na mindegy, de ha jól számoltam 39 chevron kell a rank15höz, ha ezt megnégyszerezzük, akkor az durván 160 chevron, ha minden egyes meccsedet nyered, és benne vagy a top10ben, akkor 160 meccs.
                  Ez kb 19 órányi játék, most nem számoltam a dupla chevronokat.
                  TFH nem nyered meg az összes meccset, hanem hozol mondjuk 55%os winratet, mint randomban. 88at nyersz, benne vagy a top10ben, 72t buksz amivel TFH az esetek felében buksz csak chevront, máris csak 52 chevronnál vagy, vagyis csak kb a sorrendben 2. divízió felénél, és már 19 órája tolod. Tehát durván számolva kb 60 órát kell beletolni a 3 hét alatt, vagyis ha napi 4 óra játékkal számolod, akkor 15 nap, tehát kvázi minden hétköznap játszani kell 4 órát, és pihizni hétvégén. Na sok sikert akkor srácok! Én max 30 órát szántam erre, de azzal pont nem jutok el sehova.
                  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                    andiam · 1 hónapja
                    Nagyon durván nyomod ezt a számolgatást. Hol van ebben az azért játszom, mert jól esik, kikapcsol? Nekem napi 20 csatánál több időm nem valószínű, hogy lesz. Ebből addig jutok, ameddig jutok. Azt kapom, amit megérdemlek.
                    Tegnap mikor játszottam, 220 és 180 közt mozgott a várakozó játékosok száma. Ha a korábbi besorolás alapján párosítana a játék, mennyit kéne várni egy csatára?
                    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
                      freezer · 1 hónapja
                      Igen, én kicsit mindig összemosom a jól eső játékot és az elérhető célt Eddig minden szezonban ezüst szintet értem el, most szerettem volna az aranyat megcélozni. Eddig az ezüstért kellett grindolni, de tudtam, h kb az minimum meglesz, így is lett. Most is az aranyért indultam volna, de az előrelátható grindmennyiség miatt még az ezüst sem garantált, így meg nincs igazán sok kedvem az egészhez, önmagában a ranked csak az élvezet miatt azért nem tetszik, mert itt nehezebb érvényesülni és drágább mint randomban, ez csak úgy elfogadható számomra, ha az elérhető cél világos. Na mindegy, még 1 napot rászánok az egészre, aztán inkább megyek randomozni vagy pubgzni :D, abban instább az élmény, mint a sziszifuszi harcban
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Alexis · 1 hónapja
    Szerintem ezt a rankedet is elqrták.
    Legalábbis nekem sokkal jobban tetszett a régi rendszer.
    Frontline-ba is belenyúltak,de az is csak rosszabb lett.
    végre találhatnának egy értelmes fejlesztöt ezekhez a projektekhez.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Kherthyomehr · 1 hónapja
    Emberek, nem sírni kell itt, hanem odafigyelni és akkor lehet haladni. 1,5 óra alatt 7-es rankig elmentem, majdnem minden csata top 3, egyetlen egyszer vesztettem chevront. Ha te magad jól játszol akkor a szar csapatot túl kell élni chevron vesztés nélkül, lejjebb esik a MM ratinged és gyengébb ellenfeleket fogsz kapni. Ez sem egy agysebészet.

KERES
© 2019 eSports Pro Ltd. Minden jog fenntartva.