Jelenleg

32
látogatónk van

2014. november 25. 13:31

Fejlesztői hírcsokor #108

(5 szavazat)
68 hozzászólás

  • Amikor tesztelik az új látótávolság rendszert, a fejlesztők tudomásul veszik hogy lehet hogy a magas szintű könnyű tankok hátul maradnak és csak kempelnek a nagy látótávjuk és a jó ágyúik miatt. 
  • Statisztikák szerint az IS-6-ról és KV-5-ről 50%-ban lepattannak a saját szintjükön lévő tankok lövései (arany lőszert is beleértve).
  • K: "Mi van a szuperteszterekel, látom őket normál csatában exkluzív tankokkal menni de bénák!" V:(SerB) "Ha irigykedsz, tedd csöndben"
  • Az IS és IS-3 ugyan olyan D-25 (D-2-5) újratöltési idővel rendelkezik mint a KV-3 és a KV-4, annak ellenére hogy az IS-ben csak egy töltő van és a KV-ban kettő, mert a második töltő "elintézi a tervezési hátrányokat2
  • Az egyedi missziók időkorlátosak, de elég hosszú idő van rájuk. Szezonokban jönnek, kb. fél évenként. 
  • Evilly azt mondja a nehéz missziókkal kapcsolatban "Az összesítő hatás jobb annál mint ha minden nap játszani kéne" (elismeri hogy a korábbi missziók nem voltak jók, főleg a KV-220 az Orosz szerveren)
  • Evilly azt mondja az Object 260 szándékosan nagyon nehéz lesz. 
  • Úgy tűnik jól sikerült a T-34-3 buff
  • Az ágyúsebzésnek nem kell kötődnie a kaliberhez. Ez egyensúly paraméter. 
  • Az "egyedi missziók" ugyan azok lesznek mindenkinek (CX: "egyedi")
  • A régi T8as könnyű tankokat buffolják ha "szükséges"
  • Egyedi missziók túl nehezek? "Ne aggódjatok. Várjátok meg amíg bekerül" 
  • Storm a szuperteszterekről: "Minden fajta játékost keresünk, nem csak jó játékosokat. Azért hogy jobban vissza adják a statisztikákat. Így jobban hasonlít a normál csatára."
  • Storm azt mondja nem nagy az arany lőszer használat. Az se segítene a Mauson ha korlátoznák az aranylőszert 5 darabra, mert mindenki arra lőné.
  • Az egyik ok amiért nem korlátozzák az aranylőszert, mert az csökkentené a profitot.
  • A Maus nem lesz buffolva. T10-ben az egyik legjobb statisztikákkal rendelkezik. 
  • A fejlesztők bannolják azt a modot ami megmutatja hogy milyen lövedék találta el a  tankodat. Az ok nem csak az hogy megmutatja mivel találtak el, hanem azt is elárulja hogy ki talált el.
  • A fejlesztők még elemzik a visszajelzéseket a pár másodperces fagyáskoról.
  • K: "Hiányolom azokat az időket amikor az IS-4 T9-ben ott ált a mező közepén és lepattant minden róla." V:"És ezt normálisnak találod?"
  • T-35 (több tornyos nehéz tank) nem jön 2015-ben
  • Nem növelhetik a távolság miatt történő átütés csökkenést, mert gondokat okoznak alacsony és középszinten. 
  • Storm azt mondja az aranylőszer esetében a két lehetőség (sebzés csökkenés, drágább ár) elfogadható, de mind kettőnek van hátránya, különösen a pénzbevétel és a játékosbázis hozzáállásában.
  • Az egyik paraméter amit figyelembe vesznek az arany klőszer változtatásakor, az a profit. 
  • +/-1 MM-et rég elvetették
  • +/-3 MM nem tér vissza
  • Storm sosem bántalmazott fizikailag senkit rossz munkáért. Maximum kiabált valakivel skypon keresztül. de azt mondja hogy nem csinálja mert konfliktus kerülő ember. 
  • A fejlesztők belsőleg már rég vitatkoznak a  páncél szerepéről. 
  • A fejlesztők vitatkoznak arról hogy mit csináljanak az M48 Pattonnal.
  • A pontosságot nerfelik egy picit. Pontosabban a lövedékek eloszlását a körben. 
  • Azért késik a render távolság körre váltása, mert ütközött az új BigWorld motorral. Storm reméli 2015 első felében bekerül. 
  • Az új mozgási fizika javítja majd a tankok dinamikáját 
  • IS-7 will not be buffed, statistically it’s fine more or less IS-7 nem lesz buffolva. Többé kevésbé rendben van statisztikailag
  • K: "Fejlesztők, jelenleg a T-34-3-al tápolok és sok sebzést kiosztok egy felderítő a segítségével. Ha csökkentitek a látótávot, akkor kapnak a prémium tankok valami kompenzációt a sebzésveszteségért, mikor valaki más felderít?" V (SerB): "Mondjuk, hogy csökkentjük a látótávot. Ha csökkentjük, akkor a valaki más által felderített tank sebzés sokkal nagyobb részt tesz ki az összesebzésből. Azt javaslod, hogy a szorzókat csökkentsük, hogy minden úgy maradjon ahogy van? Okés, elgondolkodunk rajta."
  • K: "Miért csináltok igazságtalan küldetéseket?" V (SerB): "Hogy a kapzsi kölykök, mint te, szenvedjenek."
  • Storm azt mondja, hogy ha erős FPS esésed van, mikor "felvillantasz" (felderítesz) több ellenfelet egy időben, azt jelentheti, hogy a HDD-d lassú és sokáig tart neki betölteni a modelleket. Töredezettségmentesítés segíthet valamennyire." (DX: Vagy egy értelmes kliens, nemde ;D).
  • Egyéni Küldetések (a 0.9.5-ben az Object 260, T55A és T28 Concept-tel) nem lesznek időhöz kötve (vagyis nem lesz pontos idő, hogy mire kell elérni), de Storm hozzáteszi, hogy nem kell miatta túl boldognak lenni, mert nehezek lesznek a küldetések.
  • célzási idő a játékban azt jelképezi "ami alatt az ágyúval céloztak", ez a paraméter "elégé megfelelően" valóságot jelképezi
  • K: "Az ágyú stabilizáció paraméter összezavarja az embereket" (SS: ágyú stabilizáció ebben az esetben egy átfogó fogalom ami azokat a paramétereket foglalja össze, amik meghatározzák, hogy mennyire lesz nagy a célzókör, ha mozog a tank teste, tornya, stb.) V (SerB): "A véleményed, mint mindig, most is nagyon fontos a számunkra."
  • elméletileg a D-10-85 ágyú ráfért a KV-13 toronyra, de mivel sosem volt javasolva a való életben, nem került be lehetőségként. Ha a WG betenné, akkor a jármű "lényegesen jobb lenne, mint a többi osztályában lévő"
  • K: "SerB, tagadod, hogy a különböző tankoknak különböző esélye van a célkereszt közepébe találásra? V: "Igen tagadjuk. Mert ez egy ÖSSZEESKÜVÉS!!! És milyen ÖSSZEESKÜVÉS!!! lenne, ha nem lenne tagadva."
  • K: "Mikor fogjátok nerfelni az arany lőszert ezüstért lehetőséget, amikor az E-75-ömmel megyek, azonnal arannyal lőnek rám." V (Storm): "Statisztikailag, az E-75-öket érő aranylőszer találat kevesebb, mint 20%-a az összes találatnak.
  • K: "Mikor lesznek orvosolva a szakadások?" V: "Soha. Sajnos nem tudjuk megjavítani a kapcsolatodat."
  • volt egy pletyka, miszerint az E25 sebzés/perc nerfelve lesz 2700-ről 2350-re. Ez nem igaz.
  • Storm megerősíti, hogy az antivírus szoftvernek nagyon negatív hatása lehet a WoT-ra (különösen Kapersky, de sok más topicban azt mondják, hogy az AVAST, ESET és Norton kikapcsolása nagyon pozitív hatással van a teljesítményre és megszünteti a laggot) (DX: Hmm, emlékszem még anno a Win98-as 433Mhz-s gépen használtam ezt, mert az UEFA Champions League nem indult el, ha nem kapcsoltam ki a vírusirtót. De van pár lényeges különbség, pl. akkor még nem volt aktív NET mikor azzal játszottam ;) )
  • Evilly azt mondja, hogy az orosz játékosok December 15 körül értesülnek a küldetésükről, de nem lesz nekik T-34-85M küldetésük, mint ami EU-nak lesz
  • az orosz küldetés tank nem a T-44-85 lesz, DE lehetséges, hogy a T-44-85 újra lesz élesztve
  • "túl korai még megmondani", hogy milyen lesz az Object 260 küldetés, még fejlesztés alatt áll
  • az egyik elkövetkező javításban 8valószínűleg 9.6) a prémium tankok további (gazdasági) buffot kapnak

Forrás: http://wot-kpp.blogspot.hu/

Utoljára frissítve: 2014. november 25. 13:35

NE KONTEÓZZ, NE SÍRJ! Mielőtt kommentelsz, ezt feltétlen olvasd el!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
karakter van hátra.
Hozzászólások betöltése... A hozzászólás frissítve lett 00:00.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Leopardusz
    • Tankos
    · 9 éve
    [quote name="eldegor"]elárulok egy titkot E50M-el a maust tornyát is simán lövöm át szemből normál lőszerrel...
    A lilák általában nem azért lilák mert csak prém lőszert használnak /pár kivétel persze mindig akad/ egyszerűen ennyivel jobbak, de akinek megnyugtatja a lelkét, hogy csak azért nem tud játszani mert nem használ prém lőszert csak tessék.
    fő a nyugalom [/quote]igazad van, pár kivétel mindig akad, van pár olyan lila is, aki nem használ full aranyat. a többi igen. vagyis az nélkül nem tud játszani :P Helyreforgatva a szavaidat kb igy áll a dolog.
    A szövegértéseddel, esetleg a szövegmagyarázatoddal vannak néminemű apró gondok, ha ennyit vontál le a hsz.omból...

    Az viszont mindenképp pozitivum , h kimondtad, h a Maust normál lőszerrel is lehet szemből szedni. A többi hszólás egyből töltötte rájuk az aranyat.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Morphelo
    • VIP
    · 9 éve
    [quote name="Jackal_hun"] AZ STB-1 legnagyobb ellensége egyébként a Batchat mert 1vs1-ben rászalad és kb. sehol nem tudod pattintani.
    [/quote]

    Akinek kevesebb, mint 2000 hp-ja van és meglátja, hogy repeszt felé egy betöltött, full hps BC az sztem helyből összesz@rja magát. Imádom :lol: BC-nek viszont nagy ellensége az e50m. Az a 2050 hp pont sok. Amúgy az FV és a t62a valahogy tud úgy manőverezni, hogy legalább egyet pattintson. Az STB-1, obj140, leo, patton bizony uzsi. :-* A BC egyedül hátránya ugyanaz, mint a t37-nek és t67-nek. Kevés ammo.

    Azt azért megnézném, hogy ki miként vinné véghez a medek grindelését T10-ig gold nélkül. Tegnap 3x pattantam T44 sima lőszerével az IS3 oldaláról...
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    eldegor
    • Tankos
    · 9 éve
    [quote name="Leopardusz"]igy nem kell a Maust oldalazni, megkerülni, nem kell az alsó lemezre célozni, stb., s éppigy a többi heavyvel is. szerencsétlen nem tehet semmit, mert lassú a sok páncél miatt, a sok goldnoob meg röhögve kilövi szemből... |[/quote]

    elárulok egy titkot E50M-el a maust tornyát is simán lövöm át szemből normál lőszerrel...

    A lilák általában nem azért lilák mert csak prém lőszert használnak /pár kivétel persze mindig akad/ egyszerűen ennyivel jobbak, de akinek megnyugtatja a lelkét, hogy csak azért nem tud játszani mert nem használ prém lőszert csak tessék.

    fő a nyugalom
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Vocsok
    • Tankos
    · 9 éve
    "Na a fentiek miatt vannak manapság divatban a "mindenki campel ezerrel, aztán az egyik oldal elunja, előremegy és veszít" típusú csaták. Nem tudom, ki hogy van vele, én nem élvezem."

    Boccs de nekem az "egyik oldal elunja előre megy és veszít" érv a gyenge játékosok érve.. egy csata rohadtul nem így néz ki.. illetve baromi ritkán.. nem tudok heavy fejjel gondolkozni, mert nem játszom velük, de így hirtelen csak Malinovka jut eszembe, ami tényleg szopás.. a többi pályán bőven megvan a helyük (de ugye ez nem érv.. mert van nem egy olyan pálya amit meddel átok játszani.. szóval ez visszafelé is érvényes)

    Jackal:
    Azért írtam h az E-100 a Maus és az Is-4 szopás.. ez tény.. (írtam h ezek szenvednek a legtöbbet a gold lőszertől)
    szerintem az IS-3 Is-8 esetén árnyékoltabb a kép, azért az piszok ritka, h pont veled szemben áll és a hasát se látod.. és ha már minimális szög van, akkor a felső lemezt az azonos tierbeliek, de még a jobb alacsonyabb tieresek is belövik..
    Azért ha jó játékos ül az E-100 ban és beforgatja a tornyot is, akkor azért nem annyira egyértelmű h HEAT-el bevered.. ott már rezeg a léc..
    + nemértem azt h ha HEAT van töltve akkor nem kell célozni.. akkor ugyanúgy kell célozni a spaced armour MENTES területekre.. pl IS-7 nél ha látom h vki HEAT-el kalapál, akkor direkt fordítom rá az oldalát

    Szóval igazság szerint ugyan azt írtuk mindketten.. a lassú heavy-k szarok, Is-7 használható
    de szerintem az E-100-Maus nem az arany miatt szar, hanem azért mert lassú..
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Leopardusz
    • Tankos
    · 9 éve
    szerintem az arany lőszer használata "sportszerűtlen". ahogy irták még lenneb, igy nem kell a Maust oldalazni, megkerülni, nem kell az alsó lemezre célozni, stb., s éppigy a többi heavyvel is. szerencsétlen nem tehet semmit, mert lassú a sok páncél miatt, a sok goldnoob meg röhögve kilövi szemből... ez kb. a kocavadász megfelelője, a valódi vadászatról. Ilyenre semmiképp nem lehet büszkének lenni. Lehet h jobb lesz a statisztika, de ott belül valahol zavar, h képtelen voltam ügyesebb lenni s pl medként a mozgékonyságommal felülkerekedni a szemben álló felett. Vagyis nem ügyes játékos hanem goldnoob voltam... Ennyi...

    esetleg egy bázisfoglalásnál, kritikus helyzetben h használjuk, az még elfogadható, de hogy vastagabb páncél esetén automat váltás aranyra, az valahol szánalmas, a játékélmény teljes leszarása...

    esetleg ugy lehetne ezt megoldani, hogy maximálnák a csatánkénti bevihető aranylőszerek számát... Lenne mondjuk 5 kritikus esetekre, a többit meg ügyességgel kéne megoldani.

    előzőekben nagyon irigyeltem a lila meg kék játékosokat, h hogy tudnak akkora wnet meg winrátát összehozni, de mostanában kezdek kiábrándulni belőlük, h jobban megfigyeltem, szinte általános köreikben az arany lőszer. vagyis ők nem az ügyességre hajtanak, sportszerüségről nem is beszélek, hanem csak a dmgre...
    Nem szép játékmódszer. :|
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Dred07
    • Tankos
    · 9 éve
    [quote name="Dzsungelcsavo"][quote name="Dred07"]
    JA és még egy gondolat! Ha már a fejlesztők annyira a realitás talaján mozognak! Kipróbáltam élőben, hogy mi történik ha egy fenyő mögött állok és láss csodát átláttam rajta, sőt korlátozottan még több fán keresztül is. Az aljnövényzet ugyan ilyen gáz! Most komolyan emberek egy közel 3 méter magas tankba ülve mekkora gaznak kéne lennie, hogy ne láss el fölötte?????? Akkor célzó módban, hogy a pi..ába tudja kitakarni a tankot??[/quote]
    Olyan gyökér vagy hogy az már fáj :'D[/quote]
    Köszönöm ez nagyon megtisztelő. Még jó, hogy te jó fej vagy és vicces!
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Flashpointer
    • Tankos
    · 9 éve
    Ez a X top tier camp már régebben is jellemző volt,senki nem ment sehova a fedezékekből mert az artyk szétszedték pillanatok alatt és akkor a gold még sehol nem volt,meg forgathattad az E100 ahogy akartad kaptad az áldást felülről és go garázs.....
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Hoat
    • Tankos
    · 9 éve
    [quote name="Vocsok"]
    És akkor a Hp-ról nagyvonalúan megfeledkeztél..
    Továbbá úgy gondolom, hogy egy Is7 - E5 továbbra is csataeldöntő szerepű lehet, ha valaki érti a játékot, és tudja, hogy mikor mi a helyes döntés
    az E-100 már problémásabb a sebesség hiánya miatt, ellenben reteksok a HP-ja (mondjuk a VK72 e miatt talán jobban használható)
    Én nem gondolom, hogy az E-100 Maus és talán Is-4 kivételével a heavy tankok túl sokat szenvednének a gold lőszer miatt..
    [/quote]

    Szerintem meg a HP-nek védelem szempontjából igencsak másodlagos a jelentősége. Pl. egy Leo1 és egy Maus között 1050 hp a különbség - ez tier X -ben 2 vagy max. 3 ellenséges találatot jelenet (ellenséges Fv 215b 183 esetén meg csak egyet). Na most ha nem védi a páncélja, akkor ez a hp pillanatok alatt eltűnik a tankról, úgyhogy erre egyetlen értelmes játékos sem alapozza a védelmét. Legfeljebb 1 vs 1 szituációkban számíthatunk a hp-re, de általában egy heavy-nél az lenne a szerepe, hogy nyugodtan támadhasson, mert ha az 5 bejövő lövedékből 1 át is üt, marad elég hp a harcra. De ha az 5-ből 5 megy át a páncélon, akkor villámgyorsan füstölgő roncs lesz a legnagyobb tankból is. Akkor meg mi értelme van egyáltalán használni? (A legjobb példa erre a TOG, ami a gyalázatos páncélja miatt szinte használhatatlan)

    Nyilván egy agilis, jól rejtőzködő mednél ez a probléma sokkal kevésbé jelentkezik, de azért van ezzel is egy gond: ilyen tankkal nyilván soha nem vezetnél támadást! Az a nehézpáncélos csapattársak dolga lenne, de a fentiek miatt vagy ők is egy bokorban lapulva próbálnak campelni, vagy egyáltalán nem is léteznek, mert inkább td-t vagy arty-t választanak a garázsban.

    Na a fentiek miatt vannak manapság divatban a "mindenki campel ezerrel, aztán az egyik oldal elunja, előremegy és veszít" típusú csaták. Nem tudom, ki hogy van vele, én nem élvezem.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Jackal_hun
    • Tankos
    · 9 éve
    Vocsok: A Maussal és az E100-al az a baj, hogy amikor a lent említett STB-1-el játszom és meglátom őket, egyből váltok át HEAT-re és lövöm a tornyukat szemből, gyakorlatilag úgy, hogy mire ő egyáltalán szűkülni kezd én kibújtam, lőttem, visszabújtam. Messzebre látok, jobb a camom és nem agyalok azon, hogy hova lőjek, mert nem érdemes (így negálva a spaced armourt). Ha előtted áll 2700 HP vagy 3000, akkor azt érdemes széttunkolni, mert a lassú gólemek tehetetlenek, ha van távolság. Ugyan ezt egy IS7-el vagy egy meddel nem tudom megtenni, meg a táras tankokkal sem. AZ STB-1 legnagyobb ellensége egyébként a Batchat mert 1vs1-ben rászalad és kb. sehol nem tudod pattintani.

    Szóval minden ilyen tanknak van ellenszere, egy másik tank, amivel le lehet őket tolni.

    A gold lőszeres sírást meg indokolatlannak érzem, mert a jó játékosok inkább a szögekkel játszanak, ott meg tök mind1 hogy mennyi az átütés. A gold lőszer leginkább azokat a tankokat sújtja, akik pike nosesal rendelkeznek (IS3, IS8, 110), mert ők nem forgathatják a testüket, mert nem nő a páncél és ők tehetetlenek ellene.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Vocsok
    • Tankos
    · 9 éve
    [quote name="Varacskos"]Vocsok azért ez nem egészen igy van , az arany lőszer lényegében egy barominagy páncélnerf , olyan felszerelés miértis nincs amitől a sok futrinka 70 ről lelassul 30 km/h ra ? Vagy amitől ugyanolyan távolságra lát mint én , mert az aranylőszer óta a nehéztank előnye annyi hogy akkora célpont mint egy háztömb , baromira nem agilis de legalább lassu átlagos vagy az alatti az átütése (medekhez képest is) , a percenkénti sebzése szintén , ja hogy ez mind hátrány nem előny , akkor bocs ... (és akkor torony és test forgást célzásidőt javitási költséget meg hasonló baromságokat nem is emlitek)[/quote]

    És akkor a Hp-ról nagyvonalúan megfeledkeztél..
    Továbbá úgy gondolom, hogy egy Is7 - E5 továbbra is csataeldöntő szerepű lehet, ha valaki érti a játékot, és tudja, hogy mikor mi a helyes döntés
    az E-100 már problémásabb a sebesség hiánya miatt, ellenben reteksok a HP-ja (mondjuk a VK72 e miatt talán jobban használható)
    Én nem gondolom, hogy az E-100 Maus és talán Is-4 kivételével a heavy tankok túl sokat szenvednének a gold lőszer miatt..
    Az Is-7 nek tökmindegy, az E-5 nek szintén (ha ezeknek a hasa kilátszik, akkor így jártál, és ne a gold miatt sírj mert azt simával is be lehet verni..)
    Aki meg mondjuk az IS-7 oldalát HEAT-el lövi, az meg is érdemli

    A jó játékosok azért játszanak medekkel, mert gyorsak és jó a DPM-jük.. így tudsz "mindenhol ott lenni" a legjobban alkalmazkodni a csata menetéhez.. a FOCH155 igazi erénye a sebesség volt amit a szemetek jól el is vettek
    án úgy gondolom, hogy a jó teljesítmény egyik sarokköve, hogy éld túl a csatát, mondjuk ezt inkább finomítanám úgy, hogy tudd, hogy melyik a kellő időpont amikor megéri bekapni 1-2 lövést..
    szerintem az említett monstrumokkal azért szopás játszani, mert hiába élsz túl mindent, pattan rólad szemből, ha hülye a csapatod és bukik a másik oldal, akkor vége, nem tudsz pozíciót váltani vagy hirtelen reagálni.. és ha már jönnek a szélrózsa minden irányából akkor teljesen mindegy, hogy a Mausnak milyen a páncélja, seggből a 8-as is beveri sima lőszerrel is...
    A játék két legjobb tankja a Bat és a Leo1 valamint az orosz medek (persze mindenkinek van személyes kedvence, mint pl nekem az STB-1) azért mert gyorsak, agilisek, jó a camo-juk
© 2024 WOTINFO. Minden jog fenntartva.