Jelenleg

13
látogatónk van

2015. június 1. 14:59

M41 Walker Bulldog - Elemzés

Írta:
(29 szavazat)
38 hozzászólás

Bevezetés

Ez a cikk eredendően 2014.11.06-án született, de egy kicsit hosszúra sikeredett (10 oldal :D), ezért sokáig nem volt szívem megcsonkítani szegényt, de most ennek eljött az ideje (mindent az olvasó elméjének megőrzése érdekében). Amikor az elemzést írtam, még nem csapott le az első nerf hullám, ám ez azóta megtörtént, ezért ide írom hogy pontosan  a WG hogyan is képzelte ezt el:

Stock torony:

  • 76mm T91 reload nerfed from 3,1s to 3,3s
  • 76mm M32 reload nerfed from 3,8s to 4,5s
  • 76 mm T91E5 clip reload nerfed from 34s to 38s

Elite torony:

  • 76mm T91 reload nerfed from 3s to 3,3s
  • 76mm M32 reload nerfed from 3,3s to 4,1s
  • 76 mm T91E5 clip reload nerfed from 32s to 36s
  • 76mm M32 Late reload nerfed from 3,5s to 4,3s

A fenti paraméter változásokkal sikerült taccsra tenni a nem dobtáras ágyút, de persze ettől még lesz erről is néhány szó, a lényeg az, hogy a gyengítés előtt még vita tárgya volt, hogy a tank melyik ágyúval használhatóbb, ez gyakorlatilag mára - a dobtáras ágyú javára - eldőlt.

Paraméterek

Ágyú

Az első a 76mm-es T91E5 táras ágyú, amelynek dobkapacitása 10 db lőszer és nagyjából 33 másodperc alatt tölt újra. Átütése 175 mm, típusa APCR lőszer, míg az aranylőszere 210 mm átütésű HEAT, illetve 2,1 másodperc alatt szűkül. Ez az átütés gyakorlatilag megfelel egy T8-as közepes tank átütésének, ezért T7-T8-ben nem lesz azzal gond, hogy át tudjuk-e lőni az ellenfeleket. A tár belső újratöltési ideje 2 mp, ami rendkívül gyors, egymás utáni tüzelést tesz lehetővé (a T57-nek is ennyi). Ebből kifolyólag az M41 ezzel az ágyúval a szokásos felderítő szerepkörön túl egy fajta sebzéskiosztó szerepet is el tud látni, ezért extrém magas átlag WN8-as meccseket lehet vele elérni, legalább is így volt ez régebben. A WN8 értékekhez tartozó táblázatokat azonban többször módosították, ezért ez az előny mára gyakorlatilag eltűnt. A jelenleg elvárt unicum WN8 sebzés 1425, míg az átlagsebzés 895. Gondoljunk itt az AMX 13 75 500 körüli elvárt sebzésére, már is kiderül mennyire BRUTÁLIS ez a tank.

Az ágyú szórása nem túl jó és az ágyú sem különösebben pontos (0,4) rövid és közepes távon, illetve hosszú távon hajlamos a célzókör szélére szórni, ezért a házak ablakain ne akarjunk vele belőni. 

Miért lényegtelen tényező ez? Mert ennél a tanknál az esetek többségében a "felbukkan és megsoroz" (hit and run) taktikával fogunk operálni és automatikus célzással gond nélkül szét tudunk lőni mindenkit. Mivel a tank nagyon mozgékony, ezért az ellenfelek az esetek 90%-ban oldalról vagy hátulról és közelről fogják kapni a találatokat, ezért nem fogjuk az ágyút pontatlannak érezni. A tank ezzel az ágyúval 70 lőszert tud magával vinni, én a 40/30 APCR/HEAT leosztást használtam. HE-t nem igazán van értelme magunkkal vinni, mert nem fogunk várni 33 másodpercet az áttöltéssel és csak 10-es osztásokban lehet betárazni. Az ágyú sebzése átlagosan 150 HP, ez igaz a nem táras verzióra is.

A másik ágyú a 76 mm-es M32 Late ágyú, ez egy tár nélküli cső, amely átütésben és lőszertípusban megegyezik az előzővel. Amiben ez az ágyú jobb, az a célzásidő (1,9), illetve a pontosság (0,38), illetve nagyjából 1 tonnával könnyebb, mint a táras testvére. Ez egyben azt is jelenti, hogy a tank extrém jó mozgékonysága tovább javul, illetve a messzebb lévő célpontokra gyorsabban és pontosabban tudunk rálőni. A töltési ideje 3,94 másodperc, vagyis ha a táras ágyú belső töltési idejét vesszük alapul, akkor ez igen lényeges különbség a másik ágyú javára. Ami a szórást illeti, toronyforgás közbeni szórása fele akkora, mint a táras ágyúnak, a többi érték megegyezik. Mind a két ágyúnál a lövedék torkolati sebessége 1219 m/s, ami elég jó érték, nem fogjuk úgy érezni, mint ha a tornaórán alsómadár fogásból kellene kislabdát dobnunk (viszonyítási alap: STB-1 1478 m/s-el lövi ki a lövedéket és az egy zsinóron húzott focilabda). Az ágyú 65 lőszert tud magával vinni, itt már van értelme 5 db HE lőszert is magunkkal hordozni, a tüzérség levadászása és a bázis reset miatt. Én a 40/20/5 leosztást használtam.

Mi különbözteti meg alapvetően a két ágyút egymástól? Igazából a sebzés/másodperc érték hosszútávon, amelyben a második ágyú igen erőteljesen veri az elsőt (1848/2284), de ha megnézzük az első ágyú 10 tárára levetítve a lövések idejét, akkor az első ágyú sokkal gyorsabban viszi be a sebzést (18 mp/39,4 mp). Természetesen a töltésidőn elveszítjük az első ágyú előnyét. 

A nem táras ágyúval hosszútávon sokkal több lövést adhatunk le, a kérdés az, hogy tudunk-e mindig pozícióban lenni vagy sem. A véleményem az, hogy a kék/lila játékosok lehet, jobban tudnak érvényesülni a második ágyúval a jobb pályaismeret, illetve a kevesebb holtidő miatt, ennek ellenére én a gyorsabb közelharci sebzéskiosztást részesítettem előnyben. Itt jön be az eDPM kérdése, vagyis hogy effektíve mennyit tudunk kamatoztatni a nem táras ágyú előnyéből. Ha folyamatosan pozícióba tudunk kerülni, akkor sokat, de a valóság az, hogy a közelharcban a gyors táron belüli betöltés nagyobb előnyt biztosít számunkra mint a lassabb, de folyamatos töltés.

Ha megnézzük a többi T7-es könnyű tank átütését, akkor ez az érték különösen jónak tűnik:

WZ-131: 181 » M41 és T71: 175 » LTTB: 170 » Auf. Panzer: 157 » AMX 13 75: 144 vagyis  a Bulldog a második ebben a kategóriában.

Torony

A tank az M41 elnevezésű tornyot használja alapból, ami különösebb védettséget nem ad, minden oldalról 25 mm a páncél. Szemből eléggé szopott gombóc, ezért véletlen lepattanók kialakulhatnak rajta, de ne nagyon számítsunk rá. A toronyforgása 48 fok, illetve 380 méterre látunk el vele. A torony képes fogadni a T91E5 táras ágyút, vagyis nem feltétlenül kell egyből kifejlesztenünk a másik tornyot. 

Ugorjunk a fejlettebbik, M41A1 kódjelű toronyra, ami már 50 fokot forog másodpercenként, ami nem különösebben nagy növekmény, ellenben a látótávval, ami 400 méterre nő. így a tankok 80%-át előbb vesszük észre, mint ők minket, illetve a T10-es meccsen sem leszünk esélytelenek az ottani mezőnyt uraló közepes tankok ellen (pl. T-62A, Object 140). Azért az jól látható, hogy magas tierben közel sem tudjuk annyira betölteni a felderítői szerepünket, mint kellene, mert a látótáv előnyünk egyszerűen nem tud érvényesülni. A fejlesztett torony még +50 HP-t is ad az életerőnkhöz (860/910).

Itt kell néhány szót ejtenünk a tank álcázási értékéről, mert ez igen szorosan összefügg a látótávolsággal. Minden könnyű tank mozgásbeli és alap álcázási értéke megegyezik. Ebből következik, hogy az esetek nagyobb részében érdemes a tankkal mozognunk (kivéve, ha egy bokorból passzívan felderítünk). Ez az érték az M41 esetében 14,25%, amit jármű álcafestéssel és rejtőzködés képességgel 28,74-re tornászhatunk fel. 

A tank álcaértéke egyébként nem kiemelkedő a T7-es könnyű tankok között, de nem is vészesen alacsony:

AMX 13 75: 17.67 » Type 62: 16,57 »  WZ-131:16.45 » LTTB: 15,39 » M41: 14,25 » T71: 14.08 » Auf. Panther: 10.43

Sokkal nagyobb probléma az, hogy a tank magas, gyakorlatilag csak az Auf. Panther magasabb és testesebb nála, ezért problémás olyan bokrot találnunk, amelyben el tudunk vele bújni. Persze kidöntött fákból bármikor építhetünk magunknak fészket, mint pl. Sand River F6 pozíciójában.

Felépítmény

Kezdjük az egyszerűbbel, a tanknak nincsen számottevő páncélzata (25/25/19mm). Átlagosan 40-50 mm effektív páncélvastagsággal számolhatunk, ami nagyjából semmire sem elég. Még az alacsonyabb szintű könnyű tankok (Luchs, Leo) is simán átlőnek és a 910 HP-s életerőnk igen gyorsan el tud fogyni magasabb szinteken. Az overmatch szabály miatt azonban ebben bízni is hiú ábránd, játszunk úgy, mint ha mindig minden átütne minket. 

A tank felépítménye a többi könnyű tankhoz képest meglehetősen magas, viszont keskeny (méretre olyan IS-3 magasság). Ez egyben azt is jelenti, hogy sok bokor mögül ki fogunk lógni vele, ellentétben a WZ-131-gyel vagy egy AMX-ekkel. Ne erőltessük a passzív felderítést, használjuk inkább aktívan, rohangálva fel és alá a pályán. A bokorban helyezkedés sokszor nem fog eredményre vezetni.

Felfüggesztés

A tanknak alapból két felfüggesztése van, az alap (M41) és a fejlesztett (M41A1). Ez utóbbi 8800 tapasztalati pontba fog fájni, de mivel nem tudjuk feltenni nélküle a többi modult és a felszereléseket is, ezért ezt érdemes kihúzni szabad XP-ből. A dolog annyiban mókás, hogy a könnyebbik ágyú (M23) csak a második toronyra tehető fel, ami viszont nehezebb.

Az első felfüggesztéssel is nagyon gyorsan fordul a tank, 54 fok másodpercenként, a másodiknál 2-vel magasabb (56 fok), de én nem igazán éreztem a különbséget. Sokkal érdekesebb a dolog, hogy ha összevetjük a többi T7-es könnyű tankkal ezt az értéket:

M41 és T71: 56 !!! » WZ-131: 54 » LTTB: 48 » Auf. Panther és Amx 13 75: 40 , vagyis mindenkinél gyorsabban fordulunk, ez az érték még a könnyű tankok között is magasnak számít, ráadásul a tank elég keveset veszít a hirtelen vett, éles kanyarok után a sebességéből. 

Motor

A tank motorja egyben áldás és átok is. Az első motor 500 lóereje nem sokban tér el második 550 lóerejétől, mind a kettő nagyon jól mozgatja a tank 23 tonnás tömegét. Sajnos mind a két motor 20%-ban gyullad ki, mégsem vettem észre, hogy az átlagosnál többször halnék meg tűz miatt. Ennek két oka van, az egyik hogy érdemes automatikus tűzoltó készüléket használni rajta, mert így az esély lecsökken 10%-ra, másik hogy általában 2-3 lövéstől meghalunk, ha láncolnak meghalunk, ezért általában nem amiatt kell aggódnunk, hogy a tűz fog velünk végezni (viszont a tűzhaláltól és a meccs végétől mindenképpen megment a tűzoltó készülék, nem beszélve az alacsonyabb javítási költségekről). Bátrak spórolhatnak kézi tűzoltó készülékkel, én nem próbáltam automata nélkül.

Ide írom a hp/lóerő arányokat - 21,1 és 23,2 - de igazából ezt az értéket a játék egyik leglényegtelenebb elemének tartom. Sokkal fontosabb a tank talajellenállása, 0,48 kemény, 0,58 közepes és 1,05 laza talajon, ami meglehetősen jónak számít. A végsebessége 72 km/óra, amit igen gyorsan elér, dombmászási képessége sem rossz, illetve 24 km/órával tudunk tolatni.

Sajnos a Bulldog másik gyengesége a lőszerrekesz (ammo rack) sérülékenysége. Elég sok olyan meccsen vagyok túl, ahol az első lövés kiütötte, ebből következően hajlamos a felrobbanásra is. A dolgot tetézi, hogy a tankok, akikkel találkozhatunk, nagy alfa sebzéssel rendelkeznek, ezért az egylövéses körhintára néhányszor biztosan fel fogunk ülni (lőszerrekesz HP: 160).

Ajánlott játékstílus

Alapvetően meghatározza az, hogy milyen tierbe kerülünk. Elvétve előfordul (azt hiszem 200 meccsből egyszer volt ilyen), hogy T7-es volt a legmagasabb szint, de a csatáink nagy részét T8-T10-ben töltjük. Gondoljunk erre úgy, mint ha a T8-lenne a top tier, a T9 a medium és a T10 a bottom. Igazából a T8-as tankokkal - leszámítva a rétegelt páncélzatú nehezeket - nincsen probléma, egy tárból kilőhető egy T32-es, ami jól mutatja a tűzerőnket. A probléma magasabb szinten kezdődik, ahol sok olyan tank jöhet szembe, akit oldalról is csak nehezen tudunk átlőni, illetve egyes T9-es nehéz tankokat szemből még a gyenge pontjukon sem biztos, hogy átütjük (ST-1, E 75, VK 45B). Sok esetben egy nagy dobás szükséges az RNG dobókockán, hogy a találat bemenjen és mivel az alfa sebzésünk kicsi, ezért ezzel nem érdemes próbálkoznunk.

T6-T7-es ellenfelek esetén nyugodtan átválthatunk ragadozó módba, mert egy átlagos T6-os nehéz tank HP-ját 6 lövésből lenullázzuk és a T7-es tankok is mind beleférnek egy teljes tárba. 

T8-ban, ahol a legtöbbet fogjuk játszani, érdemes a már sérült tankokat kiszedegetnünk. Egy fél életerővel rendelkező tankot könnyedén le tudunk tárazni, még akkor is, ha 1-2 lepattanóval számolunk.

T9-T10-ben ne erőltessük a meccs elején a sebzést, inkább aktív (és néha passzív) felderítésre helyezzük a hangsúlyt. Az esetlegesen elvont figyelmű, sok HP-val rendelkező ellenfeleket csipegethetjük hátulról, vagy folyamatosan láncolhatunk (permatrack), amíg ki nem végzi őket a csapat. 

A könnyű tankok esetében, nagyon fontos a csata kezdeti szakasza. A sebzéseket akkor tudja kiosztani a csapat, ha a könnyű tankok felderítik az ellenséget, EZ AZ ELSŐDLEGES feladatunk. A Bulldog rendkívül jó aktív felderítésben a kiemelkedő fordulása, talajellenállása és végsebessége miatt, ezt használjuk ki (Red Shire, Malinovka, Prohorovka, Fiery Salient stb.). Röhögve át fogunk érni egyik oldalról a másikra, kár pazarolnunk az erőnket passzív felderítésre, ebben a műfajban vannak nálunk jobbak. Koncentráljunk a meccs elejére és közepére, mert a végjáték nem igazán az erősségünk. A tüzérség nehezen szedi ki a Bulldogot, mert nagyon fordulékony és jól is gyorsul (de RNG bácsi persze bármit be tud adni). 

Akiket messzire kerüljünk el:

  • rétegelt páncéllemezzel rendelkező tankok ellen ne lőjünk HEAT-tet: IS-3, IS-6, E 100
  • akiket nem tudunk, vagy csak nagyon nehezen ütünk át oldalról (IS-4)
  • akik gyorsabbak nálunk, tárasok vagy nagyobb tűzerővel rendelkeznek: AMX 13 90, WZ-132, egyéb táras tankok
  • mindenkit, akit nem tudunk leforogni és van esélyük pattintani: magas szintű medek, pl. Type 59, T-54, T-62A, Object 140, Obj. 430

Ajánlott felszerelések, fogyóeszközök és legénységi képzettségek

Ajánlott felszerelések

  • amivel én használtam: vertikális stabilizátor (vstab), optika (coated optics), fokozott szellőzés (ventilator)
  • amivel még el tudnám képzelni, elvetemült passzív felderítőnek: binocular, fokozott szellőzés (ventilator), álcaháló (camonet)

Ajánlott fogyóeszközök

  • Automata tűzoltó készülék
  • Kis javító készlet
  • Kis elsősegély csomag

Ajánlott legénységi képzettségek

Arra helyezzük a hangsúlyt, ami a tank erőssége, vagyis mozgás, lövés, látótáv és álca. Több járható út is van, igazából csak azt kell eldönteni, hogy az elit alakulattal kiváltjuk-e generálisan a képzettségeket vagy inkább a sokrétűség jegyében külön képzettségenként vesszük fel őket.

  1. képzettség 2. képzettség 3. képzettség 4. képzettség
Parancsnok 6. érzék Álcázás Elit alakulat Sasszem
Lövész Biztos kéz Álcázás Elit alakulat Mesterlövész
Vezető Sima futás Álcázás Elit alakulat Csúsztatott kuplung
Töltő Biztonságos elhelyezés Álcázás Elit alakulat Javítás

A 3. sor és a 4. sor sorrendje igény szerint felcserélhető. A tankban a Parancsnok egyben rádiós is, vagyis onnan is válogathatunk képzettségeket.

Bevétel

A bevétel egyenes arányban áll az általunk kiosztott sebzéssel, de igazából ekkora élvezet mellett ez teljesen másodlagos szempont. Ha nem lövünk prémium lőszert, akkor 20-30k kredit befolyik egy meccsen, Az olyan körök ahol 2000 körül sebeztünk nem ritkák, de nagyon függünk az MM jóindulatától, ezért a bevétel eléggé hektikus.

A sűrű prémium lőszer használata brutális negatív köröket eredményez, simán benne van egy mínusz 60-90.000-es végösszeg is.

Az APCR lőszer ára 270 kredit, a HEAT 5600 kredit vagy 14 arany, ami nem olcsó, ezzel kalkuláljunk, mikor elkezdünk ész nélkül HEAT-et lövöldözni.

Előnyök és hátrányok

Előnyei

  • két választható csúcságyú, különböző játékstílusra
  • táras ágyú: brutális sebzés a táras ágyúval, gyors belső lőszertöltési idő
  • nem táras ágyú: pontos, gyorsan szűkülő, kevésbé szóró ágyú
  • jó talajellenállás, gyorsulás, fordulás és végsebesség
  • szintjéhez mérten nagy átütés
  • nagyon jó látótáv
  • a játék legjobb T7-es könnyű tankja

Hátrányai

  • a szokásos könnyű tank betegségek: alacsony életerő, páncélzat és sebzés
  • könnyű tankhoz képest gyenge rejtőzködési képesség
  • sűrűn sérül a lőszerrekesz (van mikor egyből felrobban)
  • gyúlékony motor
  • drága prémium lőszer
  • magas felépítmény
  • a prémium lőszer HEAT

Kiknek ajánlott

Jelenleg a játék egyik legnagyobb élvezetet adó tankja, de kezdők számára nehezen játszható. Nem igazán megbocsájtó tank, de ez nagyjából az összes könnyű tankra elmondható. A T7-es tankok közül kiemelkedik, jelenleg szerintem a játék legdurvább könnyű tankja, de nem való mindenkinek. Aki szeretne egy gyors tankkal játszani és nem zavarja a páncél és az életerő hiánya, annak a tank különösen ajánlott. Vigyázni kell vele azonban, mert a hibákat nem tolerálja és az örömünk gyorsan szomorúságba fordulhat, ha egy kicsit nem vigyázunk. A Bulldog legnagyobb előnye elképesztő flexibilitása és ez az, ami sok ember számára vonzó lehet. Ha kell aktív vagy passzív felderítő, de akár a sebzésosztó szerepét is jól betölti. Kiemelkedő menettulajdonságai miatt gyorsan oldalt válthatunk, a jó játékosok szeretni fogják, mert a pálya bármelyik pontjára hamar odaérünk. Sajnos a mostani pályakialakítások sokszor nem támogatják a felderítést (Severogorsk, Abbey, Himmelsdorf, Ruinberg, Harkov stb.), ezért sok esetben úgy érezhetjük, hogy ki lettünk szorítva a játékból, de ez nem a Bulldog specifikus tulajdonság, sokkal inkább a könnyű tankokat általánosan sújtó probléma. Összességében elmondható, hogy mindenkinek megér egy próbát, ha más nem a tesztszerveren. Aki viszont a T10-es T57-es tank miatt játszik az ággal és nem akar sűrűn magas tierben játszani, annak jobb választás lehet a T71-gyel kezdődő közepes tank ág.

Videók


Az elemzést írta: Jackal_hun

Utoljára frissítve: 2018. szeptember 7. 10:43

NE KONTEÓZZ, NE SÍRJ! Mielőtt kommentelsz, ezt feltétlen olvasd el!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
karakter van hátra.
Hozzászólások betöltése... A hozzászólás frissítve lett 00:00.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    panzerpeter
    • Tankos
    · 6 éve
    Imádom ezt a kis "vacakot". Elképesztő meccseket lehet vele menni, a táras ágyúval valami fantasztikus de ez persze megítélés kérdése.

    Két jobb meccs képe

    [img]http://kepfeltoltes.hu/160820/shot_033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

    [img]http://kepfeltoltes.hu/160820/shot_030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Ligi007
    • Tankos
    · 7 éve
    De utálom ezt a tankot!
    A töltési ideje kicsit nagyon jó!
    WG mindig az egyensúlyról papol itt nem lehet érezni!
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Jackal_hun
    • Tankos
    · 8 éve
    Jaah, az egy régebbi mod, amit próbálgattam
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Attila27
    • Tankos
    · 8 éve
    Az első videóban hogyan tudott foglalni az enemy, mikor az elejétől kezdve vitted magaddal a foglaló körötöket?
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    bearx
    • Tankos
    · 8 éve
    [quote name="Jackal_hun"]

    Sanszos hogy igazad van. Rosszul írtam a cikkben? Mert akkor javítjuk.[/quote]

    A cikkben nem volt szó erről szerintem, csak a hozzászólásokban.

    [quote]#21gmaster0o02015-06-03 13:26en szerintem akkor lesz serul ha bizonyos hpt veszit, es ha mindet elveszi akkor pukk.
    [/quote]

    Az alapján amit idéztem, elvileg 1hp damage is elég ahhoz, hogy sérüljön ha eltalálják (elvileg) Csak annyi, hogy van rá egy mentődobás. Lőszerrekesznél 27% esély van rá, hogy sérül, ami nem olyan vészes, hiszen el is kell találni (bulldog, 50-120, is-3, obj-140 nem nehéz) és még utána megdobni a 27%-ot. Ezért lehet placebohatás, pont szerencseszériád volt, nem azt találták el, vagy megdobtad a mentőt folyton.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    alldaybig
    • Tankos
    · 8 éve
    Skót taktika üss fuss rejtőzz
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    gmaster0o0
    • Tankos
    · 8 éve
    en szerintem akkor lesz serul ha bizonyos hpt veszit, es ha mindet elveszi akkor pukk.

    De ebbe nme vagyok biztos es lehet h. csak placebo az egesz, de pls FCM-el amiota van rajta bizti elhelyezes alig kapok ammo racket, ugyenez STB-re. Pedig az elso 50 csataba anyaztam miatta rendesen. De tenyleg lehet ez csak placebo.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Jackal_hun
    • Tankos
    · 8 éve
    [quote name="bearx"][quote name="Dodge94HUN"]Nekem szerencsére kezdetektől jó legénységem van a Bulldogban, Bizt Elhelyezéssel, így nem kapok olyan sok ammo racket. Szerintem csak kb 20 csatánként egyet-egyet.[/quote]

    Javítsatok ki ha tévednék, de én úgy tudom, hogy a lőszerrekesz sérülés esélyét nem csökkenti a bizt. elh. csak a teljes megsemmisüléséhez kell kicsit több sebzés. A lőszerrekesz hp-ja nő 12,5%-al.
    Az esély: When a module or crew member is hit, they do not necessarily take damage from the hit. Instead, most modules have a specific chance not to take damage. This is also referred to as a saving throw. The base chances of damaging a specific module or crew member when hitting it are as follows: [u]Ammunition Rack: 27%[/u]
    No other factors influence these chances. The amount of ammunition you are carrying does not affect the chance of your ammunition rack taking damage.[/quote]

    Sanszos hogy igazad van. Rosszul írtam a cikkben? Mert akkor javítjuk.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Dodge94HUN · 8 éve
    Lehet, hogy igazad van. Most nem tudok, meg kedvem sincs utánanézni. Annyit tudok, hogy nekem nem gyakori a lőszerrekesz sérülése.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    bearx
    • Tankos
    · 8 éve
    [quote name="Dodge94HUN"]Nekem szerencsére kezdetektől jó legénységem van a Bulldogban, Bizt Elhelyezéssel, így nem kapok olyan sok ammo racket. Szerintem csak kb 20 csatánként egyet-egyet.[/quote]

    Javítsatok ki ha tévednék, de én úgy tudom, hogy a lőszerrekesz sérülés esélyét nem csökkenti a bizt. elh. csak a teljes megsemmisüléséhez kell kicsit több sebzés. A lőszerrekesz hp-ja nő 12,5%-al.
    Az esély: When a module or crew member is hit, they do not necessarily take damage from the hit. Instead, most modules have a specific chance not to take damage. This is also referred to as a saving throw. The base chances of damaging a specific module or crew member when hitting it are as follows: [u]Ammunition Rack: 27%[/u]
    No other factors influence these chances. The amount of ammunition you are carrying does not affect the chance of your ammunition rack taking damage.
Tovább a kategóriában: « T37 - Elemzés M24 Chaffee - Elemzés »
© 2023 WOTINFO. Minden jog fenntartva.