Jelenleg

22
látogatónk van

2017. november 27. 06:40

0.9.21 szuperteszt: Aufklärungspanzer V frissített paraméterek

(24 szavazat)
21 hozzászólás

Az "Awful" (értsd: rettenetes; a szó pejoratív értelmében) Panther kapott egy kisebb frissítést a szuperteszten. Lehetséges hogy a tank visszatér majd a játékba, de arról még nincs információnk hogy megvásárolható prémiumként vagy jutalom tankként juthatunk-e majd hozzá. Képek és friss paraméterek a hajtás után:

wq30.jpg
wq31.jpg
wq32.jpg
wq33.jpg
wq34.jpg
wq35.jpg
previous arrow
next arrow
wq30.jpg
wq31.jpg
wq32.jpg
wq33.jpg
wq34.jpg
wq35.jpg
previous arrow
next arrow
Exit full screenEnter Full screen

Paraméterek (zárójelben a régi értékek)

  • Besorolás: Tier VIII-as német könnyű tank
  • Életerő: 1.100 HP
  • Ágyú - 7,5/5,5cm Kw.K. 44 L/53 (APCR/HE):
    • Lövedék sebessége: 1.260/925 m/s
    • Átütés: 204/38 mm (221/38 mm)
    • Sebzés: 180/280 HP (165/280 HP)
    • Töltési idő: 5,2 mp (4,7 mp)
    • ROF/DPM: 11,54/2.077 (12,77/2.107)
    • Célzási idő: 1,44 mp
    • Pontosság: 0,33 m/100m (0,288 m/100m)
    • Ágyú vertikális kitéríthetősége: -10/+20 fok
  • Test/torony forgási sebesség: 44/48 fok/mp (44/45,9 fok/mp)
  • Végsebesség: 65/-25 km/h (60/-22 km/h)
  • Talajellenállás: 0,767/0,863/1,726
  • Test páncélzat: 85/50/40 mm
  • Torony páncélzat: 50/30/30 mm
  • Súly/terhelési limit: 41,75/45 tonna
  • Motor teljesítmény: 1.200 LE
  • Motor fajlagos teljesítmény: 28,75 LE/t
  • Álca (álló/mozgó): 16,9/16,9%
  • Látótáv/rádió hatótáv: 410/740 méter (400/740 méter)
  • Legénység: 5 fő

Forrás

Utoljára frissítve: 2017. november 27. 06:50

NE KONTEÓZZ, NE SÍRJ! Mielőtt kommentelsz, ezt feltétlen olvasd el!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
karakter van hátra.
Hozzászólások betöltése... A hozzászólás frissítve lett 00:00.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    WilhelmCanaris
    • Tankos
    · 6 éve
    betesz +2 tierbe oszt az E100 meg az IS7 ellen a 204 átütéssel mehetsz is a garázsba kár vesződni
    de +1 tierbe is csak az ideget hozza beléd a T10 ellen, oké oké mondják ne a super haevy ellen menj light-al de akkor a t54 vagy a cent 7/1 fingat ki nem mindegy? annak a tornyát se lövöd be. jó ez vegyétek
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    antomysm
    • Tankos
    · 6 éve
    [quote name="sanyipictures"]Túl tömören fogalmaztam: kb 150 m-re voltunk egymástól, mindketten mozgásban, mindkettőnknek közel 90°-ban kellett fordítani a tornyot, és ilyenkor a célkereszt szétesik. Mivel oldalról az O-NI csak a testén átüthető 145 mm-el, a géppuska kitüremkedések pedig abból a szögből 150-180 mm-el, a tornya az ágyú melletti sík felületen pedig 200-220mm-el, ezért jött jól a gold, mert így gyakorlatilag bárhol eltalálhattam azon a hatalmas célkörön belül, tuti átviszi, de alap lőszerrel csak a teste oldalát. Erre írtam azt, hogy legalább 1 másodpercig kellett volna mozdulatlanul állni, hogy szűküljön annyit a célkereszt, hogy biztosan a testét érje a találat.[/quote]

    Ja, így már világos

    [quote name="Serious_Threat"]Tehát egy 8-as prém lightnak jobb a látótávolsága, mint egy T-100 LT-nak. Érthető és logikus.[/quote]

    Máig nem értem, hogy ha az volt a cél, hogy a tankok szerepkörét visszaadják, akkor miért kellett a látótávokat nerfelni a lightokon. Spotterkedjél úgy, hogy sok magasabb tierű heavy visszaspotol... A medekről nem is beszélve... De rendben van legyen így? A light messziről ne campeljen, mert pontatlan az ágyúja, rendben, szemből ne üsse be az azonos vagy magasabb tierű heavyket, hanem menjen és flankeljen, de akkor a heavy ne spotoljon vissza abban a pillanatban amikor felderítem őt, mert olyan vagy jobb a látótávja. Type 4-ek, type 5-ök fullos, vagy közel fullos látótávval "rohangálnak", közben nem egy 7-8-as lighton, nem vagy csak alig lehet kifullozni a látótávot skillekkel, meg távcsővel együtt.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Serious_Threat
    • Tankos
    · 6 éve
    Tehát egy 8-as prém lightnak jobb a látótávolsága, mint egy T-100 LT-nak. Érthető és logikus.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    joe_salamon
    • Tankos
    · 6 éve
    eredeti lövegparaméterekkel megvettem volna. így nem kell ez sem
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    sanyipictures
    • Tankos
    · 6 éve
    Túl tömören fogalmaztam: kb 150 m-re voltunk egymástól, mindketten mozgásban, mindkettőnknek közel 90°-ban kellett fordítani a tornyot, és ilyenkor a célkereszt szétesik. Mivel oldalról az O-NI csak a testén átüthető 145 mm-el, a géppuska kitüremkedések pedig abból a szögből 150-180 mm-el, a tornya az ágyú melletti sík felületen pedig 200-220mm-el, ezért jött jól a gold, mert így gyakorlatilag bárhol eltalálhattam azon a hatalmas célkörön belül, tuti átviszi, de alap lőszerrel csak a teste oldalát. Erre írtam azt, hogy legalább 1 másodpercig kellett volna mozdulatlanul állni, hogy szűküljön annyit a célkereszt, hogy biztosan a testét érje a találat.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    antomysm
    • Tankos
    · 6 éve
    [quote name="sanyipictures"]amikor felspotoltuk egymást, és gyorsabban rá tudtam fordulni, mint ő, és ott pont jól jött a gold, mert 1 másodpercen múlott, hogy nem ő lőtt ki.
    Alap lőszerrel nem lett volna időm megvárni a beszűkölést.[/quote]

    Nem értem amit mondasz... Mi köze a szűkülési időnek a lőszer típushoz? Átütéshez igen, de célzási időhöz? Valamit rosszul tudsz, vagy én nem értem mire gondolsz...
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    sanyipictures
    • Tankos
    · 6 éve
    Egyetértek 38M_Toldi-val, valóban ez a legnagyobb baj a jelenlegi MM-el, nem pedig az, hogy például tier 8-at folyton 3 db tier 10-es hez rak.
    Anno megesett velem párszor, hogy 3 db tier 9, én egyedül tier 8, a többi meg tier 10. Na azokat a meccseket nagyon nem élveztem!
    Régen a heavyket szerettem a legjobban, ki is húztam az FV215B-t, és az IS-4et, de már lassan fél éve nem játszok heavyvel.
    Még a patriottal sem, pedig az nem is klasszikus heavy, mert megcsömörlöttem tőle, hogy a lightok golddal szemből átlőnek, és gyakorlatilag használhatatlanná válik a páncél nagyon sok heavynél.
    Ez alól az ST-I volt kivétel, ott volt nagy pislogás a lightok részéről, amikor a jó forgatás miatt nem tudtak golddal sem átlőni, sokszor akkora volt a meglepődés, hogy nem figyeltek oda a terepre, és belefutottak falba, sziklába, vagy egyszerűen felborultak, mert annyira koncentráltak, hogy legalább egy lövés sebezzen már!
    Persze ilyen helyzetekben mindig volt legalább 2 med vagy heavy, akik kihasználták, hogy kiforogtam a biztonságos szögből, és hamar szét is kaptak, ami rendben is van, de legalább érezhettem, hogy egy nehéz tankba ülök, ami csinálja a dolgát, ha megfelelően használom.
    Na ez az az érzés ami teljesen eltűnt, amióta az MM hajlamos rá, hogy tier 10es light-okhoz, arty-khoz rak be, akik kiröhögik a tier-8as páncélt, de sokszor még a tier 9est is.
    Nem vagyok még egy jó könnyű tank játékos, de az anno csak simán T71-nek hívott light-tal a 145 mm-es pen tényleg mindenre elég volt!
    Tier 9-ben sem kellett goldot tölteni, mert ha light-ként használja az ember a light tankját, akkor az átütés bőven elég. Ahogy tapasztaltam, sokan inkább egy jó camo-jú, jó mobilitású medium tankként akarnak velük játszani, és emiatt valóban katasztrofális élményben részesülnek a játékosok, hogy a gold lőszer nem 999 mm pennel, 300 000 m/s-os sebességgel rendelkezik.
    Régen gyűlöltem a light-okat, de amióta közel 600 mérkőzést lejátszottam velük, azóta kedvelem ezt a tankosztály is, és szerintem a jelenlegi balanszírozásuk sokkal jobb, mint a 9.18-as patch előtt.
    Ja, még a T71-hez annyit, hogy közel 300 csatát mentem vele, és egyetlen csatában töltöttem goldot, amikor a meccs végére egyedül maradtam 30 hp-val egy O-NI-val szemben, akinek 97 hp-ja maradt, és mivel a pálya másik végéről kellett megkeresni, nem kockáztatta, szerencsémre az oldalára láttam rá, amikor felspotoltuk egymást, és gyorsabban rá tudtam fordulni, mint ő, és ott pont jól jött a gold, mert 1 másodpercen múlott, hogy nem ő lőtt ki.
    Alap lőszerrel nem lett volna időm megvárni a beszűkölést.

    Szóval szerintem is teljesen rendben van ez az átütés, ha meg valaki egyedül marad a csata végére egy tier 10es superheavy-vel, és nem tudja a heavy-t kilőni, az teljesen rendben van!
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Sztyopa
    • Tankos
    · 6 éve
    [quote name="dyson74"]De most tényleg, ne szórakozzatok már! Mi ez a nyafogás a 200mm átütés miatt? Egy ilyen jó álcájú és mozgékonyságú tanknál bőven elég az az átütés! Akinek ez kevés, az menjen el tetriszezni. Persze mondhatjátok, hogy van az a szitú, mikor szemből 400 méterről nem megy át a Vk 100.01 nehéztankon... Szerintem ilyen élethelyzetben nem az aranyhoz kell nyúlni. Hanem mint emlitettem: a legóhoz, tetriszhez, meg ott van még a színező füzet.[/quote]
    Legot nem lenézni. Összerakási rajz nélkül alkoss valami nagyot, szerintem keményebb, mint tankokra lődözni.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    dyson74
    • Tankos
    · 6 éve
    De most tényleg, ne szórakozzatok már! Mi ez a nyafogás a 200mm átütés miatt? Egy ilyen jó álcájú és mozgékonyságú tanknál bőven elég az az átütés! Akinek ez kevés, az menjen el tetriszezni. Persze mondhatjátok, hogy van az a szitú, mikor szemből 400 méterről nem megy át a Vk 100.01 nehéztankon... Szerintem ilyen élethelyzetben nem az aranyhoz kell nyúlni. Hanem mint emlitettem: a legóhoz, tetriszhez, meg ott van még a színező füzet.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    · 6 éve
    [quote name="Tutyimutyi2"][quote name="LazarusShield"]Az átütést vajon miért húzták le?[/quote]
    Hogy miért? Ha megnéznéd a jelenlegi 8-as lightok és a többi bejelentett prém lightot láthatnád hogy az átütésük 170 és 189 között mozog, nem gondolod hogy dúrva lenne ha ennek kb. akkora pent adnának mint egy tier8 nehéz tanknak? Így is sokszor használhatatlan a nehéztank páncélja mert jön a med vagy a light tölti a goldot és máris elveszti a nehéz tank a 2 előnyéböl az egyiket a valamelyst több hpjával meg sokat nem kezd ha gold spammel fossák széjjel, ha meg sebezni akarsz lightal akkor nehogymár problémát okozzon az hogy a mozgékonyságodat kihasználva flankelned kelljen.[/quote]
    Teljesen igazad van, kiegészíteném azzal, hogy a mostani MM sokszor tesz lightot, artyt és TD top tierbe, van amikor a négy heavyből három -2 tierben van. A -2 tieres heavy nem fogja megtolni a heavy sort, hanem campel, vagy elmegy a med sorra. Borul az egész csata.
© 2024 WOTINFO. Minden jog fenntartva.