Jelenleg

27
látogatónk van

2014. november 6. 11:20

Conqueror - Elemzés

Írta:
(44 szavazat)
52 hozzászólás

Paraméterek

Ágyú

A Conqueror közkedvelt ágyúja a tier 10-es 120 mm Gun L1A1, vagyis ugyanaz ami az FV215b-n, a Centurion 7/1-en és az FV2402-n is megtalálható.

A löveg sebzése 400 hp/átütés (a skálája 300 hp-tól 500 hp-ig tart), ami 259 mm-es pennel párosul. Ez bőven elég az összes tankra, ami a játékban megtalálható. Ha ez mégsem lenne elegendő, akkor használjuk a prémium lőszert, ami 326 mm-t üt át, bár ritkán fordul elő olyan kritikus helyzet, hogy szükségünk lenne rá.

A legspeciálisabb újítás a HE lövedék terén történik, ugyanis az 515 hp-s alphasebzés mellé 120 mm-es(!!!) átütés társul, amivel a tier 7-es heavyket, valamint az AMX 50 tonnás nehéz tankokat akár szemből is bombázhatjuk.

Az újratöltés szellőzéssel, töltésgyorsítóval és elit alakulattal 8,8 másodperc alá vihető, ami a szintjén a legjobb DPM-mel jár a heavyk között.

Elképesztő, 10 fokos lövegsüllyedése pedig egyenesen a dombokra teremtette ezt a harckocsit.

Torony

Megtévesztő, hogy a tier 8-as heavy 165 mm-es toronyfrontja után most kapunk egy 152 mm-est. Ám az igazság az, hogy ezt sokkal nehezebb beütni, mivel a döntöttsége mérföldekkel jobb. Az egyetlen gyengepontja a parancsnoki kupola egyenes, döntetlen, keskeny kis lemeze. Ha viszont egy picivel is az egyenes rész felé céloznak, már csak modul vagy legénység sebződést kapunk. Ezt a gyengepontot viszont bőven el tudjuk bújtatni a 10 fokos lövegsüllyedésünknek hála.

A torony oldala és hátulja 89 illetve 70 mm-es, így igyekeznünk kell, hogy ezekből minél kevesebbet mutassunk az ellenfél számára.

Az alap látótávolságunk 400 m-es, aminél nem is kívánhatnánk jobbat egy nehéz tankban. Elég furcsa módon, legénységi álca skillel, álcafestéssel, álcahálóval és periszkóppal még lőhetjük is azt, amit passive spottolással felderítünk, de ez már nagyon extrém egy nehéz harckocsi esetében.

A tornyunk nagyon gyorsan forog, valamint középen helyezkedik el, így valamivel könnyebbé teszi a sidescrapelést.

Felépítmény

A frontja ugyanolyan felépítésű, mint a Caernarvonnak, ugyanúgy 130 mm-nyi acéllal bevonva, valamint az oldalai is úgyszintén 51 mm-esek és a „feneke” is 38 mm-es. Ennek következtében sidescrapelésben elég esetlen, de tapasztaltabb játékosok megpróbálhatják óvatosan használni ezt a harcmodort is vele auto-bounce szögekkel.

Felfüggesztés

Nagyon gyorsan képes megfordítani a tanktestet. Amennyiben nem láncolnak minket, esélytelen hogy körbeautózzanak hp vesztés nélkül. A lánctalpak ellenben nem nyelnek el sok lövést, kivéve az auto-bounce szögek esetében.

Motor

A Conqueror motorja a tier 10-es Rolls-Royce Griffon, amelynek a 950 lóereje 34 km/h-s végsebességet ad a 60 tonnás járgánynak. Ezen kívül egészen gyorsan mozog emelkedőn is.

Mivel könnyebben beüthető a jármű oldala, számítanunk kell tűzre, ezért szükség lesz a tűzoltókészülékre is.

Ajánlott játékstílus

A Caernarvonhoz hasonlóan ez a tank is a dombokon érzi jól magát a legjobban a kitűnő lövegsüllyedése és az erős toronypáncélzata révén. Amennyiben egy olyan városi pályán találjuk magunkat, ahol a dombokra csak medek szoktak menni (pl. Ruinberg), ott hull-down pozíciókat kell alkalmaznunk, bár óvatosan meg lehet próbálni a sidescrapelést is.

A toronypáncél hihetetlen sok mindent képes elnyelni, bár az ISU és a Borsig penje már kifog a lövegpajzsán is.

Arany lőszert szinte felesleges betölteni, kivéve, ha úgy érezzük, hogy szükség van az utolsó megmaradt ellenfél ellen rá egy 1v1-es szituációban.

A tier 7-es tankokra, jó néhány tier 8-as tankra, valamint a gyengén páncélozott TD-kre, artykra automatikusan töltsünk HE lőszert, mert garantáltan átviszi őket.

Ajánlott felszerelések, fogyóeszközök és legénységi képzettségek

Ajánlott felszerelések

  • Töltésgyorsító
  • Szellőzés
  • Szerszámos láda/Periszkóp/Vizes lőszerrekesz

Ajánlott fogyóeszközök

  • Kis javítókészlet
  • Kis tűzoltókészülék/Automatikus tűzoltókészülék
  • Kis elsősegélycsomag

Ajánlott legénységi képzettségek

A parancsnok számára a legfontosabb, és KÖTELEZŐEN az első skill a 6. érzék. A többi legénységi tag számára a Javítás, Megelőző Karbantartás, Biztonságos Elhelyezés, Fegyverkovács ajánlott.

Előnyök és hátrányok

Előnyei

  • Hatalmas átütés
  • Nagyon pontos ágyú, gyors célzással
  • Nagy DPM
  • Erős toronypáncél
  • Nagy lövegsüllyedés
  • Nagy látótávolság

Hátrányai

  • Harmatgyenge oldalpáncél
  • TD-k és artyk ellen nagyon kiszolgáltatott (a tier 8-as artyk is sokszor leveszik egy lövésből az életünk háromnegyedét)

Kiknek ajánlott

Aki megtanult játszani a tier 8-as heavyvel vagy a magas szintű brit közepesekkel vagy a T29-T32-T34 hármas közül valamelyikkel, annak garantált szórakozás lesz ez a tank. 

Dombokon, valamint tier 9-es meccsekben még a városi pályákon is könnyűszerrel szerezhetünk vele temérdek Acélfalat. Tier 9-ben Nagy Kaliber-gépnek számít, sokszor 5000+ sebzéssel.

Mivel eléggé arty-érzékeny, tier 10-es közegben, nyitott pályán, ahol sok arty van, ajánlanám a hátrahúzódást egy bokorba, ahonnan kényelmesen lehet sniperkedni vele.

Bónuszként még annyit, hogy 1950 hp-ja van, amivel megszerezte a vezetést a tierbeli heavy társai ellen.


Az elemzést írta: OdieHun

Utoljára frissítve: 2018. szeptember 7. 10:47

NE KONTEÓZZ, NE SÍRJ! Mielőtt kommentelsz, ezt feltétlen olvasd el!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
karakter van hátra.
Hozzászólások betöltése... A hozzászólás frissítve lett 00:00.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    48254F · 9 éve
    Sakál Úr, támogatlak: :vazelin:.

    Hogy ne fájjon annyira.

  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Claymaker52
    • Tankos
    · 9 éve
    Hát jackal ha ettől tartasz, az már rég rossz. Ha elemzésbe fogsz jobb ha erre felkészülsz mert én sem várlak majd kesztyűs kézzel :P nem tudom amúgy hogy veled vitáztam-e erről, de csak ezt a minimális határ dolgot vonom vissza, valóban kellene, a többi állításomat tartom ;-)
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Jackal_hun
    • Tankos
    · 9 éve
    [quote name="Morphelo"][quote name="Jackal_hun"][quote name="Claymaker52"]Már az első mondat sem igaz. Ajánlott játékstílus crtl+c, ctrl+v a caernarvonról, rém gyenge az egész. Így tényleg felesleges elemzést írni, semmi olyat nem mond, ami a hasznomra lehetne a későbbiekben. Kár hogy csak nevedben hasonlítasz OdinHUN-ra...[/quote]


    Még mindig várjuk a Jackal_hun nevet a szerzők sorából :P . Amúgy igazad van

    Én oltottam az embereket De igazam lett nem?

    Önmagában azt sem értem, minek kell feltenni egy nap 5 db 2 oldalas elemzést. Én 1 db JÓ elemzést szeretnék, ami 10 oldal, van hozzá 3 videó, páncélrajzok stb. stb.[/quote]

    [quote name="Morphelo"][quote name="Jackal_hun"][quote name="Claymaker52"]Már az első mondat sem igaz. Ajánlott játékstílus crtl+c, ctrl+v a caernarvonról, rém gyenge az egész. Így tényleg felesleges elemzést írni, semmi olyat nem mond, ami a hasznomra lehetne a későbbiekben. Kár hogy csak nevedben hasonlítasz OdinHUN-ra...[/quote]

    Én oltottam az embereket De igazam lett nem?

    Önmagában azt sem értem, minek kell feltenni egy nap 5 db 2 oldalas elemzést. Én 1 db JÓ elemzést szeretnék, ami 10 oldal, van hozzá 3 videó, páncélrajzok stb. stb.[/quote][/quote]

    Még mindig várjuk a Jackal_hun nevet a szerzők sorából :P . Amúgy igazad van [/quote]


    Értem a célzást és értékelem a diszkréciódat itt négyszemközt Csak félek Dozertől, hogy széttrollkodja majd a cikkem
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Morphelo
    • VIP
    · 9 éve
    Még mindig várjuk a Jackal_hun nevet a szerzők sorából :P . Amúgy igazad van
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    ZoMTiBi
    • Tankos
    · 9 éve
    A torony minden csak nem erős, tier 8as heavy röhögve belövi még a lövegpajzsot is. Sidescripe maximum tier 8as stock tankok ellen működik... Itt áll a garázsomban, 2100+-os WN8-ú játékos vagyok, ez a tank minden csak nem jó. Másodsoros camper tank !!! ágyúsüllyedés nélkül !!! (stock torony+stock ágyú, na az 10fok). Arra jó, hogy 1 hiteljék az artyk és kellemetlen perceket okozzon a használójának. Csak fedezékből viszonylag távoli célpontok ellen hasznos, vagy tök hátolról, hogy még csak fel se spotolják. 2100-2300-as átlag dmg-em van vele, de kín keservesen lehet csak összekaparni ezt az átlagot olyan megfontolt játékkal, hogy az már fáj. Feltételezem, hogy neked vagy sohasem volt ilyen tankod, vagy értelmi szinted alapján azt sem tudod, hogy hanyadikán van elseje.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Jackal_hun
    • Tankos
    · 9 éve
    [quote name="Claymaker52"]Már az első mondat sem igaz. Ajánlott játékstílus crtl+c, ctrl+v a caernarvonról, rém gyenge az egész. Így tényleg felesleges elemzést írni, semmi olyat nem mond, ami a hasznomra lehetne a későbbiekben. Kár hogy csak nevedben hasonlítasz OdinHUN-ra...[/quote]

    Én oltottam az embereket De igazam lett nem?

    Önmagában azt sem értem, minek kell feltenni egy nap 5 db 2 oldalas elemzést. Én 1 db JÓ elemzést szeretnék, ami 10 oldal, van hozzá 3 videó, páncélrajzok stb. stb.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Hoat
    • Tankos
    · 9 éve
    Elnézést, de ezt már nem bírom megállni szó nélkül.
    Tényleg nem gyalázkodni akarok, de a poszt szerzője valóban játszott már Conqueror-ral??? Mert amit itt leírt, szöges ellentétben állnak az én tapasztalataimmal.

    Már az is döbbenet, hogy páncélról beszél. Ennek a tanknak nincs páncélja. És most nem csak a test oldalsó vagy hátsó részéről beszélek ( amit egy tier III -as simán átlő. Igen, tier III). Az én Conquerorom kb. 10-ből egy lövést védett szemből, azt is pattanással. Lehetett pezsgőt bontani, ha valami nem ment át rajta. Kb. mint egy Hellcat, csak ez nagyobb célpont volt.

    Aztán meg lehetne említeni a sérülési hajlandóságot is, ami jól jelzi, mennyire értelmetlen a DPM ebben az esetben. Jobban sebzel, mint az ellenfél? Igen, de csak az első lövésig. Neki van páncélja, neked nincs, a bejövő lövedék nem csak lesebez, de viszi magával az ammorack-et és a töltőt is. Mindjárt más lesz a DPM.
    Ha már ammorack, akkor talán nem ártana megemlíteni azt sem. Nekem Biztonságos elhelyezés - Vizes tároló kombóval ment a menet, ennek hála csak minden második csatában búcsúztam el a lőszerrekesztől. Talán mert a közbenső csatákban nem találtak el.

    Aztán a csodás ágyúról, amitől mindenki elájul. Sajnálom, de hiányzik belőle az a fear factor, amitől egy ilyen papír tank túlélhetne. Nem nagyon sebez 400-at sem, a többit már fent leírtam.

    Összességében ez a tank a legrosszabb tier IX-es, amivel eddig játszottam. Az egyetlen mód, ahogyan használható, az a TD-ként támogatás a harmadik sorból, ami különösen remek érzés, ha top heavy vagy a lista csúcsán. Persze minden előnyöd hiányzik, ami a TD-knél van - jól látnak, kiváló célpont vagy, páncélod semmi, sebzésed gyenge.
    Hatalmas csalódás volt ez a tank, ezért nem értem a fenti áradozást.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    EddieCivic4g
    • Tankos
    · 9 éve
    " Elég furcsa módon, legénységi álca skillel, álcafestéssel, álcahálóval és periszkóppal még lőhetjük is azt, amit passive spottolással felderítünk, de ez már nagyon extrém egy nehéz harckocsi esetében."

    Hogy mi van? Ok, ágyú helyett álcahálóval és periszkóppal lőni tényleg extrém sport /főleg heavyvel /, de még mindig nem értem, mit akar jelenteni ez a mondat.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    WT14
    • Tankos
    · 9 éve
    [quote name="Hun_Mercenary"] Vagy esetleg egy repeszpáncél, hiszen írta az író, hogy az arty nagyokat vág bele. [/quote]

    Repeszpáncél (szerintem) ide felesleges, az csak akkor véd ha nem üt a HE hanem kívül robban. Ezt oldalról, hátulról üti a HE, szóval ilyenkor nem véd a repeszpáncél. Frontális, vagy toronytalálatnál véd, de ezért még mindig nem éri meg feltenni, mivel alacsony a tank, és nem tartozik a leglomhábbak közé. Repeszpáncél szvsz az E100, Jpz E100, T95, Jagdtiger típusú tankokon kifizetődőbb. Ha majd megveszem, valószínűleg vstab megy rá a venti és a gun rammer mellé, esetleg a vizes lőszerrekeszen elgondolkodok majd.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Hun_Mercenary
    • Tankos
    · 9 éve
    Most komolyan ctrl c+v lett az ajánlott játékstílus??? :-x
    Első mondat már rossz.
    Ajánlott felszerelések vízes lőszerrekesznek még lenne valami értelme, de szerintem sokkal jobb egy menet stabilizátor. Vagy esetleg egy repeszpáncél, hiszen írta az író, hogy az arty nagyokat vág bele.
    Én lehet, hogy tier7-es tankokra nem töltenék HE-t reflexből. Talán Tigrisre.
    Szerintem ez eléggé gyenge elemzés lett.

Kapcsolódó elemek

© 2023 WOTINFO. Minden jog fenntartva.